Sign in to follow this  
Alpha Blondy

Guess what? I'm getting married!!

nuune   
Baashi, waad ila fahantey maahmaahda, erayadaan is daba marshey, anaa soo dhajin doono ayadoo dheer, waa ballan.

A_Khadar   

sharma-arke451;744794 wrote:
Waxan kawadaa wiilkan a.khadar ah, dear ayuuba kudhahayaaye??

WAryaa gabadha adeer baan u ahay wax fahan..

Alpha horaan ugu duceeyey allah raaliyo ha uga dhigo uu ku dego...

The Zack   

Ey yo Alpha Blond, congrats! Make it a good one, make the girl smile. Obviously, she is innocent young girl bless her heart!

Yo Liyyah, I like your list of requirements, it says nothing about polygamy. :cool:

AYOUB   

Baashi;744732 wrote:
Hambalyo iyo Bogaadin
. *

Unsolicited advice: *Wait two years before you bring kids to this world. *By then you will get to know her very well. *
Guur xumaada waa masiibo gaar ahaan marka caruur la isu dhalo
. *Make it work brother.

Mrs Blondy will be a Brit by then, if the Torries didn't change the rules that is.:)

Aaliyyah   

*Yo Liyyah, I like your list of requirements, it says nothing about polygamy.

LOL Zack adiga horta u just recently got yourself a wifey..maxa dhacay oo already polygamy uka fakari..la arag odayaal ilka dhacsaday oo second wife raadinaya..but you need to enjoy your first wife before u think about more loool :D

between waxa i haysta in aan ku dhaho gabadhaas kan waa too jumpy ee bal xajiso! :P

salaam

p.s. meeeeeee wont everrrr do polygamy lol ewww!! and double ewwww!..bt i know religiously is alright, so whoever wants to be part of it ilaahay ha u sakhiro!..but im the type of person who believe whats mine is mine..lol..

A_Khadar   

hehehe.. Adeero yaa is weydiiye ma ka horeeysooo.. Waxaad uun ka war heli odaygii waa labeeyey ama waa sadexeeyey if not afareeyey.. Maxaa kuu talo ah weeye markaa? Tooshka ka daa Zak may be he realized one isn't enough for him too soon..

Aaliyyah   

^lol@ ya is weydiiyey..waa caadi bacda madow uun baa ii talo ah! ...dhib ma leh anyone is replaceableeeeee!....reminds me of beyonce's song ..

You must not know 'bout me

You must not know 'bout me

I can have another you by tomorrow

So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable.

LOL :D

A_Khadar lol Zack waan iska dhibaya wax kale ma aha!!!..and he is probably joking, wuxu ka bixi wayey aaliyaay get married married life is the best....qalanjo baa ku dhacday! alle qeyr ha uga dhigo!

salaam

nuune   

Baashe, awoowe, waa tan alaabtii aan kaa ballan qaadey oo ka da'ayo subag sixin ah, iga hano:

nin gablamey,

nin good mirey,

ninuu gaani la abraarey,

nin libaax ku gowriirsadey

guurta kala gooyey,

waxaa ka geeri kulul waa ninuu guurku ka habaabey.

Ps: erayga good waa runtaa waa halaq, gaani waa yaxaas, asxaabta kale een fahansaneyn erayada kale waa sidan micnahooda:

mirey: cuney ama qaniiney

good: halaq

gaani: yixaas

gowriirsadey: ku foorarsadey

guurta: dhuunta

abraarey: cararey

Waxaan kaloon kuu hayaa, aan hubo inaad taqaano, iyadna iga qabso:

laba nabad bey ku heshiiyeen - tusaale: bishimo istaaabashadooda

labana xaasidnimey ku heshiiyeen - tusaale: gowsaha dhaxdooda wixii gala waa u dhamaatey

labana been bey ku heshiiyeen - tusaale: labada dhagood wax ma maqashey, haa waan maqley, shanqadh, waxba kama jiro tii kalena wey rumeesan

labana run bey heshiiyeen - tusaale: indhaha, maad aragtaa, waan arkey, haa waan arkey, run

labana faqranimey ku heshiiyeen - tusaale: xirribaha korkooda, ama suniyaha, intaa ha dhaafin dhaafi maayo

labana hodanimo yey ku heshiiyeen - tusaale: gadhka iyo madaxa

intan kalena ila fiiri, ninbaa wax kasto jawaab u hayey wax kastoo la weydiiyo, waxaa la weydiiyey su'aalahan:

wa maxey cirro?

waa maxey hindhiso?

waa maxey dameer?

waa maxey dhuuso?

wuxuu yiri:

cirro waa timihii oo ingagey

hindhisana waa madax jimicsigii

dameer waa xoolo doofaarkood

dhuuso waa saxaro sahankeed, ama saxaro ceelalyadeed

The Zack   

Aaliyyah;745092 wrote:
*Yo Liyyah, I like your list of requirements, it says nothing about polygamy.

LOL Zack adiga horta u just recently got yourself a wifey..maxa dhacay oo already polygamy uka fakari..la arag odayaal ilka dhacsaday oo second wife raadinaya..but you need to enjoy your first wife before u think about more loool
:D

between waxa i haysta in aan ku dhaho gabadhaas kan waa too jumpy ee bal xajiso!
:P

salaam

p.s. meeeeeee wont everrrr do polygamy lol ewww!! and double ewwww!..bt i know religiously is alright, so whoever wants to be part of it ilaahay ha u sakhiro!..but im the type of person who believe whats mine is mine..lol..

Mathnaa, wa thulaathaa, wa rubaaca waligaa ma maqashay huuno? Horta Quraanka suuraddee gaadhayna... halkaas weeye waa mathnaa xaalku eegga.

LOOOOOL@me won't ever polygamy. You never know but I understand where u r coming from.

Aaliyyah   

dude i already said it is religiously alright so clearly I am referring to that verse..laakin aduu ayada in intaad la soo shir tagtid inta kale jeebka ha gashan..this is the full verse and u should always state the whole verse not the bit ku cuntamasa lol

And if you fear that you will not deal justly with the orphan girls, then marry those that please you of [other] women, two or three or four. But if you fear that you will not be just, then [marry only] one or those your right hand possesses. That is more suitable that you may not incline [to injustice]. 4:3

and with that been said, women have the right to walk out of the door, i wouldnt advice them to clinge to hte guy and tell him hey stay with me...runtii haday noqoto anuu qof sii socda waxa lo baryayo ayaanba fahmi kari laáhay lol like i said earlier bacda halo sii xanbaariy oo haloo dhoho inukala wad mesha lol

other htan polygamy i believe other issues should be dealt with and u know solved..laakin polygamy kolay ma aha sheeko sahlan..and it is not something gogol lo dhiganayo o la solve gareenayo..u either be like ok ama be part of it, or u just wak out..and the latter sounds perfect to moi..

salaam