Sign in to follow this  
Ibtisam

Troll, Shah and Sheeko

Faheema.   

Tuujiye, I agree, you should go back to Africa...Look at JB, waa mar uu cuntaynayo, mar uu baddhi gareeyo, mar uu jaamacad ku jiro, mar uu SOL ku jiro, actually markasta wuu ku jiraa SOL...Ma aragtay isagoo shaqo ka hadlaya mar qudha? Ka carar meesha baan ku idhi :D

^ ^ :D:D

Of course shaqo waan ku jiraa laakiin it is not like to you go 4am or something ,,, mine is 7:30am - 3pm ..... khalaas ,,, 5 days a week ,,,, but of course with much much less pay than that of Tuujiska ,,, ;)

Faheema.   

^LoL, kumaan odhan shaqo kuma jirtid...waxaan ku leeyahay your shaqo waa stress free, you have boqol iyo one things to do with your spare time, sidaa Tuujiye ismuka yaacaysid :D

Laakiin look from the other side ,,,, he can send $5000 to someone he doesn't even know ,,, anigu laakiin xataa $2 ma diri karo ,,, :D

Abtigiis   

Aniga inaadeerkay ayaa last week shil gaadhi galay oo COMA galay. He wake up only once and they say he said "inaan Coma ku jiro ha loo sheego hebel (my name)." And since then, wax hadal ah lagama hayo although Doctors said he is not in coma. I had the feeling he is exaggerating his situation. Si aan yeelo ayaan garan la'ahay (ileen waa beentii ma odhan karee).

:D

Juxa   

lool Abtigiis, qofka inuu noolyahay wax uqabo, if he is in coma he missed his opportunity, kumi ha siin.

hello people, waking up before shinbiraha mey joogtaa sheekadu, well anigu waan barqeystay just got in the library with blueberry muffin and aargalaan coffee ah

bal warama?

Malika   

Jac,you might not be able to give someone $2,but you have a better quality of life..It's not always about money!

keep on the loooooooling..heh

Juxa,am still in bed. I should be studying..argggh!

Juxa   

waaxay gabar jiifta sacadan get upppppppppppp. daakhadaha waa in lagugu furo, windy day waaye

i normally wake up 6am, but this morning it was maxaa iga galay attitude.

Malika   

^Oh,I did the grown up things this morning did bit of housework,got the child to school,got back and the bed looked welcoming..cozying with the laptop, a mug of tea,tons of books..ah! bliss

tuff,tuff, yalaa ii cawriin*

Juxa   

next magalada soo wareeg ambasador qaxwe kasoo cab and plan the weekend.

seriously this man, JB is living life

from today WE HATE HIM

looooooooooooooool@we hate him ........... only if u know how much fun we have everyday ,,,,,, it is good for health I tell ya specially when the university studies are done ,,,,