Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Legend Fadumo Qasim Hilowle Dies

Allaha U naxariisto Faadumo qaasin Hilow oo ku geeriyootay London.

Faduma Qaasim oo uu dhalay fanaankii Weynaa ee Qaasim Hilowle ayaa waxey fanka soo gashay Lixdameeyadii iyadoo dhigtay ruwaayado badan oo caanbaxay qaadayna heeso taariikh fog ku yeeshay fanka Soomaalida , waxaana fankeeda dhaxlay Caruurteeda iyo kuwii ay sii dhaleen.

Allah ha u naxariisto Faadumo ....

Abtigiis   

Inaalilaahi wa inaa ilaahi raajicuum! Allah yarxam.

She did not die. She is immortal. She will live forever through our memories and moments of happiness. She will wake up from the grave everytime we rejoice with her timeless melodies. Aawayhee,,,waxaan u ooyaa u oomaa aawadaa,,, What a voice, what a talent. I watched her in Addis Ababa stadium in late 1990s along with Mohamed Wardi and she impressed and made us the few somalis in the stadium proud. She sang Aster's "Ishururu" and the Amhara's marvelled at her sound. She was a jewel, she will remain a jewel.

Sad day for Somali art.

Showqi   

Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un. illahay ha u naxariisto marxuumada. Faadumo waxay ahayd fanaaniita Soomaaliyeed kuwa loogu jecelyahay. Sidoo kale waxay ahayd Marwo sharaf leh, oo fanaaniinta oo dhami ay qadariyaan. Caruurteedii iyo eheladeedii illaahay samir iyo iimaan ha ka siiyo.

NGONGE   

We have two death threads on the site today. With Steve Job, people are listing all the inventions he made and talking about his company. I do hope that you guys don't follow suit and start belting out some songs on here.

One day, we'll all go. Wonder what we'll leave behind!

Aaliyyah   

couple hrs ago I was reading an article with my ayeeyo..and my ayeeyo kept repeating "qof fiican bay aheed ina lilaah wa ina ilayhi rajicuun"...I didnt know her but heard one of her songs she was a wadani as far as I know..allow janada ka waraabi ...sme of the lyrics dalkaygow dabeeshaadu wa udgooni dalkeygowww in aa dabadaha wareego in aa dawarsado shisheeyaha..beautiful song makes me go in tears!..

sabar iyo imaan ehelada alle haka siiyo..

salaam

Yunis   

Inalilaah.Wa Ilaah rajicun

Ilaahay dambigeeda ha dhaafo -

Inaan dibadaha wareegno

Inaan dawarsano shisheeyaha

Dal'aawe in aan ahaado - Qaxooti in aan danmoodo

Inaan dibadaha wareego