Sign in to follow this  
Abdi2005

Maxamed Dheere Cabdullahu Yusuf wa ciyaalasuq wa doowlad mooryan

Originally posted by Admin:

Please respect the rules of the website.

This is a warning to the individuals trading childish insults on this thread. SOL Is not a forum for useless vulgarity and ciyaalnimo talk. If you don't respect the rules of the site, we would have no choice but to block your usernames..

No open insults will be tolerated. Period. We made that very clear.

Please respect the rules of the site.

now i am understanding your postion. just you have the control, you do not want answer my legitimate questions and if you do not like them you erase them. this is the second time i am telling you. read the thread again. suldaakiisa personnalized the debate by insult me fisrt.. and you want to keep his insults on the screen while erasing my questions to him and you. is this a successionist somalionline forum? my last entry you just erased is a quotations from suldaakiisa that is just being kept posted by you :mad:

Originally posted by Castro:

^ Give it up dude. It's over and done with. Move on.

sorry man let the seccessionist supporters celebrate because the admin has decide to keep their insults live and kill the questions of a Somali nationalist! SNM and their supporters will not shay away to bribe even a web adminstrator. it looks that to me..or utilize their other workable tools.. :confused:

Jacpher   

Nayruus, sxb, nin carooday laga badi. Xey tahay tirsiga.

Saaxiib, xaqiiqada ha dul marin. Mowduuca SNM iyo Suldaanka toona ma aha ee hadaad aragti dheeraad ah heysid ragga la wadaag hadii kale sheeko laga tagay ha soo celin. Rag waa is qabtaa waana laga gudbaa. Cid kuu tashatay amaba is taqaan ayaaba iska yar ee ninyahoow maskaxda ka shaqeysii.

Adeer, hadaad bog cusub furto ood si xigmad iyo mudnaan leh aad SNM iyo seccessionist supporterska ku falaqeyso bal arag in lagu bursado. :D

Originally posted by Ducaqabe:

Nayruus, sxb, nin carooday laga badi. Xey tahay tirsiga.

Saaxiib, xaqiiqada ha dul marin. Mowduuca SNM iyo Suldaanka toona ma aha ee hadaad aragti dheeraad ah heysid ragga la wadaag hadii kale sheeko laga tagay ha soo celin. Rag waa is qabtaa waana laga gudbaa. Cid kuu tashatay amaba is taqaan ayaaba iska yar ee ninyahoow maskaxda ka shaqeysii.

Adeer, hadaad bog cusub furto ood si xigmad iyo mudnaan leh aad SNM iyo seccessionist supporterska ku falaqeyso bal arag in lagu bursado.
:D

Xusuus qorka ku xariig waa dhaqan ay lee yihiin marka aad fekrad uga badisid oo ay meel ay ka baxaan waayaa in SNM iyo seccessionist supporterska cay la yimaadaan oo ay shaksiyadaa weeraraaan; imikana adminka gacan bayba ka haystaan... :(

Haddii aanan anaylysis ka bixinkarin tool ay waligoodba ku soo shaqaysan jireen oo aan dadka aanan u soo bandhigi karin, ma waxyaale kale oo iska fudfudud baan isku maaweelonnaa!!! marka aad cudurka taabato meesha uu ku jiro baad dawalada heshaa...

Originally posted by Kashanre:

^War ninyahow calaacalka naga daa. See xaalku kaa maray?

xaashaa Lilaah.. anigu ma calaacalan ee degaha nomanka ayaa iska jicil in ay "wax fiican iska maqlaa" ee waxa aan ku kala duwan nahay sida aan waxa fiican iyo waxa u kala aragno.... :confused:

Gabbal   

^O.K sxb, lakin ka gudub. Laga tagye, inaad iska ilawdid oo ka gudubti baa kugu haboon. Dabo-noqodkaan sharaftaada iyo sumcadaada bay dhimaysaa maahe waxba kuma darayso. You are also hurting your "cyper" legitimacy, marka ka gudub oo iska ilaw. Talo hadaad rabti wa taa.

Originally posted by Kashanre:

^O.K sxb, lakin ka gudub. Laga tagye, inaad iska ilawdid oo ka gudubti baa kugu haboon. Dabo-noqodkaan sharaftaada iyo sumcadaada bay dhimaysaa maahe waxba kuma darayso. You are also hurting your "cyper" legitimacy, marka ka gudub oo iska ilaq. Talo hadaad rabti wa taa.

waxa ina kharibay soomaali haddii aan nahay waa daciifnimada oo uusan qofku mowqif cad uusan qaadanay si uu u saxo recordka... talo haddad rati waa taa...Alle maxaad xumaan duuduub ugu liqnay. why do not say something to the admin to erase suldaankiis insults who first personalized the dabate, on page three and see what woudl be my reaction then.. redface.gif

Xarago   

Wa shaaash..! I can notice the anger towards Maxamed Dhere has been thwarted towards Somaliland. Could it be some individuals here think that he is actually a Somalilander, I wonder.Anyhows please be reminded that he has nothing to do with us and had nor has any value for us. On the contrary he was a 'halyey' to you guys yesteryear and today is not worth the sole of your shoes. But that is you guys, we are just enjoying the fiasco at your mismanagement.

I was interested in comments made by some nomads in this thread which showed bleak review of how this scenario could develop into.

Horn:

As for Maxamed Dhere, ilaahay baa ina lehe runta aan isku sheegno. Ninka si xun baa loola dhaqmay, aalaba isagoo qolkiisa iyo sariirtiisa danta guud ee Soomaaliyeed u baneeye wax kala is ka dhaafe sow har cad lagama dhuuman? Walaalayaalow maxaa kaloo haray hadii ninkii dawlada sidaa ugu istaagay oo isku bah-dilay sidatan aan wada arkikarayno loola dhaqmay? Yaa kaloo hada dawlada so dhaweynikarayo mar hadii shaqsigii iyo maamulkii ugu horeeye soo dhaweeytinkeedii sidaa loola dhaqmay? Sow tusaale mayna noqon?

This is Horn sympathising with Dheere and asking vital questions. Dont you think he is actually asking legitimate questions which clouds the intention of this so called government?

And on the complete opposite position;

Allamagan :

And if Mahamed Dhere still doesn't stop the rubbish,and keep threatning Yusuf, then he, yusuf has nothing

left but to show Geedi the door. We'll see it!

I think the man has some inside info, cause it is more likely that if Dheere continues with his rants Geedi is more likely to be shown the door.

Now in light of these I ask is this government really a government that is working for peace or creating mistrust,confussion and conflicts all over again in the south of the border?

Xarago.....Give General Duke a break....Blind loyalty whether to Qabiil or country ;) is in

all Maryooley....It is just dat some of us are more devoted than others.

Duke....I wish all da best for Somalia. I just don't think Yeey could deliver anything.