Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Latest from Laascaanood

7. Time for a local admin that is looking out for the interests of the locals.

Waay fiicnaan lahayd taasi balse horta yaa dhageysanaya the locals. Ta kale ayagii reer LA qudhooda ayaa 2da meelba madaafiicda isku soo garaacaye. Waa la yaabay!

Taleexi   

Originally posted by LLPP:

quote:7. Time for a local admin that is looking out for the interests of the locals.

Waay fiicnaan lahayd taasi balse horta yaa dhageysanaya the locals. Ta kale ayagii reer LA qudhooda ayaa 2da meelba madaafiicda isku soo garaacaye. Waa la yaabay!
War nimanyahow sheeko yar baan idiin sheegayaa ee bal ila akhrista. Beri baa nin geesinimo lagu yaqaanay, oo bulshada uu markaa la noolaa tixgelin jirtey si lama filaan ah uu ugu fashilmay fagaare bulshadu isugu iman jirtey. Waxba yaanan hadal kugu daaline, ninkii odayga ahaa waxay is afdhaafeen habar markaa goobta joogtay dabadeed arrintii waxay noqotay in faraha laysula tago. Dee waxaa ilaahay qadaray in ninkii odayga ahaa intii islaantii hawada la gashay ay dhulka si xun ugu karbaashtay.

Maalmo dabadeed, ninkii oo miyirkii ku soo noqday baa lagu yidhi ninyahow ma moodayn xitaa in habruhu kaa adag yihiin, ee maxaa kugu dhacay?. Markaasuu ku jawaabay si niyad leh: War akhyaarta anigaa habarta si walba uga adag balse saddex calaamo bay isu heshay:

1-Anigoo si xun u taagnaa

2-Habartoo sinsaaro tiqiin

3- iyo Meeshoo sisib ahayd

Wuxuuna hadal ku soo afjaray wallee wacdaraan dhigi lahaa ilaahow muu mid arrimahaas kore ahi ka maqnaan lahaa meesha.

Arrintaas waxaan uga gol leeyahay, reer Sool, in ay wax qabsadaanba looma kaadin, masiibo rogmanaysana wax laguma samayn karo balse koleyba anigu nin baan ahayow maamul maxali ah oo derisyadiisa nabad kula noolaada waan rumaysnahay inuu yahay sida keliya ee ummaddani hore ugu mari karayaan.

me   

LLPP aduunyadani meesha ay doonto ayee aada, localskuna wey heleyaan maamulkooda, its evolution, wax walba oo dhacay maanta ka hor meeshan un ayee noo soo wadeen.

Anigu waxa kaliya oo aan leeyahay cidii isi hor taagta un ayaa taas ku jabaysa.

Waxbaa meeshan is bedalay. Sanadaha soo socoda Soomaaliya waxay isu badalaysaa gobolada qabiilada Soomaaliyeed, gobolo badan oo abtirsi ku dhisan ayaa ku soo biiraya, su'aasha kaliya ee aan hayo hada waxa weeye yaa qabiiladan isu keenaya.

Kolay waxa meeshani ka socdaa waa evolution, in yar waa la riixi karaa lakiinse lama joojin karo.

Si kastaba aan midnimada soomaaliyeed u jeclaado

hasayeeshee midnimadani mid lasku khasbi karo maaha. Waa in koox kastaa darteed ee u soo daasho, waana in intergration kale laga shaqeeyo.

Socodka dadka la ogolaado, 'xuduudaha qabiilada' laysu furo, lana laga shaqeeyo wada shaqaynta dhanka wax barashada, dhanka dhaqaalaha, xuquuqda aadamaha iyo hantida dadka la ilaaliyo, nabad galyada laga shaqeeyo, gaadiidka cashuuraha faraha badan laga daayo/yareeyo etc.

Dhankaas ayaa midnimo run ah nooga dhow, ridayda ah nin dictator ah oo Soomaali oo dhan xoog isugu keena waa sheeko fog. Hadii ay suurto gashana hoos ka furfurmi karta sida aan hore ugu aragnay taariikhdeena.

Soomaaliya in ay isu imanayso waan wada ognahay su'aasha meesha taase waa goorma, sideese isugu imanaysaa, my only advice maanta waxa weeye work with evolution not againt it.

Malika   

^^Please elaborate on this evolution? Do you mean we shall see who will be the last man standing miyaa kawadaa?

Taleexi   

Evolution is an inexorable change of which non of us can alter the outcome but can partake.. therefore to this argument Mr. Me got it right

NGONGE   

Originally posted by rudy:

only way this place is gonna have peace is 2 build a wall around it... password the gate with clan dna. so only ogees can come in and no else.

problem solved.

Only if it were true, saaxib. Have you not realised yet that the fighting is between people of that city itself and not really any outsiders?

Taleexi   

Originally posted by NGONGE:

quote:Originally posted by rudy:

only way this place is gonna have peace is 2 build a wall around it... password the gate with clan dna. so only ogees can come in and no else.

problem solved.

Only if it were true, saaxib. Have you not realised yet that the fighting is between people of that city itself and not really any outsiders?
What a corrupted people you are!, only ill-informed people exclude the outsiders' factor into the equation, you think when SSC regions burn down.. your tranquility and security are sustainable, Be mind geopolitically this tragedy will have a negative ramification on all players while zipping coffees in their comfy zones

[ October 06, 2007, 02:31 AM: Message edited by: Mansa Munsa ]

yall remember when i said lets talk about it!! and everybody was bugging! calling me all kinds of names... dont say that i didnt tell yall that this place was gonna up in smoke.

i dont think ppl in las anod will kill themselves if it was not for the external faragalin of ?land politicans.

so dont blame ppl there! blame Riyaale and yeey for this autrocities.

Taleexi   
Dear Mr. Rudy, Riyaale and Yusuf will be the last people to be blamed on this conflict.... By God will the just war is about to reign

NGONGE   

Originally posted by Mansa Munsa:

quote:Originally posted by NGONGE:

quote:

Originally posted by rudy:

problem solved.

What a corrupted people you are!, only ill-informed people exclude the outsiders' factor into the equation, you think when SSC regions burn down.. your tranquility and security are sustainable, Be mind geopolitically this tragedy will have a negative ramification on all players while zipping coffees in their comfy zones
I admire your passion, I really do but I can't help detesting your blindness, saaxib. If it were up to me I'd order the Somaliland administration to leave that city well alone. But it's not up to me. In your mind, you divide Somalis along clan lines, I on the other hand class them by levels of foolishness. Today, and on the evidence we have here, the people of LA are head and shoulders above anyone else in the quality of their foolishness! Outside forces may be grinding the organs but the monkeys shooting each other are all cousins and brothers (now simmer down and don't get upset about the monkey call; it is a well known saying and not an actual description of the people of LA).

Somalia, in its entirety, burns today. Yet, the only people that seem to be benefiting from this are those of Puntland and Somaliland. Those in the capital are going on non-ending circles, those in LA have forsaken the peace and started fighting each other and those in Makhir are only finding their feet. But can you see the obvious truth? Can you at all? Sadly not! You're still calling for more war between your brothers and kin! If it were not pathetic enough I would be laughing at you and thinking to myself: maxa ega galay, let them kill each other.

If this useless war was explained to any passing stranger (unconnected to Somali affairs) I dare say he would be shocked at the madness of it all. He would probably advice the people of LA to unite first and then decide on which side best benefits their region and people. But of course such an option is far too rational for Somali sensibilities!

Ps

Rudy was under the impression that other clans were fighting in LA, hence his idea of a wall and DNA testing.

me   

Ngonge hal meel ayee ka khaldantahay analysiskaagu. Taasina waxa weeye meesha maleeshiyada SL iyo PL ayaad ka saartay iyo nimanka meesha gasaya ee koombada marna Garowe marna Hargeysa u sii wada. Iyo wiilasha ay kiraysanayaan ayaa meesha qaska ka wada, hasayeeshee qaskooda mid la aqbali karo ayuu ayaa ilaa iyo maanta sababta oo ah dadku waxay iska dhaadhicinayeen dagaal ayee ka ilaalinaysay dadka dhulkaas daga. Waxa kale oo dadku aaminsanaayeen in calankasta nimankaasi ha soo qaataane ee marka sheekadu dagaal noqoto waxay ka soo wada jeesanayaan dhan qabiil. Taasna wee ku saxsanaayeen dadku sida aan u aragnay midnimada guuxa dagaalku uu keenay, sida looqa takhalusay maleeshiyadii koo

nfurta laascaanood soo fadhiisatay. Marka taas sidii ay filayeen ayee noqotay.

Labada kooxood ee PL iyo SL waxa ay gaadheen in PL ay dib u gurato oo ay meesha baleeshiyadeedii ee kala baxdo, SLna ay ku khasbanto in ay qabiil si toos ah ula dagaalanto, SL way garatay in filinkeedi fashilmay oo ay filinkale soo dhisto.

Meesha SSC hada political vacuum ayaa ka dhalatay, suaasha meesha taalaa hada waxa weeye yaa buuxinaya political vacuumka meesha ka abuurmay. Laba kooxood ayaa vacuumkan u tartamaya labadaasna waa ama PL cusub oo ciyaar cusub ciyaaraysa ama koox cusub oo doonaysa SSC state oo cusub, kooxdaasi hadii ay soo baxdo dagaal ayee ku khasbantahay si ay territorigeeda ay u soo koobanto

Marka waqooyi guux dagaal ayaa ka soo yeedhaya guuxaasna dadbadan ayuu saameenayaa, LA kaliya kuma

koobnaanayo. Meeshan ciyaar culus ayaa ka socota ee indhahaaga furo daawana sida ay isu furfurto. Hogaamiyayaal culusi meeshan hadii ay ka soo baxaan waqooyi aad ayuu isu

badalayaa, is badalkani wuu soo socdayaaye ilaahay ka bari in hogaamiyayaal fiicani in ay meeshan ka soo baxaan

, analysiskaaga ku darso sida daqaalaha gobolada waqooyi ay u dhisan yihiin, Marka dagaal goboladaas ka dacaa Burco ilaa Boosaaso waa laga dareemayaa.

Dagaal dhulkaas ka dhacaa midnimada Soomaaliyeed wuu u fiicanyahay sababta oo ah wuxuu jilcinayaa SL iyo PL's daqaale, kooxda dagaalkan ku qacansareen doontana the SSC dagaalkan yagoo midaysan ayee ka soo baxayaan markaasna powerbaseska SL iyo PL wey challenge gareenka

raan. PL iyo SL especially SL overplayed its cards in this instance.

I'm glad to see Mr. me have changed his mind and singing in a very different tune today ,,,,, sidaasaa loo baahan yahay :D

Latest from Las-Anod:

The Garaads are having serious meetings to make a final decision of how to cope with the situation. They asked SL to wait until a decision is made by them in the coming days. Somaliland is supporting those leaders to come up with their own decision and plans so that it will work towards a full peace in the region.

There was a very brief gunfire exchange yesterday inside the city between two militias supporting the two sides. No casualties were reported.

(SomaliNet) Tensions at the border between Somaliland and Puntland enclaves in the northern Somalia have been very high since the federal government collapsed in 1991. The trouble intensified this week after it spilled into Las Ano city (Laas Caano), one of the largest cities in the region.

Although the two armies did not fight in the city they are waging proxy wars through opposing tribes within the local community. According to locals, the city will soon become like Mogadishu unless tribal elders work together and find a common ground.

The problem stems from colonial era. The region (Sool province) was part of British Somaliland when the Europeans divided Somalia into five sections while its inhabitants have clan affiliations with Puntland, part of Italian controlled Somalia.

Many locals including some tribal chiefs within the *********** want to severe ties with Puntland and join Somaliland.

Somaliland declared its independence from the rest of Somalia in 1991 but not even one country recognizes it as a sovereign nation. Current Somalia president, Abdulahi Yusuf ruled semi-autonomous Puntland prior to his national ambitions.

me   

My tune is consistant and straight forward sheekow. My stance is clear, you and others that have opposed my stance from the get go will keep chasing phantoms. This is the situation on the ground deal with it sxb, no matter how the dice is thrown the outcome is the same, forces have been unleashed and the political landscape of the North will change. Hadii aad i fahmiwayday i weydii anaa kuu sharaxaya ciyaarta meesha ka socota, meesha reer hebel baa waxaa sameeyay iyo copy paste propoganda ah wey dhaaftay. ee la soco hadii aad kartidna sii faadaal sheekadu sida ay ku dhamaan doonto.