Sign in to follow this  
nuune

TACSI: Sheikh Cumar Faaruuq - Ilaah Ha U Naxariisto

nuune   

Salaadii Duhur ee maanta kadib ayuu Sheikh Cumar Faaruuq ku geeriyoodey Jeddah, the news is from.

Caasimadda Online

Tuesday, March 8th, 2011 | Posted by JD

Sheekh Cumar Faaruuq oo ku geeriyooday magaalada Jeddah

Allaha u naxriistee, waxaa maanta ku geeriyooday magaalada Jeddah ee wadanka boqortooyada Sacuudi Carabiga wadaadka caanka ah ee Sheekh Cumar Faaruuq.

Sheekh Cumar Faaruuq maanta salaadii duhur ka dib ayuu geeriyooday, sidaas waxaa xaqiijiyay Sheekh Cumar Daahir oo sheegay inuu mudo badan aqoon u lahaa.

Allaha u naxriistee, Sheekh Cumar Faaruuq wuxuu caan ku ahaa fidinta diinta Islaamka, isagoona ku bartay culuumta shareecada gudaha Soomaaliya. Waxaa lagu xusuusan doonaa tafsiirka quraanka iyo barnaamijyo kale oo diini ah.

Waxaa waayihii u dambeeyay uu ku noolaa magaalada Jeddah halkaas oo maanta uu ku geeriyooday.

Marxuumka waxaa uu ifka kaga tagay saddex xaas iyo caruur ay u dhaleen.

Ibtisam   

Inalilahi wa inna ilil raajuucun, May allah bless him and give him Jannah.

His Tasfir tapes did wonders for me, my understanding and af Somali as kid. May allah reward him!

Allah how naxariisto!

Ina Lillahi wa inaa ilayhi raajicuun. May Allah bless the sheikh with Janatul Firdaws, Ummadda wuxuu khayr u qabtay Allah baan uga baryaya inuu ka abaalmariyo. Indeed a Sheikh that'll be missed, a great loss, but indeed Al mawtu Haq.

Yaa ikhwah, "Wattaqoo yawman turjacuuna feehi ila Allahi thumma tuwaffa kullu nafsin ma kasabat wahum la yuthlamoon" And fear a Day when you will be returned to Allah . Then every soul will be compensated for what it earned, and they will not be treated unjustly.

The Zack   

Inaa lilaahi wa inaa ileyhi raajicuun! May the mercy of ALLAH be with him. His good deeds will continue for many years to come even after his death.

Complete   

Ina lillahi wa ina ilayhi rajicuun. Truly to Him we return. May Allah exalt his ranks, forgive his sins, and enter him into the gardens of Firdaws. Ameen.

Tuujiye   

Inaa lilaah wa inaa ileyhi raajicuun...ilaahoo u naxariiso..

Cumar Faaruuq was one of my role models and will always be. I learned so much from him and i'm sure millions of other have too. He has passed down the gift allah has blessed him with for sure! ilaahoo janada gaadee....very sad right now walaahi...

Wareer Badanaa!!!!