Sign in to follow this  
Che -Guevara

Nomad of the Year

Aaliyyah   

why would they mix the two threads if the list is still the same loool. It is confusing. They should have just deleted the other similar threads.

salaam

Val...There's enough time to continue casting votes, enough to catch up with Nuune. The polls are open till mid December.

Zack....I already know who you voted for. I saw before the admin edited the thread.

Jacpher   

^You seem to be torn apart between Nuune and another? I see you don't want to vote for Nuune yet you don't want to piss off them jiniyo? Tough choice my friend.

Mid December? That's a bit far.

Abtigiis   

War deg deg ah: GoldCoast oo ka baxay tartanka Nomad of the Year

PM uu hoos iigu soo diray ayuu GoldCoast ku cadeeyey in uu ka baxay tartankan ka dib markii ay caddaatay in Nuune ku shubtay. GoldCoast oo ay dad badani qabaan inuu ahaa musharaxa ugu haboon musharaxiinta la soo sharaxay (inkastoo baryahan xanuun la yidhaa Xinnfanin-proximity sneeze ku dhacay) ayaa sheegay in guddiga doorashooyinka ee Che hogaaminayo ay u xagliyeen Nuune, oo uu sheegay in Che seedigii yahay. "xageed ku aragtay meel ka la dooran iyo ka doorashada maamulayaa ay seedi isu yihiin, Puntand mooyee?" ayuu yidhi GoldCoast oo u muuqday nin aad u layaaban waxa dhacaya.

Khabiir ay waraysatay idaacada tuugoow-mareegaale, oo la yidhaa Abtigiis, ayaa sheegay in musharaxa ugu haboon dadka isa soo sharaxy uu ahaa GoldCoast. " In badan oo naga mid ah maanta ugu horeeysay macagada qaarkood sida positive, cawaale iyo Urban.Markaa magaranayno siday tartanka ku soo galeen. Ma sheegi karno inay meeshan wax ku post gareeyaan intaan hurudno" ayuu yidhi Khabiirku.

A&T...Stop propaganda and poisoning the process. Your argument is undercut by the fact that Che voted for Positive if you paid any attention initially before the admin edited the thread. GoldCoast is fine nominee and hasn't pulled out of this race.