Sign in to follow this  
Ibtisam

'I'm not afraid of al-Shabab'

Originally posted by Kool_Kat:

quote:Originally posted by AfricaOwn:

You may have point there.
Silly of me to expect her to go against her adeer, but what ever happen to the principle?

Nope, you're just silly by nature...
:D
That's why you hardly ever make any point in your half-a-liner none-sense...
;)

Dear lassie,

When will you stop typing in Somali in an english written discussions? You're confusing us :D . We want you to put your "fly-by-night-gone-by-day" education in use already.

SinCURLY,

AfricaOwn

Tuujiye   

^^^ saaxiib personal fields ayaa hada gashay see kaa noqotay? lol.. calaashaan CY neceeb aad u qabtid miyaa waxaas lol. Isku xishoo qamaam yahoo...

CY waqtigiisi waa la dhaafay oo waa hada iyo shariifka iyo sida uu ula deal gareynlahaa Alshabaab. Ciyaalkaan hadii ee joojiyaan dhibka oo ee ka midnoqdaan doolada cusub, Somalia nabad bee noqon doontaa iinsha allah. BIG HOPE!!

Wareer Badanaa!!!

Kool_Kat   

^Ar kan iska dhaaf, intaas uu soo qoray lee maskaxdiisa ku egtahay...Maxaaba iga bi'i lahaa wuxuu isaga kasoo fikiraybo inee tahay wuxuu qoray... :D

Originally posted by AfricaOwn:

Dear lassie,

When will you stop typing in Somali in an english written discussions? You're confusing us
. We want you to put your "fly-by-night-gone-by-day" education in use already.

SinCURLY,

AfricaOwn

Is this the confused child trying to write more than a half-line? Dhoorenimada dhaaf, afkaaga hooyo ku hadal marax yahoo...English written kuyeh, yaakuuleh afka ingiriiska? Caku iyo doqomada qaarkood...

Waraa, reero Canada, wiilka daciifka eh oo aad ku goobaneysaan iska daaya. :D

Teeda kale, KK, shoobaraha oo high blood pressure dad badan u keenay jooji, oo give mr olive-oil a chance to deal with kuwii aad umaleysay iney waligood macalin quraan arkin, hada asaga aa washamsi ka tumaaye.

Tuujiye   

We want you to put your "fly-by-night-gone-by-day" education in use already.

so Writing in english is educational but if I was to write the same thing in my own mother thung language i'm not educated? hhm, thats intresting. You know adiga qaladka ma lihid ee kuwa fikradaas kugu soo korshay baa leh qaladkaas.

Wareer Badanaa!!

Originally posted by Kool_Kat:

^Ar kan iska dhaaf, intaas uu soo qoray lee maskaxdiisa ku egtahay...Maxaaba iga bi'i lahaa wuxuu isaga kasoo fikiraybo inee tahay wuxuu qoray...

quote:

Originally posted by AfricaOwn:

Dear lassie,

When will you stop typing in Somali in an english written discussions? You're confusing us
. We want you to put your "fly-by-night-gone-by-day" education in use already.

SinCURLY,

AfricaOwn

Is this the confused child trying to write more than a half-line? Dhoorenimada dhaaf, afkaaga hooyo ku hadal marax yahoo...English written kuyeh, yaakuuleh afka ingiriiska? Caku iyo doqomada qaarkood...
The least you can do is put a stop to the mixing between the two languages , and stick to just one language communicate. Unlike my man Oddowayne, I refuse to think that you're this "intellectually lame" lassie :D

Kool_Kat   

Isqorka dhaafhee...Ooda wanna be...Aniga afkeyga waan ku faanaa, unlike you...Bal maxaa af aabahaa iyo hooyadaa iyo awoowgaa iyo ayeeydaa ku hadlin meel ula so istaagee inlaguula hadlo? Jaahilnimo isqor haku darsan...Sheemo...

The Zack   

Rahima has a point. Kool_Kat, Ma iisheegi kartaa sababta aad u cambaareyn weyday oo al-xayawaaniin ugu sheegi weysay TFG-da, madaxweynaheedii, ciidankeeda iyo cadowga ay keensadeen waddanka kadibna ay caruurta iyo haweenka Soomaaliyeed ku laayeen oo ay ku dileen numberkii ugu badnaa ee abid Somali uu cadow shisheeye ka laayo? Ma i sheegi kartaa? Mase ii sheegi kartaa waxaad ugu soo cel celiso danbiyada ay galeen al-shabaab marka wanaagga ay sameeyeen ay ka badan tahay ( xoreynta waddanka)? Ma lagu dhihi karaa judgment-kaaga waxuu sal ku hayaa qabyaalad? Bal noo faah faahi walal?

Kamaavi   

Farancab,
ka har taada wey badatee are you getting at something here? Inteyse ila galee sheekada?

Bal allaha kuligeen jidka saxda ah hana wada tuso...Aamiin...

Habo cadey, buuqa iyo dhibka aan kaaga ba'aayey.

Meel aan ka ahayn shabaabka oo gurigaaga isku

soo qaada oo adi iyo gabadhaada quruxda

badan idin yara dhagaxeeya ma kula galayso.

Kaftanka ka sokow, ducooy aamiin.

Awliyo ducaysay wax ka qiimo badan ma leh.

Awliyi in aa tahay Nuunka aan ka soo xigtay.

Al-shaabka, Al-waaweynka iyo

Al-dhamaanteenba Alle ha inagu

wado anfaco ducadaa qimaaha

badan eed kaga dhawaajisay.

Inta ay ka dhamanaayso labada

usbuuc ee Ina Sankataabte inoo qabtay,

Hadal iyo faalada qusaysa shabaabka

intaas ayuu ku jaranyahay.

TheZack,laba usbuuc ka dib soo noqo.

Kool_Kat   

Originally posted by The Zack:

Ma lagu dhihi karaa judgment-kaaga waxuu sal ku hayaa qabyaalad? Bal noo faah faahi walal?

Maya walahi sxb qabyaalad igama aha, although at times some might see it that way... :D Teeda kale hada iyo kow iyo faah faahi maa keentay? Oo waxaan intaanoo dhan qoraayay uma jeedin?

My only problem with caruurtaan is how they portray diinteena...Wexey uwataan sida iyaga ey ka qabto, not sida ey dhigeyso...I don't think I can make it any more clearer than that...

All the other criminals/warlords oo Soomaaliya soo maray, never have I seen any one of them using religion to carry out their crimes...

Teeda kale, KK, shoobaraha oo high blood pressure dad badan u keenay jooji, oo give mr olive-oil a chance to deal with kuwii aad umaleysay iney waligood macalin quraan arkin, hada asaga aa washamsi ka tumaaye.

LG, gardheera yaasha badankood ima soo maraan, but I'll make an exception for Mr. Olive-Oil (like the nick btw)...Ar Madaxweynaheyga yaan wax kasheegin, good luck to him...I've never been more hopeful for Somalia than I am right now...

Insha'allah kheyr...

Fabregas   

^^Your still making confusing statements. We understand that you hate the youths because they are using the " deen". However, you have not explained how this makes them lower than gaalo cadowga who attacked our deen, masjids, women, and their fellow warlords. Please, just explain the rationale and logic behind that thinking( Melese is an enemy who peace can be made with, but ABu Mansur is a shaytan who can't purify himself).

Xidigo   

Originally posted by *Ibtisam*:

You guys are asking for the impossible! Clan loyalty knows no religion and its blind to all morals and standards.

You are so right! And Oodwayne is your Example sax? Haha haha :D

Kool_Kat   

Originally posted by Abu_Diaby- Al Zeylaci:

^^Your still making confusing statements. We understand that you hate the youths because they are using the " deen". However, you have not explained how this makes them lower than gaalo cadowga who attacked our deen, masjids, women, and their fellow warlords. Please, just explain the rationale and logic behind that thinking( Melese is an enemy who peace can be made with, but ABu Mansur is a shaytan who can't purify himself).

Intaasey kaaga dhagtee, why don't you take a picture of it and frame it yaaqoo? :D That was just a figure of speech sxb, ee get over it nooh...Shiish...