Sign in to follow this  
Suldaanka

Fozia Yusuf Xaji Adan lands in Mogadishu

Abwaan   

Jacaylbaro;884574 wrote:

I don't even wana talk about her husband ,,,
:D

Does she have a current husband? or you mean Jeneraal Abuukar Aftooje (AUN)?

Abwaan   

Jacaylbaro;884610 wrote:
There is nothing more ...... even that was too much.

JB, you haven't left anything, Fowzia-na waad u dhammaysay. I personally do not want her to be given to this post and I actually heard it is NOT her. Fowzia waa dictator taas waan kugu raacsanahay, balse waa gabar Soomaaliyeed and that might be what Duke is loughing about cause she once was a die-hard Somalilander like you are, and who knows that you will come to Xasan Shiikh Maxamuud next year asking to be named for xiriirka jaaliyadaha.:D

She is not a bad woman she is very persistent and very bossy to i wish her all the best luck if she becomes the deputy prime minister and foreign minister. She is also good friends with the current President of Somalia they worked together in hargeysa and Nairobi all in all she is a very ambitious woman.

Abwaan   

lol@XX aren't all of your leaders ambitious...? They will plan the Land card today and tomorrow they are somewhere else dancing with Somaliweyn group.:D

Dee Abwaan gabadha daa ha shaqeysato the world doesn't end with Somaliland if she wants to try Somalia why not even if she wants to try Kenya maxa u diidayaa soo kursi siyasadeed uun maha just like ina omaar did Buuba did hussein Arab ciise did dadka daa niyo hawshooda haka qabsaan. Fawziyay edo noolow.

Inkastoo aan wali si rasmi ah loo shaacin Golaha Wasiirada Soomaaliya ayaa waxaa si horu dhac loo helayaa magacyada qaar ka mid ah Golaha Wasiirada, iyadoo wajiyo cusub ay ka dhex muuqdaan Golaha

Golahan Wasiirada ayaa noqonaya kuwii ugu tirada yaraa ee soo mara Soomaaliya, waxaana tiradan noqoneysaa 10-Wasiir oo Wasaarado qaar ay is dul saaran yihiin.

Ra'iisul Wasaaraha Soomaaliya ayaa lagu wadaa in goor dhow uu ku dhawaaqo Golihiisa Wasiirada, waxaana la sheegay inay diyaarsan yihiin.

Hadal heynta magaalada Muqdisho ayaa saacadihii u dambeeyay aheyd xubnaha Golaha Wasiirada ka mid noqonaya oo qaarkood wajiyo cusub ah iyo arrinta kale ee ah in Beelo qaar ay ka qadi doonaan.

Qaar ka mid ah magacyada Golaha Wasiirada oo ay heshay Jowhar.com ayaa magacyadooda sidan ahaa:-

-Ra'iisul Wasaare kuxigeen ahna Wasiirka Arrimaha Dibada Fowziyo Yuusuf Xaaji Aadan

-Prof Axmed Maxamed Wehliye Xiji Wasiirka Qorsheynta, Beeraha, deegaanka iyo Kaluumeysiga

-Faarax Sheekh C/qaadir Wasiirka Waxbarashada, Hidaha iyo tacliinta sare

-Wasiirka Gaashaandhiga Gen. Muuse Xasan Cabdulle, waxaa uu ahaa Gudoomiyihii KMG ee Baarlamaanka

-Wasiirka Arrimaha gudaha iyo amniga Qaranka C/kariin Xuseen Guuleed

Xubnahan shanta wasiir ah ayaa qaarkood waxay yihiin kuwo aad ugu dhow Madaxweynaha Soomaaliya Xasan Sheekh Maxamuud, waxaana jira wasiiro kale oo kuxigeeno u badan inay ka mid ahaayeen Xisbigiisa PDP.

Ilo wareedyo muhiim ah ayaa sheegaya in wali murano xoogan ay ka jiraan xubnaha qaar ee Wasiirada, inkastoo madaxda dowladda ay ku adkeysanayaan in lagu dhawaaqo Golaha Wasiirada.

Wararka qaar ayaa sheegaya in caqabado ka taagan yihiin magacaabista, waxaana Madaxtooyada ka socda shirar qaar oo u badan kuwo lagu qancinayo Beelaha ka qadi doona Golaha Wasiirada.

Xildhibaanada Baarlamaanka ayaa dhankooda ka muujinaya caro aad u weyn, iyagoo ku goodinaya hadii la horkeeno Golaha Wasiirada tirada yar inay diidi doonaan, waxaana xaalka u muuqdaa in inta aan lagu dhawaaqin magacyada Golaha Wasiirada la sii ogaaday, murankana uu noqday mid faraha ka baxay.

http://www.jowhar.com/news.php?readmore=2919

Ibtisam   

Well, I guess she needs to make sure her kids survive in their home town and get their due. :D

I hear she is going to be Guudomiye for the education Minister. But I highly doubt it- you can't go from wanting to be president to a DG in the education Minister. Her best bet is to turn to business- she is hopeless in politics and has personality clashes with everyone. A bit like me, she motto is my way or the highway and politics just does not work like that,

Good like to her anyway.

This still remains hearsay. Nothing confirmed until of course the list comes out.

Having said that, there is no one that can take away Fozia's good work over the years. And frankly, if she is nominated to the said positions in Hassan Sh. Mohamoud's government, then she will be one of the most qualified people in the NGO government.

Besides, of all the people who hail from Somaliland and are or were part of the governments in Mogadishu, Fozia is perhaps the only one who can claim to be a dual citizen i.e. marital and family links to Mogadishu. So, hey, she has as much a right to run for offfice in Hargeisa as she does in Mogadishu as both are her homes.