Sign in to follow this  
Abtigiis

My Love Letter to a Puntland Girl

Abtigiis   

Dear SOL'ers:

I am advised that these girls from Puntland are too politicized that they cannot understand my feelings unless I vivdly describe them in political terms. With this advice, I sent this letter to a girl I am attracted to, who happens to be a close relative of Prime Minister Abdiweli!

___________________________________**********_________ Here is the letter:

Faadumo,

Gacaliso, Xussuustaadu sida geesiyaashii loo taagay taalada daljirka dahsoon waa mid qalbigayga ku qotonta. Waxaad tahay mid aan hadh iyo habeen ka walbahaaro sida dastuurka Puntland, ku naaloodo sida halyeeyadii SSDF, kuna faano sida ra’isal wasaare Cabdiweli iyo madaxdii burjiga lahayd ee dhulkeena ka soo if baxday.

Waxaan hubaa inaadan walwal ka qabin nolol cidhiidhi ah, adigoo ogsoon saliida iyo khayraadka dhex ceegaaga dooxada Dharoor ee dhawaan la dhoof geeyn doono.

Galcaliso,

Aniga hawlahayga isku-dubaridka jaaliyadaha ku abtirsada Puntland waxaa ii dheer walbahaarka jacaylkaaga oo ah mid mar walba qalbiga walaaqaya, oo la daalaa dhaco sidoon ahay ganacsade shixnad u maqan tahay oo xog ku helay in maraakiib dhowr ah budhcad badeed ku heshay dhexda.

Jacaylka aad I qaadsiisay waa mid ku taagan sal adag sida dawladnima puntland oo marna ayna liicin Karin warxumo tashiil iyo argagixiso toona. Waan ka dharag sanahay tol-jaceylkaaga iyo sida aad ugu fog tahay sokeeya-u kalkaalida, waxaanse baryahan danbe walbaahar yar ka qabaa in dad shiddaysan oo tol isaga kaa dhiga, gaar ahaan kuwa ku raad gata magaca Khaatumo, ay ku duufsadaan oo jacaylkeena iyo isku duubnideena wiiqaan!

Ma aha oo kaliya kuwa sokeeyaha iska dhigaya ee xiligan aynu ku jirno cid waliba waxay iila muuqataa inay duulan ku tahay isfahankeena. Waxaa duul duul igu soo gaadhay in ay jiraan wadaad-xumayaal gabdhaha muslimka ah fara inay lamaanahooda ku xushaan dhawaanshaha Ilaahay oo kaliya! Ha maqlin argagixisadaas, qorshahoodu yahay in ay dhalan-rogaan dhaqankeenii sooyaalka ahaa iyo nasabimadda reer-Puntland. Ilaahay kama yeelee, haday tooda noqoto, waxay barinna soo wadaan inay yidhaahdaan Cabdullahi Yusuf iyo Shati-guduud baa isku taariikh ah!

Faadumooy,

Ka feejignoow hadalada aan laga fiirsan ileen ma tihid Faysal Cali Waraabe e. Habeenkii dhowyed ee hadalku ianaga xumaaday kelmadihii aad ku hadlaysay waxay igaga xanuun badnaayeen qudbadihii Afweyne ka akhriyi jiray fagaaraha 21ka October xiliyadii laba kaclaynta kacaanka.

Mar walba ogow in Puntland tahay meeshay jacalyka iyo gobanimadu ka bilawdaan. Golis adigoo haysta ha u hanqaltaagin Telesom. Waa jacayl tolnimo darted waxaan magaalo kale intaan tago aan Qaran lacag kaaga soo diro iyadoo Dhahabshiil agtayda tahay!

Waxaan rajeeynayaa in afkaaraha iyo talooyinka aan kuu soo jeediyay aad u qaadan doonto sidii go’aamadii ka soo baxay shirkii Garowe two (II). Waxaan ku rajo waynahay in meherka iyo gur-galkeenu la kow san doono dhismaha dawlad rasmi ah oo Cabdiweli madax u yahay dhamaadka bisha Agoosto. Waxaan kuugu bishaaraynayaa in aan madasha arooska keeni doono hobolo caaan ah oo heesihii arooska inooo qaada, misana inoogu dara heesti “Ku dayo Puntland”.

Waxaan jeclaan lahaa in aynu isku duubnaano ahaanana ul-iyo-diirkeed sida Faroole iyo wiilashiisa.

Jacaylkaaga Cali Beeldaaje Cisman

Eriboodhka Galkacyo

Showqi   

Abtigiis, ninyohow maxaad siyaasada iyo shukaansiga isug qaseysaa!!!! Maad gabadha si fiican ula sheekeysatid. Oo aad quruxdeeda haybadeeda iyo caqligeeda sheekada ku bilowdid inta aad Puntland this iyo Puntland that ka hadleyso:mad::mad::mad:

Abtigiis   

Showqi,

dad xog ogaal ah baa ila taliyey oo igu yidhi luuqadaas unbay fahmaan. Mid wuxuu ii raaciyeyba in idinkoo hurda oo meel fiican ay idiin mayarso uun kadis laguu waydiin "horta maanta barlamaankii baa Nuur Cade ku foodhyey ma runbaa?" :D

NGONGE   

Can just picture A&T sitting with her under the shade of a romantic tree (there are such things you know) and softly spitting out passages from the the PL constitution at her as she titters and covers her face with her hair at every word. :D

Abtigiis   

NGONGE;822816 wrote:
Can just picture A&T sitting with her under the shade of a romantic tree (there are such things you know) and softly spitting out passages from the the PL constitution at her as she titters and covers her face with her hair at every word.
:D

:D :D :D :D loooooooooool! oo aanu ku murmayno the Presidential term in PL is 2 terms each 7 years, iyaduna leedhay ma aha ee waa 4 years uun!!

NGONGE   

^^ Showqi,

War it's like going to the toilet, saaxib. When you do it, you don't think about it. But when the guy in the cubicle next to you starts farting, you cringe with disgust. Shukaansiga na waa sidaas uun. Ala maxaan rag mala yacni ku hadlayaa argnay? Lets expand the image of A&T with his girl under that tree and see how far we can go bal.

They're sitting and laughing when they notice two tiny geckos walking on the tree. He says "waxaan nahay sida laba qorato geed saaran"

She laughs and says "ma anigaad qorato igu sheegtay?"...he laughs and shows her how lovely the two geckos look together. She giggles and asks him which one is she. He points to the one in front and says that she's forver trying to run away from him. He points out how big the eyes of the second gecko are..etc..etc..etc..

Nin caashaq hayaa waxba laga ma qoro ya Showqi..siyaasad or qorato geed saaran, whatever gets the job done dee. :D :D

nuune   

Nin caashaq hayaa waxba laga ma qoro ya Showqi..siyaasad or
qorato geed saaran
, whatever gets the job done dee

Amazed you know that, ma Hargeysey kugu soo weerartey qorratada ehehe

lool @ nin caashaq hayaa waxba laga ma qoro, true, I can confirm that, waa dhaxdaa baan u waashey gabadh Jinni ah, maba ogeyn illeeyn iyaduba aney ii waalneyd, warna iskuma heyno, at the end, mas duulaa baa qaniiney gabadhii, dhimateyna.

Since you are so gifted with a creative writing talent mashallah. I need you to help me write a love letter to someone that's if you want to and got the time for it :)

nuune   

^^ Asking AT&T to write a love letter for you is asking a snake in your pocket to wait there and stay in the pocket until you throw the whole shirt or trouser.

Showqi   

NGONGE;822821 wrote:
^^ Showqi,

War it's like going to the toilet, saaxib. When you do it, you don't think about it. But when the guy in the cubicle next to you starts farting, you cringe with disgust. Shukaansiga na waa sidaas uun. Ala maxaan rag mala yacni ku hadlayaa argnay? Lets expand the image of A&T with his girl under that tree and see how far we can go bal.

They're sitting and laughing when they notice two tiny geckos walking on the tree. He says "waxaan nahay sida laba qorato geed saaran"

She laughs and says "ma anigaad qorato igu sheegtay?"...he laughs and shows her how lovely the two geckos look together. She giggles and asks him which one is she. He points to the one in front and says that she's forver trying to run away from him. He points out how big the eyes of the second gecko are..etc..etc..etc..

Nin caashaq hayaa waxba laga ma qoro ya Showqi..siyaasad or qorato geed saaran, whatever gets the job done dee.

Ngonge my friend, my mom once told me not to talk with girls about politics and sports and that was 1992 after Mogadisho went down. And here twenty years later our friend Abtigiis is mixing Shukaansi and politics,,,,,,SMH

Carafaat   

:D Abtigiis, if you google "underwear" and "Puntland" waxaa kusoo baxaa alaab khatar ah, oo sexy ah. Laga yabaa ine

Gabartaa ka hesho kastuumo calankii leh.

nuune;822835 wrote:
^^ Asking
AT&T
to write a love letter for you is asking a snake in your pocket to wait there and stay in the pocket until you throw the whole shirt or trouser.

Lol nuune, are you saying Abtigiis isnt trustworthy? I'm not asking for politics stories and I already know what I want it to be about so it's all good and you better start recognising the man's talent.

Showqi - Why you mad today. Where is your bubbly happy face? Something must have annoyed you today. Who do I need to punch for you? :)