Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Latest from Laascaanood

only way this place is gonna have peace is 2 build a wall around it... password the gate with clan dna. so only ogees can come in and no else.

problem solved.

WASIIRKA XIDHIIDHKA GOLAYAASHA OO KA HADLAY DAGAALKII LAASCAANOOD

Boorama(Bnn)"Maanta hadii aan idhaahdo dadka samaroonka ah ee Itoobiya ku nool 4418042 isku isir baanu nahay oo soomaaliland weeyaan iyana ma ogolaanayaan cid kalena iga ogolaan mayso waayo laba dal baanu kala nahay oo xuduud wadaaga iyana way ixtiraan anana waan ixtiraamnaa, maamulka ******teeniyana waa inuu ogaadaa inuu dhamaaday wakhtigii ay sheegan jireen Kismaayo iyo gobolka Soolba"erayadaasi waxa ay ka mid ahaayeen hadalo uu wasiirka xidhiidhka golayaasha Md Cabdi Xasan Buuni ka jeediyay shirjaraaid oo uu cawaysinkii xalay ku qabtay hutelka Rays ee magaalada Boorama isaga oo ka hadlayay dagaalkii ay maamul goboleedka ******teeniya ku soo qaadeen deegaanka Laascaanood ee lagaga itaal roonaaday.

Wasiir Buuni oo hada socdaal ku jooga Boorama kulamo kala duwana la yeeshay cuqaasha,salaadiinta iyo duqayda gobolka, ayashirkiisan Jaraaid ku faah faahiyay waxyaabihii ay ka wada hadleen duqayda gobolka, iyo duulaankii ay ciidama soomaaliland ku galeen magaalada Laascaanood.

Wasiirka oo ah ruug cadaa mudo dheer siyaasada ku soo jiray waxa uu sharaxaad balaadjhan ka bixiyay xuduudka dhuleed ee soomaaliland oo ah mid caalami ah kuna eg deegaanku ku hoos jiri jiray mustacmaradii Ingiriiska, maamulka ******teeniya ee maamul goboleedka Buntland la baxay uu tan iyo intii la aas aasay dhibaato ka wado arintaas oo ah mid dulqaadkeedii soo dhamaaday.

Wasiirku waxa kale oo uu u mahadnaqay dadka reer Laascaanood ee gartay in dhulkooda hooyo uu soomaaliland yahay dhulkoodiina ka saaray kuwii dhibaatada ka waday ee dadkooda ka fogaynayay" waxaan ku faraxsanahay inaan dhiig ku daadan qabashadii ciidanka soomaaliland ay ku galeen Laascaanood waxaanan arintaa uga mahadnaqayaa dadka reer Laascaanood ee gartay in dalkooda hooyo uu soomaaliland yahay, abaalkeedana waad heli doontaan iyo wax kasta oo aad xaq u leedihiin dadwaynaha kale ee soomaaliland waxaan leeyahay soo dhaweeya oo istaaga walaahinaa reer Sool"

Wasiir Buuni waxa uu waxba kama jiraan ku sheegay hadaladii u dambeeyay ee ka soo yeedhay Buntland ee ay ku sheeganayso inay wali ka taliyaan Laascaanood, isaga oo dhinaca kalena mar wax laga waydiiyay inay doorashooyinkii wakhtigoodii dib uga dhacayaan sheegay ka maamul iyo Udub ahaan ba diyaar u yihiin kuna han wayn yihiin in doorashooyinku wakhtigoodii ku qabsoomaan, inkasta oo uu carabaabay in arintaasi ay tahay mid u taala komishanka doorashooyinka oo iyagu hawshooda u madax banaan.

Ugu dambayntii waxa uu sheegay inay ka wada hadleen odayada reer Awdal laba qodob oo ah difaaca qaranimada soomaaliland, iyo adkaynta midnimada iyo waxwada qabsiga reer Awdal dhexdooda arimaas oo ay si wanaagsan isula fahmeen

boramanews.com

^^^loool. No you dont have any adeer, they were chased out, thats why your officials are talking from far away BORAMA while our PRESIDENT, ministers and cheif of police are in LA. It also highlights how important the capital of SOOL is to Puntland.

^^^lool. You dont have any saxib. For example there was a clash there you claimed you captured the city and yet sent no one to visit, to speak to the locals to see the situation? Instead your ministers held a press conference in Borama? You must be having a laugh adeer.

^^^Were is the proof you have your people in their, Somaliland troop support LA groups that kicked out Puntland troops, their in side their city we helped in our part old boy.

Jamster   

Delusional in biblical porporion. Hergeisa is are suffering madness induced by hate as our grand Garad JAma Garad Ali said earlier of this week in Hornafrik.

Enough said.

Don't worry sxb ,,, we are working everything right since the garowe militia fled to their hometown.

Next step is to build a strong peace in the region that will work for all.

Jamster   

My papers are in order-- becoming his all powerful governer of the traingle; I shall feast upon the delicacy of qat while enjoying the famous entertainment that Hargeisa is well known for. Dont worry I will compensate the fathers ;)

The Monitor of this site should seriously look at Fahiye, thats fellow can not except the rules with his use of tribal name and this. Yo, Fahiye why i dont be the governor or king of your region as well because of its well known entertainment and dont worry unlike you i will compensate the fathers, grandfathers, uncles and brothers looool.

Fahiye, child like behavior as you display on this forum shows how weak your debate points are that you turn to crude words to express an idea. I think you should have thoughtful insights on things and to express them in clear mature manner, but seeing from comments like this you have the IQ of a child loool.

And for the other fellow that said stop being a Parrot, i can only say if you are big enough to dish it out then you should be big enough to take it, but i be more nicer to your fellow brother loool.