Sign in to follow this  
Miskiin-Macruuf-Aqiyaar

Reposted: Yay some say and others nay

Baashi, kaalay anigaa go'ii caddaa iyo maradii caddeed kuu wadaa bakooradaadana kuu diyaarinaayee, koofi barawaanina kugu sii daraayee, ee noqo kaalay. Kaalay maryooleey dhex dhexaadi day in, day out. Waliba shaah casariya wax walba ku jiro from sanjabiil to dhagayare laguugu daraa on your coronation.

------------

Miskiin is entitled to his opinion. I give him credit for opposing everybody when they step out of bounds. I was put to task myelf once before by Miskiin and felt irritated, called him names and apologized to him afterwards. Beyzaani waaye duqa halaga wareegsado. He is no qabiiliiste. He is open to criticism as well and I noticed often people express their disagreements with him. What else do people want?

Mida koowaad waxaa igu daran this thread absolutely has nothing to do with me. Nothing. I was doing on my own initiative to correct a perceived abuse regarding Ciise's and Labaxiniinyood's threads, which, once again, I did not delete originally to begin with. They assumed the Admin. himself might've disliked the content of their original posts or biased towards to some group, which was not the case. They have since understood and everyone did agree that it was a mistake, a mistake to delete their original posts in their threads along with other insult-laden ones that followed.

Hubsiimo hal baa la siistaa maqli jiree.

Tan labaadna, Xoogsadoow, laba qof oo cuqdad qabyaalad dishay ayee ku dhacday jini MMA la dhaho, oo sidii booramaha camal u qaaday, una baahan in laga tumo saarka. Si kale ma'aha. Ma'ogi inay habeenkii ku seexdaan MMA saas sameeye, MMA saan sameeye, haddana kusoo kacaan aroortii iyagoo ku jirto the first thoughts MMA saan ma samayn, MMA saas in uu sameeyo ahayd. Waaba haddee seexdaan at all.

It would've even been flattery had it not been redundantly tiresome. It would have been even greater had their little, same old alleged accusation had any foundation. It is also yax yax laga yax yaxo. Sharaf ha isku reebaan, haddeeba ku hartay some.

-------------

Kuusha, Xiinfaniin, Gediid, Baashi, Me iyo aqiyaarta kale waa wada mahadsantihiin.

Baashi   

MMA, awoowe reer Mudugu waxay yiraahdaan:

Habar baa darooryeeysa oo,

oday baa dareen galeye ee,

heeladeena inoo tuma!

Ciyaal xaafad ma fahmi karaan sheeko reer Mudug. Waan ogohay. Xikmada awoowe halkaa ku jidhaa waa dan iyo heelo ha u galin. Yacni muraad ha ka yeelan. Nin wax laga sheegayo hadaad aragto waa nin rag iska dhiciyey.

Waxaad yeeshaa dubahaaga qaado madaxa ka gawi qofkaan sida nidaamku yahay aan ku dhaqmin.

Awoowe marnaba calaacal iyo niic niic iyo quuqle dheg ha u dhigan. Laakiin ogow cadaaladana ha ka tegin. Awoowe wiil ina Sheekh Mukhtaar ah hedde waa inaad ku banaanaataa.

Kool_Kat   

You guys grow up and leave the man alone.MMA this MMA that.He is entitled to his opinion.Seriously it takes a man with patience to moderate half the BS written on these forums.Hadaan anigu MOD ahaan lahaa iga walee waa xaggi reer waqooyige half the dimwits on this forum would not only see their posts deleted but like the Al Shabaab hit and hit hard tacticskeyga ayey arki lahayaan.Qaarna brush xaar leh baan afka ka meydhi lahaa.UK to Canada to the USA I would hunt anyone down who wrote anything that I do not understand or find offensive to read.Waar ilaa moderatorska kale ayaan raadsaan lahaa.Adminka wajiga baby leh iga walee sidaan u tumayo ayaan odey u eekeysiin lahaa.........

Gediidoow, I don't know if I should laugh, or be scared shitless out of my dirac...From the members to the MODs to the ADMIN nin rabo inuu garaaco walaahaan u vote gareyn...Waa xaggi reer waqooyi aa...Waqooyigaa lee iga taagnow, gambasho aan hada ka dib inta ku maraa ani...

Layzie, SOL's finest papi yaa strawberry shake u cabaayo hadii MOD laga dhigo...Yaase adi iyo abuse kaaga u adkeesan karaayo...Walee Gediid baan idinku soo dalbanaa... :D

koofi
barawaanina
kugu sii daraayee

MMA, maka joogtidoo hadaa this la save gareendaana oo hadhoow months and months down the road hadal kale laga keeni doonaayee? Waa iga talo uun...Let me save this screen bo for a future refence... :D

Ismahaan   

Dadkaan xaa horta iyamahaan loogu soo sheegay MMA yaab. Somali indho adeeg ani hadii aheeyn lahaa MMA god knows waxaan idinku sameeyn lahaa, I will hunt you down 4 sure.

Our MOD MMA is entitled to his opinion and in my opinion he is doing a great job.

Keep up the good work bro.

Gabbal   

Xiin,

Waa runtaa sabab aan ugu soo dabo-laabto ayaan lahayn. Cadaalad waxa kan ku saabsan meeshaan waxaa ugu dambayse berigii Afgaduud iyo xulufadiisi waajibaadkoodi la mariyey.

Ismahaan   

Originally posted by Gediid:

As for the MOD situation you need a person who wakes up right everyday,anigu xaalkeygu waa beriga dhexe oo malmahaa qaar anoo budh abu raas ah wata aan meesha la soo dhex geli doonaa.I too vote for the Junior Casanova of SOL none other than the one and true Che......
smile.gif

I think budh ka and rasaasta waba waxa aay u baahanyihiin :D:D

Gabbal   

Originally posted by General Duke:

Horn, I think you are losing the plot adeer, what on earth does MMA have to do with Col Afgaduud?
:D

Not him. The hidden hand who approached me about lending weight to the anti-Miskiin members in order to make a bi-partisan case to remove him from moderating when you and your clansmen were making a big rukus against him. The same hidden hand that supports him in this case. Puts things in perspective doesn't it?

RedSea   

I always wanted MMA to be more assertive and you are complaining that he is deleting stuff.

"hadi aan aamusno, xoolihii ayaa dhimanaya Ilaahow".

"hadii aan hadalnana waa af salax kudhagayagii".

_by Cigal Shidaad.

MMA meesha dhan wixii anad ka helin tir tir. Your the man. ;)

Kool_Kat   

^Ar ilaa wuu soo jeedaa? Ka faa iideyso intuu jiifo is dhahaayay, bisinka...

Hayeh, Nephy, is this your way of telling us inaa kuu vote gareyno as a MOD...WHEN HELL FREEZES OVER...ok ok, i joke...you get my vote too, but shhhhhhhhhhhhhhh qofna ha iigu sheegin yaah, i have an image to maintain...