Sign in to follow this  
Liibaan

Declaration of the Consultative Conference of SSC

A positive conference, glad to hear there's agreement between the different SSC organisations and groups. The most important thing for the region is attaining unity and any step towards that goal is welcome.

Malika, I hope you represented the SSC SOLers well. :D

A_Khadar;714694 wrote:
I lately noticed that the ones here cry for somaliland are those said they are from Cerigabo. I guess, the project just started with them while other places like Burco and Hargaysa already hit the wall, aint going no where... Waryaara relax, ask yourselves what happened to NG, Oodweyne, Qudhac and Co....

As if Oodweyne has no ties to Erigavo? :)

Malika   

Aye Val!

I did my bit dear..:D - I was hoping you would grace me with your presence. You would have joined me on the front row seats, just few people away from the men and women of the moment.

Africanow relax!

I would have liked to, Malika, only the Easter weekend was too hectic for me. I am gobsmacked by the energy, determination and activities of the supporters of the cause though.

Malika   

^A glimpse of hope dear, there is nothing in life like hope - folks can finally see glimpse of the possibility to be yet again part of a nation. You should have heard the uproar of joy when Sh.Sharif's goverment was mention, the possibility of one day - Somalia to be again a nation among nations and SSC as a region within that nation.

Oh never mind sis, perhaps you will be in the next and many ones to come - the journey is just beginning, we are going to need all these involved to be on the push forward..There is a lot to be done, but confident if the will is there - the means will come..Insha'allah

Malika   

^:),he has no choice.lol

Che - How am I doing soo far Habo..:D - war hedhee, I believe in self determination/ local governing - especially after 21yrs of awaiting for Somalia to get back - The people are desparate for some form of leadership, that will be much about water, food, security, health, education and jobs etc.

Lol@ recruitment..:P, not necessarily Habo although, it wont be a bad thing if I did - rallying up support for the leadership of SSC, is to enable them to bring the much needed organisation of the community, organising it and rallying people to the kind of action which will increase the supply of the goods mentioned above and services to the people - as I said, its about restarting to build Somalia bit by bit..:)

Are you with me? :D

Aaliyah - back at ya sis..much love!

Liibaan   

istockphoto_886174-business-handshake-ve

Hogaanka-Sare-Ee-SSC.jpg

Bishaaro, Bishaaro ...............................:) :) :)

Welcome to the NEW SSC National Unity Government [sSC 2.0] : United, Stronger, Popular, Improved, Better, and more

OFFICIAL: The Entire and All NSUM Members Joined the SSC Movement/State.

Hogaanka Sare Ee Maamulka SSC Oo Ku Dhawaaqay Xilal Cusub

London(Allssc): Iyadoo la tixraacayo heshiiskii lagu gaadhay shirkii Khaatumo ee lagu qabtay magaalada London, bishan April 21-24 kii.

Ee dhexmaray ururada kala duwan ee SSC, Waxaa laysla qaatay in afar hay’adood tayadooda hawl fulinta la xoojiyo.

Waxaana la magacaabay hawlwadeenadii ka hawl geli lahaa hay’adaas oo kala ah:

1. Hay’adda Arrimaha Dibedda iyo Xidhiidhka Caalimiga

- Gudoomiye Cismaan Xasan Xaaji Cumar(Badawi) [ Ex-NSUM]

- Maxamuud Cali Jaamac- Ku xigeen

- Axmed Ismaaciil Shabeel- Xubin

- Fooziya Aden Xaashi- Xubin

- Faadumo Cismaan Axmed- Xubin

- Shirshoore M. Hagi Hiirad- Xubin

2. Hay’adda Maaliyadda

- Cali Xaaji Cige- Gudoomiye

- Cumar Cali Koore- Ku xigeen

- Saleebaan Wejixaad- Xubin

- Cabdi Khaliif Jaamac- Xubin

- Cabdi Geelle- Xubin

- Cabdirizaaq Godane- Xubin

- Jibriil Cali Ciise- Xubin

- Axmed Maxamed Shire- Xubin-

- Amina Axmed Ismaaciil- Xubin

- Xaawo Gaas- Xubin-

3. Hay’adda Arrimaha Gudaha

- Gudoomiye Nuur Maxamud Gaas- -

- Gargaar Maxamed Xasan- Ku xigeen

- Maxamuud Mire- Xubin - [ Ex-NSUM]

- Ismaaciil Diiriye Gamadiid - Xubin - [ Ex-NSUM]

- Cabdillahi Xasan Maxamuud (Spanish) - Xubin - [ Ex-NSUM]

Allssc News Desk

Liibaan   

Jaaliya SSC ee Holland ayaa Waxay si Buuxda u Taageertay Shirkii Aqoonyahanada SSC ee Khaatumo.

Written by C/rashiid galbeedi

Wednesday, 27 April 2011 06:43

Waxaa maanta shir xaga Telephoneka ah oo ay isugu yimaadeen sibuuxda u taageeray dhamaan jaaliya SSC ee kunool wadankan Nederland iyagoo u balanqaaday aqoonyahanada SSC iyo Hogaanka SSC in ay lagarab taaganyihiin hiil iyo hooyaba.

----------------------------------

0491.jpg

Jaaliyada SSC Sweden oo Taageeratay Shirka Khatumo ee London iyo Go´aamadii ka Soo Baxay

Jaaliyada SSC Sweden oo kala joogta Stockholm, Göteborg, Malmö iyo dhamaan Sweden oo dhan ayaa Taageero Buuxda u soo jeediyey shirka Khatumo- London. Shirkaas oo go´aamada iyo anjantihiisuba ay ku salaysan yihiin dhamaan wixíi Shacabka SSC u Hagilahaa Israacsanaan iyo Midnimo. iyo in dadku keligood tashadaan kana kaaftoomaan Maamulada xadka inala wadaaga ee Somaliland iyo Puntland oo labaduba ay carqalad ku hayaa gooni isu taaga, Nawaaxiga SSC State.

Dhamaan hadaan nahay umada reer SSC-State Sweden waxaan taageerna shirkan oo aanu filayno in uu SSC, u noqonkaro bilawgii najiido lataaban karo iyo horuumar dhanka maamulka siyaasada ah.

Waxaana uga digeynaa labada maamul ee dhinacyada naga kala xiga in ay tixgeriyaan jiritaanka iyo gooni isutaaga gobolada SSC-state.

Hadii ay taas kala bixi waayaan farahana waxay kala kulmayaan cawaaqib xumo dhiig daata iyo colaad sokeeye. Weliba gobolka isku magacaaba Somaliland waa in uu isago baxo sidegdeg ah caasimada SSC state ee Laascaanood, sida ugu dhakhsaha badan hadii kale ay la kulmayaan cawaaqib xumo aan geed loogu soo gabanayn.