Sign in to follow this  
Cawaale

Laacibk Qaranka Shiikhaalow oo Geeriyooday

Cawaale   

97984630.jpg

Xiddiggii hore ee kubadda cagta xulka Qaranka Somaaliya, Maxamed Xuseen Cali Shiikhaalow ayaa maanta ku geeriyooday Magaalada Muqdisho, kadib markiii uu wadnuhu istaagay.

Shiikhaalow, wuxuu nin aad u dabci fiican, hamigiisuna uu sareeyo.

Shiikhaalow wuxuu ka tirsanaa kooxdii Municipio, Gool hdlaiye caan ah ayuu ahaa, waxaan xasuusta ragga jecel in "shuutka" xoogan ridaan ay isku masaali jireen Shiikhaaloow, maadaama uu ahaa nin aad ugu dheereeyo. Sheekhaalow laacib kaliy ama hayan ee wuxuu aahaa Aabo aad u fiican iyo Muwaadin Soomaaliyeed oo masaal muuqda u eh wadaninimada iyo dad jacaylka. Ilaahay ha u naxariisto Macalin Maxamed Xuseen Cali "Shiikhaalow"

BBC

VOA

macallimuu.jpg

BOB   

Inna Lillaahi Wa Inna Ileyhi Raajicuun...May Allah s.w have mercy on his soul and may he ease the pain and the sorrow of all his loved ones Insha Allah.

Though I've never seen him play, I've heard he was one of the greatest players we've ever produced and he was the best freekick taker in the country.

Some say he's never missed a penalty in an official game which is amazing and I heard he was affectionately known by the fans 'Shiikhaalow Iyo Shabaqa'.

Once again Ilaahey hau naxariisto marxuumka jannadiina haka waraabiyo dhammaan dadkuu ka tagayna samar iyo iimaan ilaahay haka siiyo Insha Allah.

Peace, Love & Unity.

Aaliyyah   

ilaahay ha u naxaristo, jana fardowsana haka waraabiyo..

Ilaahay eheladiisa iyo qarabadiisana sabar iyo imaan haka siiyo.

salaam

Tuujiye   

Ilaaho u naxariiso... Shiikhaaloo was a good friend of my father and I know many stories of him.... Ilaaho janadii gee...

Wareer Badanaa!!!

BOB   

Come on people...ducada hakala bakhiilina marxuumka...what's wrong my brothers and sisters?

Aamiin to all the Du'as Insha Allah.

Peace, Love & Unity.