Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Legend Fadumo Qasim Hilowle Dies

Hal mar ayaa kula kulmay Faadumo Qaasin iyo gabdhaheeda goob aroos ahayd some 20 years ago in Xamar. Soomaalida aad iyo aad u jeclaayeen Faadumo. She was a true icon. Markaa geerideeda maqlayna waa naxay.

Eebboow u naxariiso, janadaada fardowsana ka waraabi -- aamiin, aamiin.

Sanghuni   

AUN

Another legend and shining star is gone. Her memories will surely stay in our memories as long as we remain in this world after her. Almighty bless her soul. Aammiin.

nuune   

Lets stop posting her videos if you all love the legend, respect her for not posting her videos.

Jannatul Fardowsa Ilaahay ha ka waraabiyo

Fazliyah   

I'm truly saddened to learn of mama Faduma's death. Inaalilaah wa inaa ileyhi raajicuun.. May Allah bless her soul… forgive her sins… make her grave a garden and grant her the highest levels of paradise

Aaameeen ya Rabb

Aaliyyah   

Ameen yaa Rabbbbb too all teh duas

I second Nuune's suggestion that you ppl shouldnt be posting her song..for the love of God miyaana la odhan the more u listen to qof dhintey hesihiisa teh more lugu cidhiidhinayo her qabR? OR SOMETHing along those lines even though I dnt have any authentic hadith..and how we always posts songs of ppl who are dead subhanalah! allow na cafi!

salaam

Aaliyyah   

Hal mar ayaa kula kulmay Faadumo Qaasin iyo gabdhaheeda goob aroos ahayd some 20 years ago in Xamar. Soomaalida aad iyo aad u jeclaayeen Faadumo. She was a true icon. Markaa geerideeda maqlayna waa naxay.

that is so true my ayeeyo was heart broken I didnt know this lady but I was heartbroken too ...wadaninimadeeda ayaa lugu jeclaa saan filayo.. Laakin I hope inay nolosheeda wanaag ku khatintay...waxa layidhi waxa lugu ducaysta khaatimo wacan..dabcan fanka ma aha wax diinta ku saleesan laakin qof dadkeeda jecel iyo wadankeeda ayeey aheed sida la yidhi marka intaasba wa wax dhan laakin I hope nolosheeda wanaag in ay ku khatintay oo tawba keentay!..inteena noolna inshallah aan ku cimro qadano inay noloshu tahay labo galin.

salaam

Ilaahay ha uu naxariisto maamo Faadumo qaasim Hiloowle, ilaahay waxaan ka baryaa inuu janadda ku waraabiyo maamo Faadumo... Aad aan ugu naxay geerida ku timid fanaanada she was the best singer in the Banaadiri Genre will always remember her songs like Aaawayhee, ceelka soo jiidaa, Dalkeeygoow dushaadu waa barwaaqee dalkeygoow, Fahmaa ii haaaysaa ii haaysa fadhi ima yaalee farxadiii jaceelkee manaas iga fogeeyno ila fiidsahaayee waa faa'idee faan ma ii dhinee fiyoowaa ii so gashee furihii janaa helee ii fartuunaadee,,xasuuus.. Ilaahoow ku naxariiso!