Sign in to follow this  
- Femme -

Going down SOL memory lane

Tuujiye   

^^^ loool meeshaan markaad imaaneysay gabar yar ayaad aheed ma'ahee saacadaan Laas caanood ayaa guri villa ah ku lahaan leheed intaan kugu qabto! loool AAAAliya tanag yuu walaashee...

VAL, Ramadaan waaye calaashaan miyaa iisoo dhaweesay mise VAL bina aadanka dhiigooda oo faleebo ku jiro ayaa suran? see wax u jiraan? looool asxantak mugoo....VAL jaceel baro waagaas somalia hope ayuu ka lahaa in ee wadan noqon doonto laakiin suu usugaaye ayuu daalay oo uu calankii Ciraaq lasoo baxay lool...Reer Baro asaa u qayilay...

nuun, Wax aad qortay oo aan jini jini aheen miyaa jiro saaxiib? 3 qof inta ku jirto bas ayaaba aqrin karaan inta wax aad qortid....

Jowqi lool nuune in uu meeshaas ka niikiye shaki maa kaaga jiro lool... bunkaada sxboo ha qarsan lee nin buneesi raga ka qarsado waa xaasid!

Wareer Badanaa!!!

NGONGE   

nuune;741774 wrote:
Val
, actualy Jaceylbaro came little bit late on the Baro Family
, who formed it, is a mystery!

Here is
Ngonge
trying to be fair on the issue of Baro Family

What do you mean not so fair? I think I was more than fair there. :D

Anyway, did you not notice that years later even I become a member of the baro family? kubbad-baro! :P

nuune;741774 wrote:
Val
, actualy Jaceylbaro came little bit late on the Baro Family
, who formed it, is a mystery!

Here is
Ngonge
trying to be fair on the issue of Baro Family

Ah, kulu fitna waa Nuune. Makes sense inaad ka dambeysay the Baro movement. I just can't believe how smoothly JB fit into the baros though!

Tuujiye, labaduba waa sax (ramadan and human blood). Qof cusub ayaan noqday almost. :D

Anyone remember the SOL trial of the decade, Derman Vs Lakkad, where Derman accused Lakkad of stealing topics from Sol and posting them on a Kenyan forum under the name of 'Veve'? That was a funny thread.