Sign in to follow this  
Shankaroon

Girls, what turns u off when it comes to a somali brother?

Aaliyyah   

^Xaasha huuno. Afkeyga waligey ma saarin alaabtaas, aqoonta iyo khibradda wey kala duwan yihiin sidaad la socotaba. Dhinaca "harming yourself", there are different takes on that, mid aan aqaano oo la yidhaahdo Abdi would strongly disagree with you. He would tell you that it is his balwad that keeps him going day in and day out laakiin I see whacha saying.

hada shekada ii badala odayaalyahow kusan...

iska caba waxa cabasiin..Not my business!..uunsina beela..uunsi kamaad hadleeene lol

The Zack   

^I still standby what I said, anigu waligey uma dhawaan laakiin dadka qaar wey u fiican tahay iney u dhawaadaan. LOL@caba waxaad cabeysiin. Fooxa waa la ruugaa walal lama cabbo, qiiqna wuu leeyahay.

Showqi   

Deal Aaliyyah. Marba haduu Dabqaadkii kaa hoos baxay maanta. Waa in aan Laascaanood ku dirnaa. Si aad u soo kala baratid wixii ay Awoowayaasheen iyo Ayeeyoyinkeen ku dhaqmi jireen.

The Zack   

Che Haaheey.

Aaliyah, uunsi ma aha walal, fooxu waa another smoke lol. Consider taking Showqi's advice lol.

Aaliyyah   

lol@ marku xanjada yahay! ..so u telling me u ppl eat uunsi??...I'm lost..nor do I wanna know!...alle ha ni naxariisto lol

Showqi dhaqanka intii fiican i dnt mind in aan barto..waxa la ruugayo ee la sheegayo laakin iga qaleeya!..

Aaliyyah   

lol mar waxa tidhi balwad ma taabto hadana waxa tidhi ileen gabadhu ma oga in aan unsi ka hadlayo..hadana foox wax la dhoho qortay hadana wa ku waydiiyey ma uunsi baa waxa tidhi maya uunsi ma aha wa wax kale oo la smoke gareeyo lol..meshan wa ku wareeray..shawqina waan adeecay his advice bt i dnt want to learn any of this..just the good of our dhaqan..:)

The Zack   

LOOOOL@ Aaliyah... the best way to really learn the Somali dhaqan is to visit the motherland. You will see the uunsi smoking, luubaan chewing, fooxis, shiidaw and many more things in person. It is actually cool to watch people do it.

Aaliyyah   

zack wrote "fooxu waa another smoke lol"

and you are saying it is a gum

so which one is it folks? lol

Zack lol alright ppl i dnt know how we got from the discussion of balwad to advicing me to learn my culture lol...aaliyah in aan ahay miya lala socon...dhaqankiiba waan dhameeyey almost 3/4..hahha

salaam

Che -Guevara;716342 wrote:
Perhaps
and
will clarify things.

ka daro dibi dhal.

too many teachers and not enough students or was it too many chiefs and not enough Indians! :D

maydi.jpg maydi (frankincense)

GUM_1_56172.jpg Arabic gum - that is the one you chew

Uunsi is generic term for burning the dam thing. but the Somalis have different names for different varieties of frankincense e.g. beeyo, foox, maydi etc.

i have go to go now and be the taakuleeye :D