Sign in to follow this  
Saalax

Former Somali Warlord Abdillahi Yusuf in a fragile state - Video

Originally posted by Kool_Kat:

...Teeda kale
aa isaga jiro kuwaas, marka mexeeysan oil-yada iyo baasinka iyo saliida iyo sonkorta iyo cusbadaba isku darin?

koolkat stop the qarxis adi.

lool. Nina is the new "dalabeey" generation. she was defending this guy on politic forum iyaan horeeto. i knew something woke her up. she listened to this odeey and she was "enlightedned" ma is tiraahdeen. the first qabiil conversation she saw is this one i think.

qabyaalad aa dilootey dadkaan, markaaseey ciid iksu soo qarinooyaan oo leeyihiin "ummadda soomaaliyee".

by the way, dalabeey was upset and sheeg shareef gave him few dollars that day when Ina Cabderashiid was threatening his position. i don't think he is that angry today. sheekadaan soomalidu waxeey tiraahdaa "awr kacsi" shareefna waa helay booskiisii. sheekadii weey dhamaatey oo Ina Cadirashiid waa tagey maahinoo. looool.

bilan   

wadanimooy xaal qaado,dadkaan indhaha may la'yihiin, goormuu odayga warlord noqday, xamarse malaha nabad bay ahayd 18 sano oo odaygaa guryaha jiingadaha ka fiiqday 2006. Xamar waa gubanaysay before A/Y walina waa gubanee after him, so get over qof walba dad baa ka dhintay, i am sure A/Y dad guryaha kalama bixin oo ma gowracin. danbigiisa compared to what happened last 20 years is nothing.

Ismahaan   

Originally posted by NinaNC:

Oh please, spare me your nonsense.

I can see through you, see your true colors. Don't pretend to be something you're not, it could bite you on the behind later. Abdulaahi Yusuf waxaad u caaynaysaa nacaayb qabiil iyo cuqdad ku haaysa, Shariif na qabiil baad ku tageertaa nothing else,Soomaalina ma jaceylid, marka intaays uun baan rabey in aan kaa soo qufo that's all. By the way aniga intee igu baratay? Funny chick, very laughable. :D

who-me   

^ You are very much enjoying this, arent you like Hunguri said before?. I think if you are serious you would have locked the thread down before it get to here unless of course you wanted this to happen...

Somalina   

You are the funny one, the pretender, the "KANA UGU DAR JB".

It really doesn't take a 4 yr to know waxaad tahay kor iyo hoos, so I guess IT IS YOU who needs to look in the mirror and see for yourself what you truly are; a ______. I guess you can fill in the blanks.

Wax isku fal aniga ha igu soo barooranin, magacaaga A/Y lama dhaho, haddii la dhahona waan kuu sheegey waxaan ka iri.

Soomali iyo waxay yihiinba waxaad ka ogtahay ayaaba iska yar, marka nacnacdaada meelaha looga baahan yahay la tag ha igu soo qarwin aniga.

I am not going to lock just because you want it be locked, hence your endless insults.

And don't personalise; comment on the issue, if you don't have anything to add on this thread, you can leave. Do not insult the members. I have edited too many posts of yours today alone.

Kool_Kat   

Who-Me, adi hadalka badan jooji, hadii kale waalagaa tirtiraa, a la af salax kudhajis nooh... icon_razz.gif

Horta wax la'is weeydiiyo maxumee, calanka buluuga ah yaa keenay markii ugu horeysay? Dalabeey sheekadiisa xoogaa iney jug yar kujirtaan umaleeyaa!

Ismahaan   

You are the funny one, the pretender, the "KAN UGU DAR JB".

It really doesn't take a 4 yr to know waxaad tahay kor iyo hoos, so I guess IT IS YOU who needs to look in the mirror and see for yourself what you truly are; a ______. I guess you can fill in the blanks.

Wax isku fal aniga ha igu soo barooranin, magacaaga A/Y lama dhaho, haddii la dhahona waan kuu sheegey waxaan ka iri.

Soomali iyo waxay yihiinba waxaad ka ogtahay ayaaba iska yar, marka nacnacdaada meelaha looga baahan yahay la tag ha igu soo qarwin aniga.

Edo noo baroor, qaaylo and buuq meeshaan waxaas loogama baahna chill hot chocalate soo qaado iska cab. Abdulaahi Yusuf waxba kama qaadi karti, mana dili karti Only Allah (swt) baa dili kara markii Ilahay u qorayna waa dhimanaa. Marka waxba blood preasure ha isku kicine, iska naso. :D:D

Since we are laughing at Dalabey and the new generation, we might as well laugh at this old

and

Let the finger pointing begin.

Hoo bariiska miyaa sheekadaan. loooool

What is your point of insulting a traditional leader from puntland? Why do you have to call a respected elder a "fart?

you mean he is fart because he is "urging your uncle to appoint" someone he prefers? What is wrong with that? leeyilaaha ilaalah. didn't your uncles say the same thing when adeer cabdulahi was president?

ma u jeedaa waxaan maanta dhan ka hadlooyo? inaa qabiil aad ugu dheereeso oo madaxa kaa galay hada ma is garatey?

wax aan weligood wax xukumin aa sidooda u hadashey. miskiin.

garaad ciid fartiisa ma gaaroysaan hadii idiinka dhan meel la idinku soo ururiyo (adiga, dalabeey iyo kuwa qabiilka ku adeegto).

xusuuso lee, adeer sheeq shareef has few months left.

miskiiin.

who-me   

War calanka dad baa u keenay hadana istraasho bay ka dhigteen.

Who-Me, adi hadalka badan jooji, hadii kale waalagaa tirtiraa, a la
af salax kudhajis
nooh...
icon_razz.gif

Horta wax la'is weeydiiyo maxumee, calanka buluuga ah yaa keenay markii ugu horeysay? Dalabeey sheekadiisa xoogaa iney jug
yar
kujirtaan umaleeyaa!

Ismahaan   

Horta wax la'is weeydiiyo maxumee, calanka buluuga ah yaa keenay markii ugu horeysay?

Calanka Soomaaliya ee buluugaa waxaa keenay sis Mahamed Cawaale Libaan (may Allah bless his soul). ''The Somali flag was adopted on October 12, 1954 and it was inspired by the flag of the United Nations who had previously named the country as a trustee of Italy for 10 years.Mr. Mohammed Awale Liban designed the Somali flag and presented it to the government in less than 24 hours.''. Cadeen kale uma baahnid nooh. smile.gif