Sign in to follow this  
OG Moti

Special Day for Special member!! JUXA

OG Moti   

Happy Birthday to Juxa, cumri dheer iyo caafimaad iyo cibaado suuban ayeynu hawada kuu soo marineynaa

Juxa's brief background

- Born in Somalia, and amazingly start walking within 3 weeks from the day she was born.

- At early age she has shown unusual intelligence, at age 3 and half she could say words like ... hilib, caano, kir, bax

- At age 5 she decided not to wait another year to join dugsiga xoose, one day she decided to walk to the school, and found herself a classroom and sat waiting for the teacher to show up

- At the age of 14 she decided to establish first Somali women's rights, breaching equality and right of determination for Somali women..

- as a teenager her best hobbies were "sabaaxad" or jilaafo with the boys and never been beaten by anyone .. she also liked body building and long distance marathon..

- her future plans are to establish an NGO .. non government organization … for abused men and victims of 911 (the telephone number), 666

Her legacy continues to amaze many of her generation and her amazing achievements are yet to come… happy birthday loads of love from me and all members of SOL

We wish you best of the best

juxa.jpg

Paragon   

"- Born in Somalia, and amazingly start walking within 3 weeks from the day she was born.

- At early age she has shown unusual intelligence, at age 3 and half she could say words like ... hilib, caano, kir, bax

""

LoL 508 ...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU JUXA!!!

OG_Girl   

HAPPY BIRTH DAY My Juxa ... Sweetie You know I love you.

Thanks for being there for me and I will never ever forget you. you may forgot but I am not, you tough me my life lesson.

I LOVE YOU JUXA

Salam

dawoco   

*Alla, now i know why she kept asking me "is there something you would like to say to me, dawoco?" the whole of yesterday.

I just thought she was suffering from attention seeking syndrome. Waa ceeboobay yaah.*

Juxa dear, i helped moti design ur poster, DIDNI I MOTI :mad: ..... It was a surprise, that is why i had 2 pretend i forgot ur special day,,,,,

*OH, i can breath now, im sure she believes my excuse!*

OG_Girl   

Dawaco, naah did not work ...I used that excuse already icon_razz.gif

Juxa my gift comming don't worry I am working with it :D

Salam

NGONGE   

News just in, Juxa celebrated her birthday without inviting anyone. Evidence below:

:rolleyes: :rolleyes:

HappyBirthday.jpg

dawoco   

Og_girl, xaraam caleek ya xabiibti,,,,,,,,,,,You promised her to always remember her :D .

I helped Moti with the poster, and i am sure moti will say the same, right moti :mad:

Nice try Og_girl, you still have to buy her gifts icon_razz.gif

dawoco   

At the risk of being attacked by juxa, Ngonge, i'm sure, if not positive that she is older than 1year, tho she would otherwise claim...

dawoco   

//// :D:D:D ...Og_girl,, for my b-day i want mushakal, i don't ask for more. I want mushakal with lots of sugar in it, not the watery things they make in europe. I don't want pretty things, i want things i can eat. Nice rose though! icon_razz.gif

Intel   

Originally posted by 508:

- Born in Somalia, and amazingly start walking within 3 weeks from the day she was born.

what a freak :D:D

happy birthday Juxa

Juxa   

oooooooooooooh am choking, holding crocodile tear.

honestly thnx u all, i really appreciate it.

juxa ama kheerto waxaan xusuustaa adeer jaamac jeesto oo ka sheekeenaayo maalin taa dhalatay, wuxuu dhahay subaxdii oo dhan roob aa da'aayey laakin juxa waydiidey in ay soo baxdo mar ah aheyd kowdii duhur nimo oo kuleel daraadiis timaha xataa ku xanuun naayaan eey fud soo tiri. alah maxaan farxay lacag ayaan wada sii yeye dadkii meesha ila joogay oo dhan buu yiri.. marka waxaan rabay in aan idinla wada socodsiiyo ku ligiin reer (sol) maalinta dhalashada ee juxa waxeey aheeyd maalin fiican. aniga iyo moti/508 waxaanu dhalanay 3 isbuuc bacdal juxa, darisna waan wada eheen, moti ilaa markuu yaraa uu jeclaa juxa iyadana way yasi jirtay maxaa yeelay moti wuxuu ahaa wax gaaban oo aad u madoow sidaa ogtihiin juxana waa qalanjo quruxbadan mar waliba aan aniga iyo juxa wada sheekeey saneeno moti aa nafta noo keeni jiray (ilfuur waaxid). maalin maalmaha ka mid ah sadax deena oo wada joogna ayuu MOTI wuxuu yiri: juxa walaaleey muxuu checkmate heystaa oo aanan heysan anigu? JUXA waxay ku tiri: moti walaalkiis waxaa tahay nin gaaban oo aad u madoow, checkmatena waa nin dheer oo aad u cad, marka ma iskiin barbar dhigikaro

allaa MOTI muxuu gaduutay markaas, gaduud maan iri waxaan ka waday buluug, JUXA markaas ay intay ka naxday maskiinka waxay ku tiri: MOTI ma ogtahay soomali waxay yiraahdaan Nin madoow naftaada uga baq, Nin casna naagtaada uga baq iyadoo intaas ey katahay dhiiro galin. markaas ayuu yara farxay uu wuxuu yiri: haa waa run naftiida igala baqa haaa, markaas aan wada qosolnay kuligeen..

bal hada fiiriya waayo waayo aan soo xasuustey. we had lots of fun didn't we ..

kheerto/juxa xabiibti JIRR OO JOOG OO JINKAA LA DHEEL sanadkaan sanadkiisa ilaahey cimri dheer iyo caafimaad hakuugu gaarsiiyo

ps: anigana maalinta dhalashadeyda ayaa soo dhow

Hint: abaarta dabayaa qadeeda

asxantu

OG Moti   

^^^loool nin madow oo gaaban ? haye.. waryaahee, sheekada sidaa ma aheen maad sheegtid, horta waa runtii wax gaaban baan ahaa oo madow, laakiinse aduunkii wuu isbadalay, gaabnidii tagtay inkastoo madowga wali jiro, hasa ahaatee, chickmate dow, miyaadan ogeen nin madow waa ladoon doonayaa, dumarkii wey garteen .. nin madow uun baa lala noolaankaraa, waayo nin madow dhibaato aduunyo wuu soo dhameystay, jiljileecna nin cad baa lagu ogaa, laakiinse maxa suusataa waa eynu shinoomo nasar wada tagnay anagoo wada socona, oo flin hindi ah oo ladhihi jiray "Amal, Akbar, Antony" kasocday shineemada, meesha waa labuuxay, markaad ticket juxa u soo iibin kari weydey oo ey iska oyday, sow aniga ma aheen kii taw dhahay oo dadka kahoos baxay oo soo noqday isagoo 2 ticket haya, oo intaan juxa gacanta kudhagay shineemada galnay adigana dheeridaada dibada lafadhiday, horta imisa saacadoon baan dibada nagu sugeysay? loool ala markaan soo xasuusto waagaa waan qoslaa.. maxasuusataa.. aroortii na dugsiga quraanka aad ka soo daahday, markaan kuweydiiyey maxaad lasoo daahday waa adigii yiri.. maanan seexan xalay oodhan.. smile.gif peace

Happy Birthday ... Juxa