Sign in to follow this  
- Femme -

Going down SOL memory lane

Tuujiye   

^^ Ramadaan Kariim sxb... Cunug yar sawir eh aa isku qarisee? lool calaashaan wili waa is heystaa maa kawadaa?

maxaa i dhaafay cabdoo?

Wareer Badanaa!!!

NGONGE   

^^ Tell him that Nina lady was looking for him while you're at it.

Tuujiye, you came at the start of the season, saaxib. Do you really have any hope for Chelsea? Wareer badnaaa :P

Showqi   

Tuujiye;741638 wrote:
^^ Cunug yar sawir eh aa isku qarisee? lool calaashaan wili waa is heystaa maa kawadaa?

maxaa i dhaafay cabdoo?

Wareer Badanaa!!!

Cunuga yar ka sokoow, calanka iyo duurka ma u jeedid miyaa! Camoole waaxid. Aroosyaashii reer Sol (Oba iyo MMA) aa ku dhafeen.......

Tuujiye   

loool KK mukulaashaan maskiinta eh yaa madaxa ka dharbaaxay? asxantak aa lagu dhahay cadee.... soo dhacyee markaan maqlay wax waxaa ii sawirmo oo building kasoo dhacooyo loool...

Ngonge loool Chelsea Sanadkaan will finish top sxb haka walwalin loool always above beerka dhiiga lool...

Nina dadkii hore waaye! meeshaan qoftaas ee u baahneed mar hore loool gabarta walaashee hala iisoo dhaweey aan idin dhahay..

looooool Showqi!!! MMA aqyaar bajaqda lagu qaarijiyay yaawaaye? odaygaas aboorka noqday haduu fara badne camal 100 dhaldhalaa!! loool Warka isii abaa yaah! arooska yaa ka atoore ahaa oo kala waday? nuune? kooxdee ka tumeesay? Gacaltooyo? warka isii nooh? adiga wax luf luf eh maka soo heshay? gebesaar xitaa masoo jiiday?

Wareer Badanaa!!!

Kool_Kat   

LMAO @odaygaas aboorka noqday haduu fara badne camal 100 dhaldhalaa!!

Xaaraam saasoo kale ma'aha inaan uqoslo anoo liito maanta! Adi Ramadan xataa dadka makaa fakanaayaan...Showqi intuu luf luf iyo gabasaar ka keynaa, igaar keena Kenya aas ku aqal galay? Wili meelahaanuu soo indha fiiqan yahay isaga iyo funaanadiisa ku dhagan...:D

Showqi   

Tuujiye, Aroosyashaas waxaa atoore, atirisho, DJ, Dishwasher iyo bouncer ka ahaa Nuune iyo Somalina.

KK, Markaan aniguna qalanjadayda faraha ku dhigo I promise you I will replace funaanad ciriiriga ah with koofiyad Baraawe (like MMA's avatar)

Leave the caruus alone, peeps. Tuujiye, welcome back (I think this is the first time I'm welcoming you back to SOL?).

NG, lol at that topic. 'Waa lasoo furay' indeed.

I have been searching for a series of stories Femme wrote years ago about a new bride and groom getting used to each other. Does anyone remember what I'm taking about? Femme what happened to it?

JB headed the baros, I think he started the whole 'baro' thing and then was joined by nuune, checkmate and tuujiye. And surprisingly, I found out later, Pucca used to run with them!

I wonder if anyone ever met Mutakalim! I missed his swagger..

Kashafa is also missed.

The rest waa waxaan aqaan , iyo kuwa markii horeba naloo soo diray oon run ahayn

xiinfaniin;741736 wrote:
I wonder if anyone ever met Mutakalim! I missed his swagger..

Kashafa is also missed.

The rest waa waxaan aqaan , iyo kuwa markii horeba naloo soo diray oon run ahayn

LOL@kuwaan run ahayn/- waa lagu salamay

nuune   

^^ Abti, waa run, waa mystery, cid ka dambeysey abuurista reerkaas ma jirto, for all we know, sidii dharaboowga ama dhuudhiga unbey u abuurmeen kolkuu roobka da'o.

Ps: Has anyone posted a topic that they thought was crazy enough that you cannot even read it yourself after posting it, I think I had few of them, kolleey I have an excuse at those times, I was only 14 years of age.

The only crazy topic I posted was the Juus Gareen(nothing to click search it if you want to read it), but I was innocent and only sharing some information, that was all.

Aaliyyah   

Oh my god, tuujiye is back. I must admit I never liked any of his posts given that I never understood and they always came across silly..

But, now that I think about it Sol missed his silliness..

wlc back walaal and yeah MMA haka baxsado, bal duca uun ugu dar

salaam