Sign in to follow this  
Kamaavi

Prof. Gandi First Elected President of Azania State of Somalia

The Zack   

Somalina maba xishooneyso, adeer nooga sheekee meelaha h-du degto oo noo amaan sidaadii sida gaalmudug iyo xiiman iyo xaax, Azania waxba kama ogide. Barafasoorkana ha gaadhin Adeerkaa shariif AMISOM wuu dhaamaaye. Odayaasha Kismaayo ku shiri karo waa kuwee meesha ay alshabaab heysto.

Somalina   

The Zack;708739 wrote:
Somalina maba xishooneyso, adeer nooga sheekee meelaha h-du degto oo noo amaan sidaadii sida gaalmudug iyo xiiman iyo xaax, Azania waxba kama ogide. Barafasoorkana ha gaadhin Adeerkaa shariif AMISOM wuu dhaamaaye. Odayaasha Kismaayo ku shiri karo waa kuwee meesha ay alshabaab heysto.

Horta marka hore don't personalize sheekadaan.

Galmudug iyo X&X gurigooda ayaa lagu dhisey, Kenyati iyo Ethiopian-na bariis uma soo karin. Sharif waxaad doonta ka sheeg, It doesn't concern me, laakiin fadlan af ha ila soo gelin haddaan opinionkeyga ka dhiibto maamuul beeneedkaan aight!

Gandi waa doqon if he thinks Kismaayo ayuu madexweyne u noqaanaaya. :D

Meel aadan gacanta ku hayn ayaa loo heesaayaa. :P

Koley asaga uguma horeyn "madexweyne ha leygu yeero" marka maamul isku sheegyadaan waa iska huuhaa.

The Zack   

Qabyaalad darteedbaad uga soo horjeeddaa Azania (calling it a clan get together) taas waxaa caddeyn u ah gaalmudug and xiimanba baa waa qabiilo gobolo isku magacaabay and you are cool with that, sorry if I hit a nerve but somebody had to point out your pure hypocrisy.

The Zack   

The excuse of "waddan kalaa lagu soo dhisay thus waa qashin" is laughable, I guess u forgot where the TFG u so much admire was born.

Somalina   

The Zack;708744 wrote:
Qabyaalad darteedbaad uga soo horjeeddaa Azania (calling it a clan get together) taas waxaa caddeyn u ah gaalmudug and xiimanba baa waa qabiilo gobolo isku magacaabay and you are cool with that, sorry if I hit a nerve but somebody had to point out your pure hypocrisy.

Zack mark hore, this aint about me, ok! ilaah ka cabso oo been abuurka iska fogey.

Haddii aan soo jeesano qodobkaan halkan ku xusan, maamul lagu soo dhisey Kenya ma gadmi karo, waayo dadkii degaanka joogey ayaa is hortaagey durbadiiba sababtuna waxaa weeye, lalama tashan.

Dhulkaan Azania loola baxayna AS ayaa haysato, 2000 askar oo odeygan u maleeyo iney xoreynaayaan jubboyinkane waa riyo runtii.

Jubbooyinka ma aha gobolo hal maamul loo dhisi karo hadda (maybe sometime in the near future), maamul dibad lagu soo dhiseyna maba ku jiro xisaabta. Beelo badan ayaa share gareeya goboladan, qolo walbana wey hubeysan tahay. Haddii hal nin iyo Islii residents ay Kenyatigii soo wadateyna, cid aqbaleysa ma jirto.

Haddii maamulkan gudaha lagu dhisi lahaa, aniga ayaa kaaga horeyn lahaa buun buuniska. Laakiin runta ha la isku sheego, odeygaan Kenyatiga wataan waxba sooma wado. Sidaad aqrisateyna waa laga soo horjeeda, particularly dadka jubooyinka jooga.

p.s. My family is still living in the jubbooyinka, marka yeah, wax badan ayaan ka ogahay. Adiga Godey ayaad ka timid marka Ethiopia iska xorey first intaadan jubbooyinka sheegan. :D

p.p.s. TFG iyo Azania shaqo iskuma lahan. No need to compare them. Midna waa dawlad caasimadeeda ka hawlgasha, midna waa maamul gobol Kenya ka hawlgasha.

The Zack   

So let me make sure we are on the same page here, you are telling us that Azania won't work because it has been established in Kenya? If we go by that analogy, then the TFG won't work either since it was established in that same county. And for your information, TFG controlled 0 towns in Somalia when it was established in Kenya. Azania is actually working faster than the TFG did as it has already freed one major city.

P.s. your family should go home since isbaheysigii abdiqasim went back home long time ago :D

Somalina   

Hold on one second, freed one city, Kuwa Raaskambooni Azania miyey raacsan yihiin? :D Madoobe waxuu soo wado wabigaa ka weyn ee iska sug intaadan ku faanin xaafada yar oo Dhoobley ayaan xoreyney.

Mida kale, maamul goboleed ayaan ka hadloynaa halkaan not TFG.

PL, Galmudug, Ximan iyo Xeeb gudaha wadanka ayuu lagu dhisey dadkii degaanka ayaa isu tagey oo go'aansadey iney maamul dhistaan. Now do you see the picture halkan?

maamul gobol Kenya wadato Soomaliya kama shaqeynaayo walaal. Soomalida deegaanka degan i tus ayagoo happy ku ah Azania, markaas ayaan dib isugu laabanaayaa ok.

p.s. the only folks that should hit road are Ethiopian born Somalis. Dhulkiina xoreysta, kan dad la yaqaan ayaa leh.

The Zack   

I am not sure why you didn't address my questions, wasn't the tfg created in Kenya? Midda kale you posted about the creation of Hiiraanland which was also established in Kenya, not sure why some including yourself are singling out Azania. As far as controlling anywhere, dhoobley is bigger than the 2 kilometers the TFG controlled for years. Dadka deegaanka ma adaa poll ka qaaday, you and that Hiiraan.com reporter whose article you posted don't know.

Somalina   

When did I post the creation of Hiiranland?

I didn't know 6 districts of Xamar sit on 2km, but hey Zack the Ethiopian would know if that is possible nooh!

Zack, I told you why I don't buy this, it is my opinion and I'm entitled to it.

Ma fahmin waxaad isku waalwaaleyso. Haddii aad wax kale aragto by all means lets hear it. This meaningless exchange is going nowhere.

FYI: There are articles on AllGedo, Gedonet, daafeet.com, HOL and many more.

Dadka waxay ka yiraahdeen aqriso, laa maanta AS ayey u sacbinooyaan. radioyaha dhageyso. Wax walba waad heleysaa hadaad raadsato. Habeen wanaagsan.

Somalina   

What changes do you suggest for Puntland ya Cowke? don't hate the playa, hate the game.

That was for Cowke. What else you got?

The Zack   

The fact that you didn't protest against the creation of hiiraanland as you did against Azania, the fact that you didn't go to multiple sites to search for articles that were opposing that established state says it all. But again Hiiraan ain't Azania so I should know better and shouldn't have asked you your motives. It is crystal clear. Good night to you too.

NASSIR   

Zack, tell me the Power Structure of this new admin. Is it inclusive? Does it reflect the diversity of the clans in this naturally endowed region. Are traditional Puntlanders including the people of BulaHaji, and other communities like the people of Hoos-hungow, Jamaame , and others support the ideal future it intends to achieve? I sense (correct me) this Kenyan-backed governance model is dominated by reer-Gedo and Afmadow. Break it down for me saxib.

The Zack   

Nassir, this project has been going on for a long time, the locals are behind it. More than 40 meetings were held before the decision of creating the state has been reached. Even though it won't be based on a clan system(gaandhi has been opposing the 4.5 formula for a very long time), all the clans in that region will be represented including the normally non-represented small clans. As matter of fact, gaandhi's clan are upset as they have been given very small number out of the 65 parliament. I suggest that you listen to listen to gaandhi's detailed interview on the BBC's website, it will give u good idea of where this is going.

Abwaan   

Sannadba koox ayaa Soomaaliya ka waalata, sannad dagaal-oogeyaasha, Sannad askarata, sannad wadaaddada hadde 2011 waa sannadkii ay Professors-ku waasheen, mid xisbi aan cilmi ku dhisnayn sameeya iyo mid maamul qabiil oo aan ka metelayn rabitaanka dadka degaanka samaysta. Waa Yaab!