Sign in to follow this  
Paragon

A video...

Emperor   

^^Definetely from a male partner, a protection in whole lot of different ways, that won't elimnate me just yet, well up untill the selection criteria starts...

Safe like the is none tomorrow, am I singing the same old tune too like Ubaahne

Baashi   

Well done. Hats of to the producer and the actors. Brilliant performance runtii. These two ladies represented the characters (miyi and magaal girls) pretty well.

Cawralo was awesome. There is something to the way she performs her role in this theatrical performance. She is very likeable runtii. The other pretty hip chick is doing her part pretty well too.

The producers and the staff of this channel are serving the community very well by producing these contents. Useful stuff. Relevant topic and it is in Somali. Perfect.

If you guys are reading this post I encourage you to pick an another interesting contemporary topic. Simple, short, and to the point just as you have done with this "clash" of lifestyles.

Emperor   

Originally posted by Val:Sorry Emperor, but that's a very pathetic attempt.

LOL, take it easy my dear, don't get me killed now, I have yet to test that flesh Im dying for... I can think better than I can type but I have to admit if that was to come from Shehe, I was going to probably send him to graves long ago... Shehe are you asking me to do that?

You know Somalidu waxay dhahdaa, Rati rati wada iyo nin naag wado labaduba kaama gabadhaan LOL

Emperor   

^^LOL If I am to face men and a possible death, what is in it for me, my dear luv

Aah Now don't put youself into that little mountain, as we are in some sort of competition, Alle-ubaahne made up his mind and made it clear and out, however, I made my mind and Im still in..

Haba iga raacdee

Emperor   

Mr Paragon you should appreciate me inaan meesha Kadhigay beertii Jacaylka and possibly soon to be a warzone.

Haneefah   

^I'd say he was doing pretty good on his own.

Originally posted by Paragon:

Walee aggahda iyo awoowgaa la janee ayaan aad u aqaan oo waxaan taa ku bartay beelo gob ah oo Eebe dhaqan wanaag ku manneystay.

Walee? Waxaan islahaa inanku muxuu ugu khafiifey gabdhahan iyaga ah, show kuwii la yiqiiney baad soo indha-indheysay :D . Oo kaaley, hadaabad raggii hore ka hadhey oo aad beelahaana la dhaqantey, ma adoo af-madhan baad ka timid?

Faarax, fuleynimo laguguma ogeyn ee waaku sidee? Iska dhici inanta waad dhali kartaayee, oo ha uga bixin maskiinkan eey ku goobteen gabdhuhu :D

Paragon   

Emperor, sorry mate. I thought in one the previous posts in topic or another, someone was not quite happy with your efforts. Marka sxb you haven't made this place the garden of Eden smile.gif . If that were the case, I wouldn't be drowning according to Val.

Haneefah, lol. Haa, balse waxaa ila haboonaatey in aan usoo maal gurto oo anoo boqol halaad wata reerihii dib ugu noqdo, gabadhiina ka doono. Waad ogtahay in nin fara maran gabdhihii la yiqiiney geesinimo uu ku abbaaro uusan marnaba lahayne. Marka ma aanan khafiifin mana aan khalkhalin ee gabdhahan halka jooga iskala kaftan ayaan un isleeyahay smile.gif . Soo ma aadan garan?

Originally posted by Valenteenah:

quote:

Originally posted by Paragon:

^^ Lool. I have noticed that problem. There is something called 'Kifaax' ama 'Kaftan' we men know of. Waxa iyaga bari waayey garan maayo...
:D

LoL, sounds like a drowning man. Ha!
Valeey, where would you be when I am drowning then? On the bank of the river waving goodbye? Somehow, I'd imagine you to be standing there offering no hand. But alas, I am not drowning lady, far from it! Waan sabbaynayaa weli inadeer :D .

^Sxb, this clip reminded me of Macalin Dhoodaan's jacbur.....markuu kasheekeeyo ee uu waliba is barbardhigo shukaansigga habla miyiga iyo kuwa magaalka.

Waxaan kaheley markuu gabadha cinemarka geeyey ee markey lacagtii kadhameys ay ugoysey ey ninka kale karaacdey.....alla yaa feedh wadnaha gaga dhufta kulahaa

Paragon   

^Lol. Dhoodaan's Jacbur was classic and before its time walle :D . 'Alla hadaan feedh wadnaha kaga dhufan lahaa oo ay dhiigyar butaaci lahayd, booliiskaan...' :D

The man really pictured the current clash between reer miyi and reer magaal. Everytime aan dhagaysto sidaan horey ugu qosley si ka sii daran ayaan u qoslaa. Meesha u ka sheekaynayo shukaansiga inanta reer miyiga ah ee ariga la jirta, ma xasuusataa? Uu leeyahay odeya baakoor wata ma raacdeeyeen :D . The whole tape is hilarious.

Faarax, fuleynimo laguguma ogeyn ee waaku sidee? Iska dhici inanta waad dhali kartaayee, oo ha uga bixin maskiinkan eey ku goobteen gabdhuhu

Hor umadan maqlin miyaa, Fuley habartii ma gablanto ? icon_razz.gif

Teeda kale,Maskiin meeshu majooga, ma ninkaan sidi dibi dhargay weli dadka hertinaya? :D

Paragon   

^Malaha Haneefah waxay kaa sugeysey in aad shafka inta aad garaacdo aad tiraahdid, geesi geesi dhalay baan ahay oo Aar Libaax ah :D