Sign in to follow this  
nuune

Ramadan without saambuus, be carefull

Abwaan   

Originally posted by Fu-Fu:

sambuus iyo aniga waxba nakala heesto ...shaafto aan eber oga dhigaaayo

loool...Shaafto...In sha Allaah...Fu-Fu bro horta do you know how to make it?

MZanzi   

Abwan walaahi when it comes to sambuusa I am professional (faana maiga ahan) since 93 t0 99 i use to cook every ramadan for my mom ..laakin waagi dambe shiir nin markan isku arkay jikada midi yareedo wali aan qaangaarin ayaan oga siibtay smile.gif

lol@kool kat, diyaarada cagaha marka ubixi weyso ama weey qalibmi jirtay ama dar alle ayeey u caga dhigan jirtay ..bal adiga si'un kuso daji diyarada icon_razz.gif

nuune   

Originally posted by Kool_Kat:

^Huh? Afur aa? Soon biri mabilaabanoyo miyaa? Or you mean suxuur, which I believe is too early to suxuur?

It was the first day of Ramadan here yaa Koolokaat, afur was great, lots of saambuus :D , soon taraawiix time, and suxuur not far either.

FUFU, ma karin kartaa sabaayad, saambuus hadaa taqaano sabaayad is so easy as well

MZanzi   

^^abaa wax aan lakarineen maleh ciyaal qaxooti aan ahay fish & chips inaan kuso koray maad umaleysaa :)libooyo iyo utange aa laso maray awoowe

Kool_Kat   

Nuunka, allaha kaa aqbalo soonka iyo salaadaba insha'allah...Anaga biri aan is diyaarinoynaa, although I won't be fasting... :(

Tomorrow, first day of Ramadan, will all be about Timir, Kalaankal, Malawax, Sambuus, Bur, and may be mushaari (not a huge of the damn thing)...

Kool_Kat   

Typo, it is kalaankal (I corrected it)...N'way waa suqaar lashiilay oo la gaduudiyay using only onions and maraq digaag...As for mushaari, ma boorash baa u taqaan? :D

Ramadaan Kariim Mr. Diiriye...

That food left me wanting, iga wallee. Waan soomanahaye less of the food graphics and more of cibaadada.

Sanbuus is the one food the reminds me of Ramadan, maansha Allah.

P.s. Kalaankal waxaan maleynaaya inuu ahaa hilib weyn oo la cuno oo kinda bbq-ed ah!? Wrong? Or is there a Somali regional variation of it?

Aaliyyah   

Ramadan mubarak...it already started...

I plan to make laxoox,kimis,sanbuus ,bariis, lasagna...

and maybe suqaar...koolkat how do you make suqaar? I mean what steps do you follow and what flavors do you add? am trying to make perfect suqaar..not just throw in every vegetable I could think of LOL..

salaam

^Ramadan Kariim...I thought you abandoned us for good. How's married life and would be inviting Pucca this year? smile.gif

Ayeeyo...I will be raiding qaraabo houses. I moved near them this yesterday, but still would have been nice to have something at home smile.gif

Nuune... icon_razz.gificon_razz.gif