Sign in to follow this  
xiinfaniin

August 26th/28th, Sunday/Tuesday, Speaker Selection ---Somaliaonline Coverage

Somalia;860532 wrote:
No one attacked your clan, people attack your Khaatumo movement, you have to learn to understand the difference or you will get the Puntigitis disease of which I can only cure!

How many Clan Elders support Puntland? 1 or 2? Majority of SSC clan elders are with Khaatumo, so by attacking Khaatumo, you're attacking the clan elders as well. Right?

Somalia   

Conqueror;860534 wrote:
How many Clan Elders support Puntland? 1 or 2? Majority of SSC clan elders are with Khaatumo, so by attacking Khaatumo, you're attacking the clan elders as well. Right?

Stop with the cuqdad, wallahi too much cuqdad in the movement, no one hates you, no one attacked you, for example remember Tukaraq incident, PL troops were attacked, they retreated instead of fighting cause if there was a fight you would have said you were attacked but then Khaatumo movement moves out because Somaliland orders them, it was a remarkable yet telling case.

Miskiin-Macruuf-Aqiyaar;860535 wrote:
Biibol, biibol, this is a SOL. Should you had another difference and insults on other sites, let that bickering be on that site. Baliis, don't bring that on here.

Its just some old friends catching up no harm in that....As for this issue consider it resolved.

Somalia;860536 wrote:
Stop with the cuqdad, wallahi too much cuqdad in the movement, no one hates you, no one attacked you, for example remember Tukaraq incident, PL troops were attacked, they retreated instead of fighting cause if there was a fight you would have said you were attacked but then Khaatumo movement moves out because Somaliland orders them, it was a remarkable yet telling case.

Let's agree to disagree. You're against Khaatumo, so am I. It's all politics. The day you and your associates (Mooge, Duke, etc) denounce the likes of Faroole and Co, will there truly be understanding and unity between the two sides.

I apologize if I offended anyone. I'm 100% against Faroole, but not the idea of Puntland.

So far sh sharif is doing a perfect job no one from his qabil has a chance of winning the parliament speaker so the top seat president or prime minister is most likely going to him.

uchi   

Conqueror;860540 wrote:
Let's agree to disagree. You're against Khaatumo, so am I. It's all politics. The day you and your associates (Mooge, Duke, etc) denounce the likes of Faroole and Co, will there truly be understanding and unity between the two sides.

I apologize if I offended anyone. I'm 100% against Faroole, but not the idea of Puntland.

Why are you 100% against him? Please enlighten us ~

uchi   

Xaaji Xunjuf;860545 wrote:
So far sh sharif is doing a perfect job no one from his qabil has a chance of winning the parliament speaker so the top seat president or prime minister is most likely going to him.

That's my prediction as well. I hope he can bring Shabab into the fold and then in 4 years we can have a proper national vote.

Somaliya (AllPuntland)- Ilaa shalay AllPuntland waxay ku raad joogtay ogaanshaha xaqiiqada warar is burinaya oo la xiriiray in Puntland ay ku taageerayso dhaqaale musharax Gudoomiyaha Baarlamanka Soomaaliya u tartamaya.

Xildhibaan Cabdi-RISAAQ Cusmaan Xasan (Juurille) oo isagu todobaadkaan ku dhawaaqay Musharaxnimadiisa xilkaasi ayaa Garoowe joogay dhawaan, wuxuuna kulama isdaba yaal la lahaa madaxda Puntland ugu saraysa, Prof. Cabdi-RISAAQ Juriile oo lagu yaqaan la jaanqaadida kolba dabaysha siyaasadeed ee socota Soomaaliya, si weyna uga dhex muuqday dawladihii dalka soo maray oo dhan ayaa xaqiijiyay helida xildhibaanimadiisa Baarlamaanka Federaalka ka hor intii uusan ka duulin Garoowe.

Maxaa sababay u Tartamida xilka Gudoomiye-nimada Baarlamaanka Federaalka ee Prof. Juriile:

Ka dib markii uu isu soo taagay isla xilkaas Gudoomiyanimada Baarlamaanka Prof. Cali Khaliif Galayr, maamulka Puntland durba waxay bilaabeen inay dib uga fakaraan sidda uu noqon karo natiijada dawlada Federaalka haddii madaxdeda sare uu kusoo biiro Prof. Galayr iyagoo ka eegaya natiijadii dawladii Carte oo Prof. Cali Raysalwasaaraha ka ahaa, taasoo ay markii dambe go'aansadeen inay taageerooda siiyaan Prof. Juriile.

Taageero Dhaqaale

Saraakiil Wargal ah oo ay ku lee dahay APL wasaarada Maaliyada Puntland iyo Bangiga dhexe ee Puntland oo ah labada goobood oo laga ogaan karo lacagaha dawlada ka baxa, waxay noo xaqiijiyeen in aysan jirin kolay ilaa hadda lacago dheeraad ah oo ka baxsan miisaaniyadii caadiga ahayd oo baxay.

Wararkaan waxaa soo uruuriyay wakiilo iyo ilo wareedyo ku sugan Nairobi, Muqdisho, Garoowe iyo Boosaaso

AllPuntland.

Somaliya (AllPuntland)- Madaxweynaha dawlad Goboleedka Soomaaliyeed ee Puntland Mudane CabdiRAXMAAN Shiikh Maxamuud (CabdRAXMAAN-Faroole) oo ay aad u hadal hayeen dadka aadka ula socda siyaasada Soomaaliya inuu isu soo taagi doono tartanka doorashada madaxweynaha Dawlada Federaalka ee Soomaaliya oo hadda ololeheedu sidda weyn uga socdo Soomaaliya ayaa go'aansaday in uusan ka qaybgalin tartankaas.

Waa maxay Sababtu:

Madaxweyne Faroole iyo la taliyayaashiisa siyaasada Puntland ayaa gabi ahaanba goostay in ayan Puntland xiligaan raadin helida jagooyinka Madaxweynaha iyo tan Raysal wasaaraha dawlada Federaalka iyagoo ku sababeeyay in dawladihii kumeel gaarka Federaalka ee 2005 ilaa 2012 ay Puntland soo qabatay jagooyinkaas, ayna hadda haboon tahay inay u dhaafaan Somalida kale waa sidda ay hadalka u yiraahdeen masuuliyiiin sare oo ka tirsan xafiiska Madaxtooyada Garoowe.

Maxay Rabaan?

Ilo wareedyo jooga Garoowe, Muqdisho iyo Nayroobi ayaa AllPuntland.com u xaquujinaya inay Puntland sannadkaan u tartamayso xilka Gudoomiyaha Barlamaanka Federaalka.

Musharaxa Madaxweyne Faroole uu taageersan yahay:

Warar aanu ka helnay ilo wareedyo AllPuntland oo ka hawlagala xafiista madax-weyne Faroole waxay noo xaqiijiyeen in madaxweynuhu si weyn ugu istaagay taageerada sidduu uu ugu guulaysan lahaa Musharaxnimaddiisa Gudoomiyaha Baarlamanka Soomaaliya uu isu soo sharaxay Xildhibaan Cabdirsaaq Cusmaan Xasan (Juurille) oo isaguna todobaadkaan ku dhawaaqay Musharaxnimadiisa xilkaasi.

Taageero Maaliyadeed:

Warar iska hor imaanaya ayaa hadda saaran miiska warraka AllPuntland ee xafiiska Kobenhagen oo u xilsaaran warkaan, kuwaas oo noo sheegayaan ilo wareedyo si weyn wargal u ah, waxaanu hadda ku raadjoogna kala saarida wararkaas iska hor imaanaya ee xqiijinta wararkaas nala soco 24-ka saac ee socda haddii RABBI idmo.

Warkaan waxaa isku duway

Xafiiska APL ee Yurub

AllPuntland is in a campaign mode for Prof. Abdiweli...they are throwing a raw meat for his base. Hence this article and the ones like it.

There is no giving up; there are maneuvers and moves, tweaking and adjusting as the stakes are higher than they ever were. But this exposes one cardinal truth; Puntland in Garoowe in not necessarily in sync with the Diaspora fueled campaign in Mogadishu.

gooni   

Mushkiladu galayr maahan cali mahdina maahan,mushkiladu waa siyaasadda puntland looga taliyo oo marna iska dhiga inay qayb ka yihiin qabiil dhawr iyo lixdan kursi wax ku qaybsaday markay iska dhex arki waayaana isu badella maamul goboleed qarka u saaran inuu goosto,waana tan keentay in dariiq qodxo badan oo tafaraaruq badan la qaado

Xiin iyo duke waa ogyihiin mana ogola inay laamiga baabuurta badan marayso idinku salaaamaan ilaa mugdi la tago.

Allpuntland wey soo dhawaatay wararkoodii hoosana waxay ku sheegeen in faroole taageersan yahay jurile ayna soo dhawaynayaan ayaga iyo mahiigoo isku duuban,waana arin ugub ah oon horay looga baran

RIwaayadan alif layl wa layl maahan waa maalmo gaaban guduhood insha allah

STOIC   

Xiin is still optimistic about Somali politics, I will Wait for the reactions of the likes of Xiin and Duke when fissures start to show up in the selection process.It is great to see them having faith in the process, of course it bears remembering till main men from D-block fails to capture the most powerful seat in future Somalia haha.There are some reasons to be optimistic in the current stage of selecting the next government.I'm really happy to read everyday on the progress being made in Mogadishu.For those of us with no dog in the fight, we shall say may the man with the strongest clan allies win..................

Abwaan   

Cali Khaliif ayaa u qalma inuu speaker noqdo, ninkan wax badan baa u kala cad. He has my FULL support now. I hope that he wins. Listen to him over here in this interview of him and Amb, Xasharo. start from 15:19

I found out that Jawaari is jot only muqayil, but also an alcoholic. I am sorry to share this, masiirka ummadda Soomaaliyeed qofna looga xishoon maayo.

Duufaan   

The umbalance is busy in cedar Minneapolis for last few days, since Galaydh announced his candidacy. Not surprise that General Duke want this over. The latest news in moqdisho, new alliances are formed every hour and Galeydh is strongest for now. Amison and UN came up with new plan, A boot camp for MP’S until election is over without phones, to make little bit harder for bribery, the other news is Geedi is the man for IC.