Sign in to follow this  
Cowke

Togdheer Is Getting Out Of Control. Sland Bring In Militia

NGONGE   

^^ Cajiib! :D

Adigu kii ku salaama ba ma qorigaad o cabiisata? War calm down and keep the kaftan going. What goes on PM stays in PM.

Hunguri, anako aan is wareesano, saaxib. Do you know a guy by the name of 'Qaaci' who used to live in Liverpool? He's the spitting image of you, saaxib. :D

Qudhac   

waa lays waraystaa lakiin ninkan wixiisu waa khasab iyo cay, if the person doesnt know then you you gata drop it right??? but he keeps following me with this SHEEROW.... i mean what kind of name is that looool

Qudhac   

fifi

aar mahee ninku wuu igu waashay in badan baan iska daayay.... qofku ilay haduu mar ku yidhaah walaal qofkaa ma ihi magac uun lalama daba socdee waa laga hadhaa mar uun...

sxb se adiga magaca miyaa lagaa iibiyay

Hunguri   

Qudhac, saaxiib thanks for the good advice of "duufka iska bií" . Laakiin, waxbaan kuu sheegayaa. Horta nin aan duuf ka iman ma jiro, waayo waa wax dabiici ah. Waxaanse, la yaabay meeshaad duufkan iyo waxyaalahan aad sheegaysid ku aragtay. Suaal maku waydiiyaa :

Saaxiiboow, imisa caqqaar oo jaad ah ayaad maalintii cuntaa. Waxaan maqlay bahalka kama saartide. Niyow, waan kula talinayaaye bahalkaa iska kala yareey....

:D Qudhacoow, waxaan maqlay dadka Jaadka aadka u cuna, waxay qabaan buufis. Warkaa maxaa ka jira. Nin aanu saaxiib nahay, oo bahalkaa aad u cuna, ayaa wuxuu maalin walba igu yidhaahdaa. Waxaa suuligayga lagu xidhay Kamerad, oo magaalada oo dhan ayaa halkaa iga daawata, markaan qubaysanayo smile.gif . Bal suuligana saaxiib kamerad ka eeg................ :D:D

Qudhac   

HUNGURI

is deji sxb, maxaad la cabaadaysaa loool, ilay adaa faraa ila soo galaye bal naftan eega wareersan....

qaad iyo suuli iyo camarad, iyo nin qubaysanaayaba adaa sheegaya lool talk about being paranoid....

caruurta lama kaftamo khalad baad fahamtaye

NGONGE   

^^ My money is on him being Cawke but using another name.

By the way, a 'caller' has also enquired about Ayub and Mintid. What does your database say? :D

Ibtisam   

Ayub wa respectable brother la yaaqan, the caller must be high on jaad. Mintid is our none-blood related cousin twice removed pass kuwa faanka baadan as far as I can tell- but don't know him really. :D

Cawke you say- hmmm, he does not post as much, and his somali is better than Cawke.

NGONGE   

Ibti, using a simple plagiarism detecting tool, I have been able to analyse the writing styles of both characters and discovered a 98% similarity in the style and usage of certain words. This is how I discovered Cara was a computer script by the way. :D

Then again, I also noticed an 80% similarity between A&T and Malika. A 99% similarity between Marx and the Chocolate girl and a 100% similarity between Minted and Xiin.

The Guru, as ever, stands alone. :D