Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Blogging from Islii

Aaliyyah   

Haye, goormaa adiga inta imaanee, don't worry chartered diyaarad non-stop to Laascaanood ah lagaa sii saaraa, if you want.

Insha'Allah waan so socda lol.... bt I never been to Somalia so I am a lil bit scared I must say!..Walaalkeen Chena wuu sharxay wuxu ka hadlayay in ay aheen canaha la gadayo ee la fahan lol.....

Anyhow, adaa iga dhowe. MAAAD laascaanod aadid oo iga soo warantid :P..Mise Isli baa gurigaaga ah lol...xita xamarta jecleed meeday maad so boqatid lol..

Che it seems to me that MMA is fine with it so maybe it is not that bad. Marka get him to show you around maybe ull enjoy it more...I hope so that is lol..

salaam

Kool_Kat   

Che -Guevara;708082 wrote:
^My dear Aaliyah, there's little to enjoy here, maybe after my initial weans.

Ayeeyo, if you want to enjoy your trip, go to Mombasa! Istareex iyo raaxo meeshaasey taalaa...

Malika   

Che you made it to Islii..:D , you got to get out of there ASAP..lol

Go coast - better yet, Kenya kaa bax ee and visit my home town in the neighbouring Tanzania..:)

The Zack   

Miskiin-Macruuf-Aqiyaar;708061 wrote:

Saak
, haddaa meel aan ogahay la geeyo ninkaan, like the slums of Mathare meel la dhaho, Islii waxee la noqon lahayd adduun kale. By the way, ariyadaas waxaa lagu keenaa trucks meesha ka muuqdo. You can see some of the trucks at the back of the pictures. Those trucks, of course, too, are owned by Soomaalida.

MMI, waa garatay odayga kasoo waal baan ku idhi. I thought Islii was a slum, the slum has a slum dheh. Take him all the way to the worst hood baan ku idhi, I am sure he doesn't speak a word of Swahili either.

Che -Guevara;708065 wrote:

Zack...Yes, I'm here, when are you joining us.

Enjoy it yo, I wish I could join y'all. I got too much going on now. Go to Garissa and see what's up in that place.

STOIC   

suuqaxoolaha2.jpg

suuqaxoolaha1.jpg

suuqaxoolaha.jpg

MM, brother you took me way back...that market in Kariobangi is close and dear to my heart.. lot of good memories and flashbacks..I got goosebumps just seeing the pictures..THANK YOU

Soori folks for a lack of blogging. Kinda being a bit busy the past few weeks.

Stoic, adaa mudan brother.

Saak, I met the legend Mudane Che himself marar badan. Hadda indhihii u furmay, marka Islii caadi la noqotay. Asagoo marba meel u ordaayo jidadka ku arkee. Wuuba ka helay markaan Islii filaa. 046.gif

Can't see the pics.

I ventured out to other places today-namely Westgate Mall (mini America) to meet a friend. Didn't care the restuarants though.

LooooooooooooL@MMA

The Zack   

MMA, good to hear that Che is getting used to staying at Eastleigh.

Yo Che, post some pictures too dee or you just can't believe what you see in that part of the world.

nuune   

^^ Indhahaa hada u kala furmey, marka adna haku kadeedin sawir iyo waxyaalahaas, ee iska daa ninka ha kaa baashaalee,

MMA, ninkan Che waxaad u soo qaadaa laba marduuf oo gisa ah, kaga waali yaakhey, asoo dhafoorka dhididkii Boston ka da'aayo aa arkee

Aaliyyah   

I met the legend Mudane Che himself marar badan. Hadda indhihii u furmay, marka Islii caadi la noqotay. Asagoo marba meel u ordaayo jidadka ku arkee. Wuuba ka helay markaan Islii filaa.

LOOL..

Che, Westgate Mall maaba aragtay. Bas waaye, Nayroobi wax yar kaaga dhiman inaa wada aragtid marka hadda.

Saak, Che Islii kama maarmo now. Aad iyo aad ugu bogay.

Nuunka, LoL, sidiisa kale hadda dhidid u dilooyaa, haddii laba marduuf loogu daro igaarka waaba wareeraayee. Ka qalee nooh.

Aaliya, xaa ku qoslee. Runtey waaye Che dhowr jeer jidka asagoo laafyoonaayo ku arkay. Qof Islii ka helay u ekaa, oo xataa lagama garaneynin Reer Islii, socodkiisa xataa Reer Islii isku badalay. Boston where la leeyahay. 058.gif