Sign in to follow this  
OG_Girl

How do you imagine other Nomads?

Wiilo   

Garab sxb waan ogaa inaad markiiba ka soo jawaabaysid qoraalkayga..........Shaqalaabe........jeega dheer jinkaada la jabso..........Lol :D:D:D:D

Go figure

OG Moti   

Raula .. maad iga deysid, are u saying i am shorty.. but as they say short men are closer to earth they think now.. tall men look the stars thinking they can touch if they push up a bit and time goes by while they are that way.. shorty in the meantime is multiplying and planning and making generations...

anyway Ciid mubarak ... peace

Bess.   

lol...at Og...confidence is always a must....but tall men ;);) ...well...lets leave at that ...as it is ....ramadhan........

ps...i believe a name says all that there is....specially....nick....u chose urself....rather than one given to u....

peace

raula   

G-MOTI..ma waxaas bey kaa dhaadhacsiiyen CAMBODIANS-kii :D ;)Well I guess they have mastered..'when in Rome, do what the Romans do'. I wont blame them since majority "DHUULKEY KUDHEGENYIHIIN ;)icon_razz.gif "

BESBAASO-allaha kuqaboojiyo mandhay ;) -kidding!

Wiilo   

<<<< raula & besbaaso, u two have a problem with shortness........well, u would have seen me. Aniga

gaabnidii intay iga badatahay aa waxaa ii malaysaa in aan Dhulka ku dhaganhay... on my picture ID, you can see my feet.....Lol :D:D

Dhulkaaba ka soo dhashay.....Lol :D:D:D:D

kiinii gaaban aniga ha ila soo xiriiro.....Addresska www.wheretheshortpeoplemeet.com or Sol.

go figure

raula   

^^^yes I can see your big feet and MAMMOTH teeth as well "waxaad uqabtaa lugaha CAGAFCAGAF :eek: :D;)icon_razz.gif "-kidding dear!

Wiilo   

oh my god shoobaro.....you computer hacker....how did you get that picture.lol....acuudu bilaahi...and I thought the government documents were much saver than that.... :rolleyes: intaa u tagay aaba waxaa dhahay wuu iga dhumay si oo la iigu badalo mid ka fiican.... ( mid jilbahayga loo jeedo... instead of my feet.).....and now here it is..... :eek:

Shoobaro sirraa isoo gaartay nooh. waxaa maqlay adiga picture ID mahaysatid, maxaa yeelay markii oo lagaa qaadi rabay sawir... camera kasto way jabtay (calaashaan foolxumo... yur...) bidaartaadana dadkayba cawiree, nalalkii baabah, wayba ja-jabeen... :D . what on earth is up with that....lol

Raula, iyaah, waaba hadleebo. adiga sawirkaaga waxaa ladhahay... intaa dhererki ka badatay..aa xataa madaxaaga dheer yahay...then the only thing visible on there is...indhahaaga ilaa ilkahaaga kore kaliya :D .....yaasiinka

Go figure

Wiilo   

Holly craaaaaaaam, that was the best pict of u

Huhhhhhhhhhhhh, woooooooooooow, where u in somewhere.............refugee camps.........Lol

Shoobaro.........sxb............Lol :D:D

Hadda aan wax cunay waxaad rabtaa inaad iga keento cuntada miyaa.......Lol :D:D

But shoobaro, where are raula's pict, and Besbaaso

come on i want see their pict too...........Lol :D

www.wheretheshortpeoplemeet.com

Go figure

ok wiilo since you don't wanna go back to the previous posts and see every's pictures...i will try ta copy and paste some of your friends awc103-16.jpg

this is RAULA...way before the daina kicked in...she now kynda looks like jacko wacko :D:D

this is your other friend GARAB TUUJIYE eb67ad910649cd.jpg and believe me he still looks the same no change what so ever..

asxantu :D:D

Wiilo   

sxb, marka hore, thankz, marka xigana, maxaa inkaarta sxb............Lol :D

Sanbuuskii aan meel aan geeyo la'ahay,sxb Besbaaso maa iigu daree.....Lol ;);) waa basbees ku margo. :mad:

Go figure