Sign in to follow this  
Somalina

Mogadishu 2011

Beutiful pictures here. It is truly inspiring. One point though, what is up with the proliferation of jilbaab with the ladies. I remember growing up in Xamar in the late 80s and my mom and aunts used to wear gaarbosaar and that was sufficient.

BoldNewSomali;743502 wrote:
Beutiful pictures here. It is truly inspiring. One point though, what is up with the proliferation of jilbaab with the ladies. I remember growing up in Xamar in the late 80s and my mom and aunts used to wear gaarbosaar and that was sufficient.

that's what shabab came up with; act this way & do your dirty jihad.Need to be thrown away.Garbasaar was beautiful.

burahadeer;743563 wrote:
that's what shabab came up with; act this way & do your dirty jihad.Need to be thrown away.Garbasaar was beautiful.

I agree the Shababites brought a lot of destructive ideology, but this jilbaab craze preceeded them. Even here in the West a lot of Somali ladies are wearing jilbaab. I dont get it. I find it really curious.

PS: I agree with you Garbasaar was/is beautiful.

Somalina   

Orodyahan soomaaliyeed oo lagu magacaabo Cabdishakur Nageeye Cabdulle ayaa ka qeyb galay tartanka orodka shanta kun (5,000 metres) International Association of Athletics Federations (IAAF) World Championships ee magaalada Daegu, dalka S/Korea.

Cabdulle oo wareegyadii hore ee orodka ku jiray ragga ugu horeeya ayaa markii lasoo gaba-gabeeyay orodka galay kaalinta ugu dambeysa, wuxuuna sheegay in uu ku faraxsan yahay dadaalkiisa.

Garnaqsi   

BoldNewSomali;743712 wrote:
I agree the Shababites brought a lot of destructive ideology, but this jilbaab craze preceeded them. Even here in the West a lot of Somali ladies are wearing jilbaab. I dont get it. I find it really curious.

PS: I agree with you Garbasaar was/is beautiful.

I think it came with the civil war. It's known that extreme religiosity rises in hard times.

Somalina   

Let the investment begin. Go.....!

Wafdi ka socda dalka Turkiga oo ay ku jiraan Ganacsato iyo Injineerro oo maanta soo gaaray Muqdisho

Isniin, September 12, 2011 (HOL) — Wafdi ka socda dalka Turkiga oo isugu jira ganacsato, injineerro iyo xubno ka socda wasaaradaha dalkaas ayaa maanta soo gaaray Muqdisho, iyadoo mas'uuliyiin ka tirsan dowladda Soomaaliya ay kusoo dhaweeyeen garoonka diyaaradaha.

Wasiir u dowlaha wasaaradda gaadiidka cirka iyo dhulka Siciid Qoorsheel ayaa u sheegay warbaahinta in wafdigan ay qiimeyn ku sameyn doonaan habka dib u dhis loogu sameyn karo dalka, iyagoo la kulmi doona wasaaradaha dowladda KMG ah.

"Xubnaha wafdigan waxay isugu jiraan ganacsato, injineerro iyo saraakiil ka socda wasaaradaha dalka Turkey, waxayna u kuurgalayaan sida ugu habboon ee dib u dhis loogu sameyn karo Muqdisho," ayuu yiri Siciid Qorsheel oo sheegay in wafdigan ay qayb ka yihiin ballanqaadyo uu sameeyay ra'iisul wasaaraha Turkiga markii uu boqashada ku yimid Muqdisho.

Dowladda Turkiga ayaa waxay sheegtay inay kaalin mug leh ka qaadan doonto sidii dib u dhis loogu sameyn lahaa Muqdisho oo ku burburtay dagaalladii 20-ka sano socday, iyadoo wafdigan ay toddobaadyo ku sugnaan doonaan Muqdisho.

"Wafdigan tiradoodo waa boqolaal waana wafdigii ugu ballaarnaa ee ka socda dalka Turkiga oo Muqdisho soo gaara," ayuu yiri Qorsheel oo sheegay in muddada ay ku sugan yihiin dalka ay la shaqeyn doonaan xukuumadda KMG ah.

Ra'iisul wasaaraha dalka Turkey Recep Tayyip Erdogan ayaa booqday maalin ah ku tagay Muqdisho bishii Ogoosto ee lasoo dhaafay, isagoo u kuurgalay xalaadda ay ku sugan yihiin dadkii abaaraha kasoo barakacay, wuxuuna sheegay in dalkiisu uu ka shaqeyn doono dib u dhiska Soomaaliya iyo caawinta dadka dhibaateysan.

Ciidamada DKMG ah ayaa xiray wadooyinka Muqdisho intii uusan soo degin wafdigan waxaana la hakiyay socdka gaadiidka iyo kan dadweynaha, iyadoo arday badan ay dib uga dhaceen waxbarashada, halka dad badanna ay shaqooyinkoodii habsan uu uga dhacay.

Maxamed Xaaji Xuseen, Hiiraan Online

maxuseen@hiiraan.com

Muqdisho, Soomaaliya

Somalina   

visiting-somalia.jpg

A Turkish business delegation arrived in Mogadishu to evaluate the cost of proposed projects in Mogadishu, the Somalia capital, following a visit by Prime Minister Recep Erdogan to the city last month.

The group of about 200 people includes engineers, doctors and businessmen, Saed Qorshel, the minister of state for transport, told reporters.

Erdogan in August proposed projects including the construction of a road that links Mogadishu’s main airport to the presidential palace, as well as building hospitals and schools.

Mogadishu’s infrastructure has been shattered by a two- decade-long civil war that began when the dictatorship of Mohamed Siad Barre was ousted in 1991, the last time the country had a functioning central administration.

To contact the reporter on this story: Hamsa Omar in Mogadishu via Nairobi at pmrichardson@bloomberg.net.

To contact the editor responsible for this story: Paul Richardson at pmrichardson@bloomberg.net.