Sign in to follow this  
Samafal

Ladies going to University?

Abwaan   

Samafal;811049 wrote:
Adiga eedo su,aala badnidaa! Just put your urgument forward, you should not interest yourself in the details.

loool....Samafal...waa runtaa Somalina waa qarxis miiran. She just wants you to admit in gabadhaadu jaamacad gaartey:D...Maasha Allaah..

By the way If my daughter was at a university age. I would trust her and send her to study at a university away from home...Children should be raised in away that you can trust them....And may Allah guide and help us all with that.

Samafal   

^lol..Good try. aad baan u jeclaan lahaa inuu arinkku saa yahay. Haduu ba yahayse ma inaa qofka caawisaa mise waa inaad qas la timaadid.

Aaliyah Ayeeyo is OK? Now I know how you look like, this habar in tight jeans and tight T-shirt with grey hair sticking out from her gambo :)

burahadeer;811280 wrote:
Jealous Nut! that's what happens when masjid demagogues seen as scholars.Almost all these devil bearded men neva went to school let alone universities.Couldn't take these confident sistas making what he can only dream of.One more prove pray at home.

We shouldn't call them " ... evil bearded men ...", but rather try and see why they think that way. Perhaps they are not aware that most university's have a prayer room, and an Islamic society. Speaking from experience university life only enhanced my relationship with Allah as i met amazing sisters who shared the same goal of educating themselves to improve society for the sake of Allah. maybe they only hear the negative stories of those who became misguided, but if the parents give their kids a good tarbeya,then insha'Allah they should have nothing to fear as they (the parents) should simply place their trust in Allah,as it's Allah alone who guides us.

Aaliyyah   

lool@ habar with tight jeans and tight tshirt..There are plenty around of that kind actually if you want one lemme know but i dnt wear that you are way offf LOL..and i have a beautiful hair thank you. GREY beel.

salaam

I'm as old school as ancient Babylon and question the whole purpose and importance of higher education, as soon as the girl finishes high school she should attend cookery classes. At the end of the day, she will spend most her time in kitchen so she might as well learn how to cook a wacky food.

Somalina;811266 wrote:
Right! keep your daughter at home then (if you have one), that's your biz, just don't come here with this nonsense.

I'm sure I made my opinion clear for you. -------->nonsense.

i feel the same about you. i mean the non sense iyo isqornimada....as if the site is yours.

Somalina   

sharma-arke451;811947 wrote:
i feel the same about you. i mean the non sense iyo isqornimada....as if the site is yours.

Isqornimo is addressing and quoting someone that doesn't know you exist. Is qornimo made you address me, and quote me ka waran taas?

GET A LIFE nicca. La qabso kuwa kugu caqliga ah.

Somalina;812018 wrote:
Isqornimo is addressing and quoting someone that doesn't know you exist. Is qornimo made you address me, and quote me ka waran taas?

GET A LIFE nicca. La qabso kuwa kugu caqliga ah.

as if you too knew samafal.

warhoooy, qab weeynida iyo islaweyninka, ibliis ayeey meel geyni weysay, ee wax iskufal oo caga dhigo.

doqon umbaa kibir badan oo ismoodo inuu dadka kacaqli badan yahay.

Somalina   

sharma-arke451;812043 wrote:
as if you too knew samafal.

warhoooy, qab weeynida iyo islaweyninka, ibliis ayeey meel geyni weysay, ee wax iskufal oo caga dhigo.

doqon umbaa kibir badan oo ismoodo inuu dadka kacaqli badan yahay.

Aniga Samafal suaal ayaan weydiiyey, fikirkeygana waan dhiibtey, cidna iskuma qorin, cidina maan aflagaadeyn, adiguse waxaad halkaan u timid keliya inaad aniga afka ila soo gasho, xooga waxbaa ku dhiman dhinaca caqliga ayaan u maleyn. Ha igu mashquulin ee orodoo wax isku fal, nin kale ayaad u hadleysaa oo jooga. Ceeb badanaa.

Again, ha ila qabsan.

Somalina;812085 wrote:
Aniga Samafal suaal ayaan weydiiyey, fikirkeygana waan dhiibtey, cidna iskuma qorin, cidina maan aflagaadeyn, adiguse waxaad halkaan u timid keliya inaad aniga afka ila soo gasho, xooga waxbaa ku dhiman dhinaca caqliga ayaan u maleyn. Ha igu mashquulin ee orodoo wax isku fal, nin kale ayaad u hadleysaa oo jooga. Ceeb badanaa.

Again, ha ila qabsan.

carabtu wexeey dhahaan, ''kama tadiinu, tudaan''. your too full of yourself, caqli badan. malaha non sense wa amaan.

qabkaad dadka afka oogu taagto ayan dhibsaday, waxad uhadashay sidi adoo waardiyo ka ah ''womens section''

maba ila ahan inaad taqano macnaha ceeb, waayo caqliga ayaaba ku diidi lahaa inaad dadka oogu amar tagleeso waxadan mas'uul ka eheen.

ee bal hoos isu fiiriyo ogoow, inaad aadane tahay, cidna waxba madheerid. dadka umbaad kacaqli badan tahay. dhibtaadu waa taas.

Somalina   

sharma-arke451;812088 wrote:
carabtu wexeey dhahaan, ''kama tadiinu, tudaan''. your too full of yourself, caqli badan. malaha non sense wa amaan.

qabkaad dadka afka oogu taagto ayan dhibsaday, waxad uhadashay sidi adoo waardiyo ka ah ''womens section''

maba ila ahan inaad taqano macnaha ceeb, waayo caqliga ayaaba ku diidi lahaa inaad dadka oogu amar tagleeso waxadan mas'uul ka eheen.

ee bal hoos isu fiiriyo ogoow, inaad aadane tahay, cidna waxba madheerid. dadka umbaad kacaqli badan tahay. dhibtaadu waa taas.

War aniga noocaaga war kama qaato, waxba ha xiiqin, carabta waxay tiraahdana qolkaaga ku aqriso, I don't give a damn.

Al muhiim, maxaad rabtaa oo aad iiga daba nac nac leedahay? fikirkaaga ku saabsan qodobkaan dhiibo ama wax kula hadla ka doono meelkale, waa hawl kuu taalo, aniga koley ignore list ayaan kugu darooyaa after this post. Darbiyada la hadal markaas.

Ciao.

Edit.

1H0SY.png

Chimera   

Somalina;812085 wrote:
Aniga Samafal suaal ayaan weydiiyey, fikirkeygana waan dhiibtey, cidna iskuma qorin, cidina maan aflagaadeyn, adiguse waxaad halkaan u timid keliya inaad aniga afka ila soo gasho, xooga waxbaa ku dhiman dhinaca caqliga ayaan u maleyn. Ha igu mashquulin ee orodoo wax isku fal,
nin kale ayaad u hadleysaa oo jooga. Ceeb badanaa

Again, ha ila qabsan.

LOL

Somalina;812089 wrote:
War aniga noocaaga war kama qaato, waxba ha xiiqin, carabta waxay tiraahdana qolkaaga ku aqriso, I don't give a damn.

Al muhiim, maxaad rabtaa oo aad iiga daba nac nac leedahay? fikirkaaga ku saabsan qodobkaan dhiibo ama wax kula hadla ka doono meelkale, waa hawl kuu taalo, aniga koley ignore list ayaan kugu darooyaa after this post. Darbiyada la hadal markaas.

Ciao.

Edit.

1H0SY.png

Calaacal ayan u arkaa. Miskiinad waxid. Hadaad isdifaaci karin, maxaad dadka war oogu kustaa? Markeey dhabta tagto, ayad dhehee, yan caayay? Fikirkeyga umbaan dhibtee?? Cantarabaqash, non sense, iyo ragabo wax maa laga sheego miya ra'yi ah?

War hooy wax isku fal oo dadka amaan gali, oo madax taagan iska daa.

P.s. I am married yakheey, ignore ad shegtee, never pick my call hadad rabtid.

Samafal   

Paragon;811837 wrote:

The poet is back with a bang :) :) How you do govner? long time no see!

On serious note though women are very important backbone of our community, the days when we sent boys to school and left girls to deal with the household duties are over. That very primitive, backward custom is regressive and we should be done with it for good. When you carefully analyse the role of women in the developed world, you come to know that how indispensible they are. Where would NHS be without the women nurses/midwives/doctors? Who would teach our children in schools and in colleges without them? What about all back office jobs? They are simply a force to be reckoned with. The only thing for us is where the Somali proverb goes "Sidee xeero lagu xagtaa ilkana u nabad galaan".