Sign in to follow this  
General Duke

Breaking News: Legend Abdullahi Yusuf Ahmed has passed away....

^^ Wuxuu ahaa Halyeey Soomaaliyeed, Madaxweyne Soomaaliyeed, waxaana wanaagsan in lagu aaso Caasimadda Qaranka.. Muhiim ma ahan in laga hadlo siyaasadiisa iyo taarikhdiisa. Allaha u naxariisto, ehelkiisa iyo Soomaali oo dhan sabar iyo iimaan Allaha siiyo. AAMIIN.

Ugu horayn Waxaan Tacsi tiiraanyo xambaarsan u diraynaa Xaaskii iyo Caruurtii Ilmo Cabdullahi Yusuf, Waxaan kaloo Tacsi u diraynaa guud ahaan shacabka Soomaaliyeed Geeridu waa xaq, Halyey Madaxweyne Cabdullahi Yusuf Axmed Wuxuu Xalay 23.03.2012 ku geeriyoodey Isbitaal Malatari oo ku yaal Dubai.

Marxuum Halyeey Cabdullahi Yusuf oo bilihii ugu dambeeyey Xanuunsanaa wuxuu xalay ku geeriyooday Isbitaalka Sheekh Zaaid ee Dubai, waxaana goobjoog ahaa qoyskiisa.

Madaxtooyada Villa Somalia iyo Garowe waxaa ka socda abaabulka Tacsida Madaxweyne Cabdullahi yusuf.

Illaahay Janadii haka waraabiyo.

Amiiiin.

Abtigiis   

He made some bad political decisions in his long life, but nonethless had realized the threat political islam posed to Somalia before anyone. I did not like his politics and dictatorial tendacies, but I have always felt he was a good man at a personal level. Avancular and humorous, Abdualli Yusuf was a dedicated family man. He also was not a greedy politician with a mentality of grab and run what you get, unlike Faroole. I respect this man and I truely mourn his death.

I can't explain why, but I always had a soft spot for him. He seemed a man who believed in what he does and what he says. You cannot say that about Faroole, the charlatan who now leads puntland politics.

May Allah grant him the Janna and give the strength to take this loss to his family. RIP!

Odey   

The mood in Mogadishu is Sombre. Every cafe and hotel discussion centres around how he saved the nation from the wilderness to a nation that at least resembles a state. People are realising he was way ahead of his peers when recognising threats from the militants and agree with his actions.

The view here is that he had no choice but to use whatever means he could. Given the current administration and how they are heavily reliant on the Amisom forces he brought to the country simply proves that he needed the capacity more than he had at the time to regain the Capital for the country from warlordism, shabaab and other groups all hiding behind the banner of Islam.

It is also widely agreed he wasn't a greedy man as abtigis points out and he truly believed in what he say and did. At the time I opposed him, but I see the wisdom of his actions and judging by the enemy he faced that are killing innocents everyday, the man had a point. I have just heard he will be buried officially here in Mogadishu and I will keep you informed inshallah

Rest In Peace El-Presidente

DEG DEG: Madaxweyne Shariif Oo Ka Hadlay Geeriyada Madaxweynihii Hore Ee Soomaaliya Aaskiisana Gudi u Saaray

Madaxweynaha dowlada KMG Soomaaliya Shariif Sheekh Axmed ayaa hadal kooban uu saxaafada sii yayay goor dhow wuxuu kaga hadlay geerada ku timid madaxweynihii hore ee wadanka Soomaaliya.

Madaxweynaha Soomaaliya Shariif Sheekh Axmed ayaa wuxuu sheegay in uu ilaahay kaga baryayo in uu janadii fardowso ka waraabiyo madaxweynihii hore ee Soomaaliya C/laahi yuusuf Axmed.

Sidoo kale madaxweynaha ayaa wuxuu tacsi u diray eheladii iyo qaraabadii iyo waliba shacabka Soomaaliyeed oo uu ka geeriyooday Madaxweynihii hore ee Soomaaliya.

Madaxweyne Shariif wuxuu magacaabay gudi heer qaran ah oo qaba qaabiya aaska madaxweynihii hore ee Soomaaliya C/laahi yuusuf Axmed waxaana gudigaasi ka mid ah wasiirka ganacsiga iyo wasiirka dekadaha ee Soomaaliya.

Alaha u naxariistee madaxweynihii hore ee Soomaaliya C/laahi yuusuf Axmed ayaa saaka aroortii hore wuxuu ku geeriyooday isbital ku yaala magaalada Dubai ee xarunta isku taga imaaraadka carabta.

Source

I was on my way to celebrate the end of long and grueling week when I got a call around 10 pm from a family member, Somalis have lost a great and a most principled leader, may he rest in peace...

Samafal   

Inaalilaahi wa inaa ilehi raajicuun. Ilaahay ha una xariisto the former president of Somalia and the founder of puntland. Somalia has lost one of its greatest military man. He was strong leader who had many friends and many nemisis but he will be most remembered for his bravery and skill in 1964 and 1977 wars. For those who know well, know him as a national hero who had nothing but good intentions for Somalia.

Xukuumada KMG oo ku dhawaaqday 7-maalmood baroor diiq ah geerida Madaxweynihii hore Soomaaliya

Xukuumada KMG ah ee Soomaaliya ayaa ku dhawaaqday 7-maalmood oo baroor diiq ah, iyadoo Calanka Soomaaliya hoos loo dhigayo, geerida Madaxweynihii hore Soomaaliya C/llaahi Yuusuf Axmed oo salaadii subax ka hor ku geeriyooday Magaalada Abu Dubai.

Ra'iisul Wasaaraha Soomaaliya Dr. C/wali Maxamed Cali ayaa tacsi u diray qoyskii iyo qaraabadii uu ka geeriyooday Madaxweynihii hore, gaar ahaan waxaa uu u tacsiyadeeyay Xaaskiisa iyo caruurtiisa.

"Geerida waa xaq, Allaha u naxariisto C/llaahi Yuusuf Madxaweynihii hore, wuxuu geeriyooday salaadii subax ka hor, Sheekh Zaa'id Hospital"ayuu yiri Ra'iisul Wasaare C/wali Gaas.

Ra'iisul Wasaaraha ayaa sheegay in Gudi heer qaran ah loo magacaabay aaska Madaxweynihii hore Soomaaliya, waxaana Gudigaas gudoomiye u ah Ra'iisul Wasaare kuxigeenka ahna Wasiirka Ganacsiga iyo Warshadaha C/wahaab Ugaas Xuseen Ugaas Khaliif.

Warar soo baxaya ayaa sheegaya in Meydka Allaha u naxariistee Madaxweynihii hore Soomaaliya la keeni doono Caasimada Muqdisho oo lagu dukan doono Salaada Janaasada, kadibna loo duulin doono Magaalada Galkacyo, halkaas oo lagu aasi doono.

Hadaba Gudiga qaran ee Dowladda u magacawday Hab maamuuska aaska qaran Madaxweynihii hore ayaa waxaa ka mid ah.

1-Ra'iisul Wasaare kuxigeenka ahna Wasiirka Ganacsiga iyo Warshadaha C/wahaab Ugaas Xuseen Ugaas Khaliif.

2-Wasiirka Arrimaha Gudaha iyo Amniga Qaranka C/samad Macalin Maxamuud Sheekh Xasan.

3-Wasiirka Warfaafinta C/qaadir Xuseen Maxamed Jahweyn

4-Wasiirka Arrimaha Dibada C/llaahi Xaaji Xasan

5-Wasiirka Garsoorka iyo Arrimaha Diinta Axmed Xasan Gaboobe

6-Wasiiru Dowlahada xiriirka Baarlamaanka iyo Xukuumada Axmed Yaaqshiid

Boqor C/laahi boqor muuse ayaa tacsi udiraya Madaxwynihii hore Somalia oo ku geeriyooday magaalada Dubai ee isutaga Imaraatka xallay oo taariikhdu ku beegneyd

Boqor C/laahi Boqor Muuse oo ku hadlaya magaca dhaqanka beelaha ******* ayaa uga tacsiyeynaya

geeridaas guud ahaan umadda soomaaliyeed iyo gaar ahaan qaraabadii iyo qoyskii uu ka baxay Cabdullahi Yusuf Ahmed.

Sidoo kale Boqor C/laahi ayaa Eebbe ugu baryay**inuu kitaabkisa midigta kasiiyo, uuna ka waraabiyo janatul fardowsa. AAMIIN!

Madaxweyne Cabdulahi Yusuf ayaa ahaa siyaasiyiinta ugu caansan ee Soomaaliya, ayaa kaalin weyn ka qaatay nabad kusoo dabaalida xaaladda murugsan ee dalka Soomaaliya.

Dubai(Puntlandi)- Former president of TFG , and founder of Puntland , Abdullahi Yusuf Ahmed , passed away on Friday in Dubai, at the age of 78 ,Puntlandi.com reports

The veteran Politician and military personal, Abdullahi Yusuf Ahemd had been ailing for several weeks in Dubai , and international doctors were busy for his treatment

As Puntlandi learns former President would be flown to Mogadishu to make for him a national burial , participated by international leaders and dignitaries , but finally he might be buried in Galkayo, central Somalia were he hailed from

Born in “Birta Dheer” near Puntland’s capital , Garowe in 1934 , Abdullahi Yusuf was well known policitican since 1960s..

He was one of the founders of the Somali Salvation Democratic Front(SSDF), as well as the Puntland State of Somalia, where he served as the autonomous region’s first President.

In 2004, he also helped establish the Transitional Federal Government, which he led as President of Somalia from 2004 until 2008.

In 2004 he become the president of Somali Transition Federal Government after a long time running conference brokered by Kenyan Government, but he resigned later .

As news spread of the death of former President Abdullahi Yusuf Ahmed, Somali citizens mainly in Puntland stared their mourning and offering prayers to veteran politician

Abdullahi Yusuf is considered the father and founder of Puntland, a peaceful semi-autonomous region until now