Sign in to follow this  
Malika

In Warlords Next Door [Dispatches]

Dhubad.   

Emperor ina adeer, I understand where you coming from , Qof walba qumanihiisa ayaa qoorta ugu jiro. However, if you are after a concrete and tangible evidence , the program clearly showed (on camera) ministers queuing up inside the Ethiopian embassy waiting for instruction.

nuune   

Dhubad, It is called, "systematized delusions" no matter how hard you try to bring evidence, it never gets through, dhaga daboolan dhinacna ka duleela ayaa la arki jirey, hada waa indha daboolan docna ka doleela!

Kolleey nimankaas safaarad ku sheega Itooobiyaanka hor tubnaa sidii ayagoo gaaweeto loogu qeebinayo bariis sidii nimankii askarta ahaa ee xeryaha ku jirey camal soo wax lala yaabo ma ahan ayagoo waliba sheeganayo madax tinimo

Emperor   

Dhuban inadeer waa runtaa qofka fikrad gooni ayuu hasta, taas iskama qancinayno, in addition to that, make no mistake, Im not here to defend the TFG and I never did in this thread, I was merely prostesting against the poor presentation of the program...

The reporter was one sided and clearly baised ogow taas, waana runtaa Cameradda waan ka aragtay ragga qaar ayagoo meesha lafadhiya Gabre, intaas kaliya ayaan aragnay marka sidee kugaran karnaa that they were queing for oders, Gabre wuxuu tagaa Villa Somalia marka, shall we assume, isagana halkaas miyuu Order kasoo qataa... Saaxib waa laga yaabaa inaan aniga/adiga horay u aaminsaneen inay ka amar qaataan or not, balse programmerka waxa lagu soo bandigay conclusive judgement laguma samayn karo...

Anywayz, to the naysayers and those toss cheap indirect personal insults should be careful, I have been patient enough to ignore your nac nac and will not remain to be so... Hadaan laga fiirsan dhagahadalka iyo aflagaadada dhinac walbay kasocon doontaa.

nuune   

Sxb emperor, malaha my post ayaa xoogoow cirka kuu yara kicisiey dhaga iyo il doc ka duleelkaan hal heyska ka dhigtey, sxb wax nacnac la dhaho meesha ma jirto iyo af lagaada toona!

waxa meesha lagu hayo waa facts, barnaamij fact ah ayaa meesha la keenay, niman madax ku sheeg ahna ceebtooda bannaanka la soo caariyey.

Emperor   

^Saaxib waa caadi, waxa lasoo bandhigo nimba si ayuu uqaataa ama ufasirtaa ma ahan in hadalka la iskugu jigraaro taas... Kaba soco taas

Adiga Nuune ahaan hada mawaxaad ileedahay horay uma aaminsaneen in Gabre uu taliyo nimankaan Madaxda sheeganaayo ee facts-ka aan ku arkay Programmka ayaa ibadalay?

N.O.R.F   

Originally posted by Emperor:

^LOol, No Im not Saaxib... but I know someone who's related to them, do you his/her number?
:D

Balaayaa la hadasha!

nuune   

Emperor, sxb, Gabre meesha inuu ka taliyo waan aaminsanaa, laakin nimankan madax ku sheega ee bannaanka tuban sidii weylo ama maqalo la xidh-xidhayo taas ayaa wax igu cusub noqotey.

Wax aad indhahaaga ku aragtey iyo wax aad maqashey farqi weyn ayaa u dhaxeeya

Emperor   

^OK, you explained yourself very well, however, I disagree with you, I didn't learn anything new, wax igu cusub ama wax iga badalla anigu iima muuqan.

Ma anigay igu egyatahay mase kuwa ilamid ayaa jira bal waxaan kala ogaan doonaa maalmaha soo socda sida Kuwa badan oo TFG taageersanaa uu Programmka fikirkooda wax uga badalay.

Its good to note that your employed baz-words were Horay waan u aaminsanaa, may be that plays a role, the deciding factor on how one makes interpretation of the program...

nuune   

Brother, it is very simple, qof wuxuu aaminsanaa oo la sii xoojiyey ama la nusqaamiyey waxa uu fikrad ahaan qabey, dhankaas ka fiiri!

PS: TFG taageero uma hayo, da reason is very clear, Tigreega ha iska eryaan(can they do it, nope).

Thierry.   

Emperor saxiib they say a picture is a thousand words and a video is a thousand pictures, the fact that Aidan had to get permission from Gabre in order to talk to TFG members is an embarrassment beyond belief. I like many others were expecting to see Yey, Darwiish and co to be committing war crimes, but Gabre running the show is no longer a myth we have it in video. Some friends of mine who are adamant TFG supporters withdrew their support after last night embarrassment. The saw the men they venerated queuing up like 17th century slaves waiting for the master to give orders. They might not support the ICU but they rather be passive observers than to support these stooges.

Saxiib what good has this Ethiopian forces that you cling on to brought to the TFG. They didn’t listen to Yeys call to deploy their troops between 2004-2005 when their deployment would have been more popular.

The case of traitors “hated by their people and mocked by the enemy”

Tuujiye   

Waraa Nuune niikiye rabshada jooji iyo somaligaan waaweyn aad iska soo riixeysid.

Geeljire, saaxiib Maxamed dheeroow was a warlord but the fact that he has joined a government oo la aqoonsan yahay oo sharci ku socda, right now at this moment looguma yeeri karo warlord because freedom uu ku sameeyo wax ala waxa uu doonaya malaha oo road block meel uma yaalo.

Somalia went thru stages with in the cival warkii hada... Qabiil ayuu dagaalka kusaabsanaa intii horeysay kabacdina waxee noqotay warlordism iyo lacag, then lands.. and now we are so divided that itoobiyaan ayaa numbar afar iyo taleex shaax ka cabooyaan shiiiiiiiiiiiiidh!!!

Waraada oohinta daaya Gabre maanta Somalia uma talin laheen hadii ee somali sida isku dhaami laheed oo naceebka iyo ficilka dhexdooda ee isku wadaan joojin lahaayeen.... Ilaahey hanaga dhigo kuwii is garta.

Wareer Badanaa!!!

me   

In Dutch we have this saying.......roughly translated.....the one who says A, should also say B

Marka, you are all shocked, angry, humiliated etc etc....some of you also had laughs and scored points against you enemies.

But what does all this mean to you except a cheap form of entertainment?

If you are so shocked and ashamed will you do anything about the present situation? if you think your doing anything to help your people by posting on SOL then your just as guilty of the war in Somalia as those ministers who are queuing up for Gabre.

So now you said A, can you say B?

Fabregas   

Originally posted by me:

In Dutch we have this saying.......roughly translated.....
the one who says A, should also say B

Marka, you are all shocked, angry, humiliated etc etc....some of you also had laughs and scored
enemies

If you are so shocked and ashamed will you do anything about the present situation? if you think your doing anything to help your people by posting on SOL then your just as guilty of the war in Somalia as those ministers who are queuing up for Gabre.

That is an irrational statement( to say the least)!