Sign in to follow this  
Juje

Wetang’ula wants Maalim’s conduct investigated - cause of visit to S/land

Lol@dhaba, waryaa Che don't mislead the poor guys, mise sheekadii "shangoolle" run noqotay? :D

Dajiye, Xiin oday buu noo yahay :D Laakiin suaalaha "dhaba.."maad ka jawaabtid. :D

To understand the line of reasoning of Mudane Farax Macalim during his visit to Somaliland hasnt been very difficult. Nobody has to be a rocket sciencist to get his message and it's a clear one.

Plus it was brave decision that he took at time but Since this visit wasnt a private one and he's representive of the Kenyan Government.

His words and deeds should be in line with the policy of Nairobi. Since Kenya never publicly supported the secessionists, Mr Faraxoow could easily have known that he was messing with fire. As obviously cuqdada was in charge during his stay. Haddaana sxbkeyna ha uu macaanato

Kamaavi   

Xiinka, dhago aan Cheele iyo Faroole ka ahayn ma lihid miyaa? :D

Adis intay u taliso Hargeysa iyo Garoowe Daraawishtu horumar gaari maayaan.

Saas u fahan.

Ps. Idinku hadaad tihiin dhaba.. maxaad Daraawishta u haysaan oo naf ah?

:D:D @Waxaagu waa "dhaba.." iska celi

True say wallaahi. Dajiye waa naf la caari

Idinku hadaad tihiin dhaba.. maxaad Daraawishta u haysaan oo naf ah?

Darawiishtu waa anaga. Anaguna ayagaan nahay :D

All courtesy to Sacad Saghlool of Egypt

Liibaan   

Dajiye,

You and your uncle Farah Macalin support Ethiopian policy toward Las Anod, same time you guys are against the Ethiopian policy toward Wardheer/dhagaxbuu, Western Soamlia...hypocrisy

Kamaavi   

^Farah waa nin rag ah adeer. Wakaas Dhaba.. oo dhan kaga dhawajiyey.

Aduse adeerkaaga kale Hargysa muxuu ka doonay, Faroolese maxaa naf ah oo ku hayaa?

:D @Xiin iyo Cheele B

Intaad is **** socotaan. Wax baad arbushaysaan dood idin kama aha. :D

Liibaan   

Adeerkaa Farah macalin waa dameer, fitna iyo qabyaalad uunb buu ka shaqeeyaa

Bal aduu sheeq maxey adeeradaa sida Farah Macalin ka qabtaan Addis Ababa iyo Nairobi 200 sano ee nasoo dhaafay, canjero xabashi iyo kuukuyaha uun bey ku fiicanyihiin siday u ruugaan

Bal noo sheeg faaidada ee kusoo wadaan adeeradaa, the slaves of habashi and kukuya for 200 years?

wanaagii iyo somalinimadii hadii aa diiday, waxaa haboon in luqadadaa aad fahmaso in lagu hadlo

Originally posted by Che -Guevara:

^You support secession too?
:D

Somali unity is none-existence, stop with your gimmicks already. Are these "SSC" folks claiming my Erigavo as well? Why can I claim LA then?

Kamaavi   

Damlar,

Sida neef la gawracay iska cabaad uun, :D

Runta hadan kuu sheego Darawish waxaa aad ugu dhaanta inay Hargeysa wax la qaybsadaan. Farax Dawaare waxay Pirateland dadkaanaga ku samaysay kama jawaabin laakin eega dalka Kenya (iyo meelwalba ooy ku suganyihiin) waa in talaabo deg deg ah laga qaado.

Somali ma aamusto ilamaa shanta la saaro.

Liibaan   

I don't what you think Dajiye, I know the majority of people from Western Somalia support Daraawiish and thier struggle agiast somalidiid

Markaa haa iga yaadhsiin in aan ku dhado soomaali Galbeed wax uga majirtu inay xabashi wax la qaybsadaan, taa igama kaa qabato

wax Pirateland iyo kilinka 5 la dhaho majiraan, malaa waad ku riyootay, There is Puntland state of Somalia and Western Somalia, Somalis should respect each other, if we want to be United States of Somalia

Originally posted by Gheelle.T:

Lol@dhaba, waryaa Che don't mislead the poor guys, mise sheekadii "shangoolle" run noqotay?
:D

I don't know what you are talking about :D

Originally posted by 'Dalmar':

I don't what you think Dajiye, I know the majority of people from Western Somalia support Daraawiish and thier struggle agiast somalidiid

Markaa haa iga yaadhsiin in aan ku dhado soomaali Galbeed wax uga majirtu inay xabashi wax la qaybsadaan, taa igama kaa qabato

wax Pirateland iyo kilinka 5 la dhaho majiraan, malaa waad ku riyootay, There is Puntland state of Somalia and Western Somalia, Somalis should respect each other, if we want to be United States of Somalia

imika ma waxad simaysa Shacabka Somaliland iyo Amxaarada cajib waleh. Dajiye wuxu la dagaalamaya oo iska xoreynaya oo uu duurka u jira inu iska saaro Amxaarada dhulkisa, Adiguna Anigaad ii aragta Inan injir Ku cunsiinayo.