Sign in to follow this  
OdaySomali

Mahiga dancing with Somali diaspora

These are some of the comments on Youtube:

Mahiga Dhulkeenii, Badeenii, Raggeenii iyo Dumarkeeniiba wuu ku niikiyay. Alaylehe si fiicanbuu noogu dhakhleeyay. Nacaldu kugu dhacday waraabaha u eg. Waxaaba iiga daran odayaashaan iyo habrahaan Dhaqankii iyo diintiiba ka tagay, malaha khamribay dhameen, Duf ku baxa dheh iyagana.

SHAME ON YOU ALL! HOW COME WE DON'T RESPECT EACH OTHER (SOMALIS), BUT RESPECT OTHERS. I CAN'T BELIEVE WHAT I AM SEEING IN THIS VIDEO. FOR ALL PEOPLE "MAHIGA" GETS THIS KIND OF RESPECT FROM US. WE DON'T WANT ONE OF OUR PEOPLE TO LEAD US, BUT CHOSE AN AFRICAN MAN WHO DOESN'T GIVE A DAMN ABOUT YOU AND I OR OUR LAND FOR THAT MATTER. MAY ALLAH HAVE A MERCY ON ALL OF US.

heesta la qaadaayo ma ahan hees loogu talo galay in lagu ciyaaro wa hees loo baahnaa in la fakaro marka la dhageesanaayo lkn kuwaan xoolo meesha isugu yimid waaye ... dheh

Shame , shame very cheap shot , its the lowest point in the history of our country and our people .

waligay ma arkin qof ooyin ku ciyaara qimaheen dhacay yeeey ba la leeyahay say niikinayaan akhas somali majaanin weyaan walahi ma fayoobo

Yunis   

^utterly disgusting. he is bringing Somalis together all right

I am always baffled by the minds set of these foolish Somalis - who cater to and party away with these UN "Career' agents, thinking this is their ticket to lucrative posts.

This is Yet - another example Diaspora community is not only immune to the sufferings of the people inside of Somalia, but we are part of the continued stagnation

Abdul   

Mahiga will go to one group and say nice things about them and they start to sing and dance for him.He is off to yet another group and do the same thing just to make everybody happy.In this way he got to keep his job and huge salary.The sad thing is some of these somalis actually belief what he tells them.What a shame.

what's the big deal here; people having nice time after chating.Somalis have become so negative.Sometimes they run to religion,then qabil & then culture on things that have nothing to do with none!

It is true. This did not particularly fit the occasion.

It is also true that some are using a five minute clip out of two hour event to make a point.

WTF dadkaan maxaa ka qaldan qiimaheen dhacayee, qaranimadii luntayee ayaa lagu heesooyaa intii dadkii ooyni lahaayeen ceeb dareemi lahaayeen fikiri lahaayeen waaba ii niikihooyaan qaarna waa sacbihooyaan kuwa kalena waa waa iska dhoola cadeeyhaayaan see camal, ani maa waalaan mise? Yaab ii amakaag anuka aragnayee

Abwaan   

Waxaan maqli jirey "Baroortu orgiga ka weyn". Why are some exaggerating some UN Rep dancing with his hosts at a reception dinner. I am not Mahiga fan but I believe the guy is just a messenger. Rather than expressing negative views on the guy because of he has not visited our region or not including our clan government in those spearheading the roadmap, we need to do our job which is to UNITE and forget qabyaalad and danaysi.

Come on, meeshaan carruur lagu ciyaaraayo ma jirto; Shalay waxuu ahaa Wallad Cabdalla oo kuwo ayaa ugu dhegganaa adeerkeen buu beddelay markaas bay lahaayeen baddii iyo dhulkii Soomaaliyeed buu gatay and ceebtooda Wallad kuma aragno isagoo arrimo Soomaaliya lug ku leh, sidoo kale Mahiga markii wakhtigiisa la gaaro wuu ka dhaqaajin, markaasna ma kan/tan ku xigta ayaan eedeyneynaa. Atleast things are improving now ee aan ka faa'iideysanno, for many years waxaan ku doodeyney shirarka dibedaha lagu qabto waa dhibaato, marka maanta haddii la ina yiri dalkiina ku shira xitaa malla diidan yahay oo aan weliba hoosta nalaka soo gelin oo la dhahay sannad ayaa isbeddel lagu raadinayaa? Waa yaab.

Qofkii ay run ka tahay inuu Soomaaliya jecelyahay hadda qayb haka noqdo isbeddelka socda haddii kale meeshaan baan weligeen ka sheekayn. Waxba yaannan qof shaqaale ah ku mashquulin.