Sign in to follow this  
MoonLight1

Siyad Bare: A Dictator or a Dear Leader?

MZanzi   

Originally posted by Ducaysane:

:D
@ xiin. Fufu aniga iyo cabdulaahi muuriya is fac aan nahay. kee weyn aniga iyo adi marka.

Looooooooool@cabdulaahi muuriyo ... cbdulaahi muuriyo ciyaalka aw iga celin jiray icon_razz.gif

Ps.duceysane abdulahi muuriyo hada kaseesid caadi matihid

MZanzi   

Muuriyo asoo bidaarta sigaleeso aa igu dambeesay and tht was late 90's ..ninkaas xerada utange raga ka wwaweeyn u baadi jiray ...

Abwaan   

Originally posted by Ducaysane:

iga raali ahaada dadkii aan wax i dhaafsanay. Abwaan is one of the checracters I like in this forum. laakiin maanta waan isku talax tagnay. Cafis iyo masaabax.

lol...thnx but what has changed today? Meel aan la taaban baan taabtay...m sorry but haddii aad intaad igu naceysid so be it. Laakiin anigu markii aan meeshaan dood la imidba waan ku talagalay in dad i dhibsanayaan, but as long as aan caddaalad la imaado fikirkayguna dad gaar ah ku jihaysnayn ee uuse yahay mid aan is dhihi karo wuxuu horseedayaa horumarka Soomaaliyeed iyo in wixii Soomaaliya ka dhacay si asluubaysan loo lafa guro intaas baan ku qanacsanahay. I don't have anything against you or other doc-ka-yeers here and wixii aan irina waan fikirkayga ee CAJALAD QABIIL IYO MID KOOXEED MIDNA IGAMA DHEX DAARNA UNLIKE SOME PEOPLE.

You think inaanan hayn jawaab marka aad leedahay adigoo feero qaawan? I do wallaahi, balse waxaan ka baqayaa inaan kula mid noqdo oo aan dad Soomaaliyeed u gefo just because of you and others oo markaas dhiiggu dad ku sii kaco. Marka waan ka sii gudbayaa Soomaali wax ka weyn baa ka lumay Ilaah ha noo soo celiyee...Dadka Cajaladuhu ka dhexdaaran yihiinna Ilaah ha soo hanuuniye. Adigana waxaan kugula talinaa Odayaashaan Soomaalida waxba ha difaacin just because adeer buu ii ahaa, waayo qof kasta wuxuu yahay taariikhda ayaa sheegeysa.

Abwaan   

Originally posted by J11:

Allamagan, anaaba arrinka soo dhex galaye inaga daa inadeer.

lol...J11 iska daa Allamagan xaalkiisu waa haddaan kooyee!

Abwaan   

Originally posted by Fu-Fu:

^^Abwaan maxa isku dabaaline duceysane maxa ugu jawaabi weysay ..

quote:

abwaan, adeer dad taariikhda somaliaya bilaabay dhagaysigeeda 1991 baa kuu sheekeeyey. intaad soo dhoof sateen wixii uu odaygu dhisay baad lee dihiin asagaa dhibka keenay. yaa idinka yeelaya

FUFU waan maqnaa oo hadda ayaan soo laabtay, haddiise aan su'aal ku weydiiyo adiga goormaa sameecad noqotayna?

The Zack   

I think it would've have been easier to answer if the question was "Is Somalia better off with Barre not in the equation now?". And I think the answer is HELL NO. Somalia was way better than the way it is when he was in charge. End of the story!

Abwaan   

Originally posted by Fu-Fu:

Someone needs to tell the old man that he has outlived his usefulness xiin adeer aniga isbitaal banaadir aan ku dhashay nooh

I thought that Benadir Hospital was built in 1975!...lol

Dhallinyaro, munaaqashooda idinkoo madaxa ruxaya. Yaan laysku talax tegin oo gacan ka hadalka halaga tanaasulo.

Gabballoow, halkaa ka wad Sarreeye. Hay hay hay, weligaa hay!!!! :D

Allamaganoow, ina ayeeyo ku cafiyay J11 madaxiis. Waxaad igu daldashayna haddee waad ogtahay oo marna Libaax kugu dal dali mahayo.

Meiji   

Most of us (save for those that are naive or blinded by clannism) can agree on the fact that corruption during the infamous ''Landcruiser'' era was greater than during 1960-1969.

On top of that massive corruption and nepotism, we had a state apparatus that was hijacked by a bloodthirsty dictator who's regime even enlisted foreign mercenaries to massacre Somali civilians.

The massacres that were carried out by the oppressive dictatorial regime are noted, and there is no doubt about the dark legacy the man in the ruling seat and his regime left behind.