Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Latest from Laascaanood

Taleexi   

Originally posted by SomaliThinker:

This is wrong, regardless if you are Pro-somaliand or Pro-Puntland this is a sad day because people will die.

isn't death inescapable scenario irrespective of ones situation?, so I say,either live with dignity or die being on the right side..

me   

Puntland has abandoned the people of SSC as we all knew they would do. So this is how Puntland and the TFG repay the people of the SSC, those troops in Muqdisho that are fighting for AY should be brought back and there should be an SSC state as there should have been one to begin with. We all knew that this was coming a long time, the people of the SSC should join the Somalis fighting for the liberation of their country against the xabashi invader and his stooges somaliland, puntland and TFG.

War is the only solution in this case. I hope that the people of the SSC realize that Somalinimo is in their interest and that they should use this opportunity to come closer to their fellow Somalis and that they use this opportunity to fight the xabash stooges. This war shouldn't become a clan war of reer hebel versus reer hebel.

Runta daaha mooyee daacad sheega maan arag....

War meesha Soomaaliland ka yaacdey, dadkoo nabad iskaga yaal ayay dig dig layimaadeen. War ma anaga kaliyaa "Islam" ah oo nala soo weeraraa Ramadaanka iyadoo la isleeyahay ka faa'ideysta way soomanyihiin... Yaab!

Jamster   

I have just got off the phone with people in Las Anod; all things are calm but ******* troops with SNM will pay sooner than later man.

[ October 02, 2007, 12:20 AM: Message edited by: Miskiin-Macruuf-Aqiyaar ]

Paragon   

^^Adna dabka hasii hurinin inadeer. Maxaa keenay kala qooqoobka. Dadku waa tol iyo xididee bal sheydaanka iska naar oo tala-wanaag ka shaqee. Waxa laysku dilayo soo caqli xuma ma aha? Puntland iyo Somaliland ma Laascaaneey maati u daggan tahay nimanyahow? War maxasta yaanan meel cidla ah lagu laynin baan idin leeyahay.

Allow Alle

Taleexi   

Dagaalku wuu jiitami doonaa, wuxuuna noqon doonaa mid hooyooyin badani ku goblami doonaan, dumaro badani asay ku qaadan doonaan, currado badan lagu waayi doono, oohin badani ku quban doonto.

Reer SSC waxay ku balan qaadeen inta Nabadu noqonayso mid la wada jeclaysto, lagana doorbidbo wax kasta oo kale, inay la dagaalami doonaan gardarrada qaawan, ayna diyaar u yihiin markastaba nabad iyo si wanaag leh inay ula noolaadaan beelaha deriskooda ah, wixii iska dhex galana ku kala baxaan goobta wada hadalka.

Nin dhirbaaxo quudheed dugsaday dhashadeed maalye

dhashaaday sugtaa xaajadaa dhowrataa Abide

Paragon   

Nin dhirbaaxo quudheed dugsaday dhashadeed maalye

dhashaaday sugtaa xaajadaa dhowrataa Abide

Ilma adeeryaaloow maad ka deysaan?

Liibaan   

Reer Laascaanood in badan bey sabreen, markaa reer laascaanood waa inay iska celiyaan gardarada cad ee militia riyaale

In badan bey isku dayeen dadka reer Laascaanood in si nabad ah malitia Riyaale ee soo duulay loogu celiyo dagaamadoodii Hargeysa iyo Burco

Maanta waxaa laga gaarey maalintii ee reer Sool, Sanaag, iyo Cayn ee ku difaaci lahaayeen dadkooda,dhulkooda, guryahooda dhiig iyo maalba

Wax ka dheexeeya majirtu inuu qofku noqdo shahiid gurigiisa difaacaya ama qof sharaf ku nool

me   

Originally posted by Fahiye:

I have just got off the phone with people in Las Anod; all things are calm but ******* troops with SNM will pay sooner than later man.

Waryaa qabyaalad ayaad meesha keentay miyaa? Fahiye dad baad doonaysaa in aad isku dirtid. Maskax yarida meesha kala tag, waa la arka waxaad wadid.

[ October 02, 2007, 12:21 AM: Message edited by: Miskiin-Macruuf-Aqiyaar ]

Tahliil   

Originally posted by Fahiye:

but ******* troops with SNM will pay sooner than later man.

Moderators were in a high gear, crackin down pple misusing the forum left and right in the past few months...I have no idea how u will get away with this deliberate reference to Qabiil names...am rooting for u by the way

[ October 02, 2007, 12:22 AM: Message edited by: Miskiin-Macruuf-Aqiyaar ]

Taleexi   

Tahliil, I also always advocated the implementation of SOL golden rules both equally and indiscriminately to all people and in all situations.

On the other hand, SSC people have plenty on their plates, and they should put their home in order by any means necessary..