Sign in to follow this  
QabiilDiid

HALYEY: MY HERO

J.Lee   

Someone who claims to be from Hargeysa surely will not claim Gaani as their hero.

I agree with Gediid on that point, Gaani (Ilaahay ha u naxariisto) was and still is hated with passion and is seen as Murderer by the people of Somaliland, so pray tell me Nayruus, what makes you, a "somalilander", view him as a Hero?

If Siyad Bare comes out of the grave and wraps himself up with Somali flag, he is my hero.

LoooooooooooooooL........

CHE   

Oda,

and what are we to make of this sick analogy, if it isnt reflection of hate,contempt and loathe.

Stick to the point, and rebut with some sense.

Leave Garowe out of this , or any other city the topic does not pertain to, for that matter.

Originally posted by CHE':

Oda,

and what are we to make of this sick analogy, if it isnt reflection of hate,contempt and loathe.

Stick to the point, and rebut with some sense.

Leave Garowe out of this , or any other city the topic does not pertain to, for that matter.

Che

I was only emphasising the ridiculous notion that

he maybe from hargiesa, given the fact that the very name which he alludes to is anathma.

Yet he claims to support and admire him.

there is no need for rebuttle this is just plain ludicrous

Dr. Maxamed Sheekh Maxamuud Guuleed (Gacmadheere)

is getting into the directory of Somali living heroes.

Nayruus thanks for that one. He is my hero and has been for a very long time. A Somali nationalist if there ever was one.

many thanks

Jumatatu   

Originally posted by Duke_Valantino:

Dr. Maxamed Sheekh Maxamuud Guuleed (Gacmadheere)

is getting into the directory of Somali living heroes.

Nayruus
thanks for that one. He is my hero and has been for a very long time. A Somali nationalist if there ever was one. many thanks

What a pathetic and utterly distasteful statement from your part Duke, he has been puting the bread on your table for nearly all your life, ofcourse you have to love him.. :D

Somalina   

Taarikh Nololeeddkii Halgame Allaha u naxariistee Xasan Cabdi Camalow (Xasan Giyaajo)

Giyaajo.jpg

Xaaji Xasan Cabdi Camalow “Giyaajo” wuxuu ku dhashay magaalada Bulo Burte 1929kii. Wxuu ku barbaray kuna soo koray magalada Muqdisho oo uu soo galay 1939kii xilligii Talyaaniga haystay dalka. Xaaji xasan wuxuu dugsiga hoose iyo kan dhexe wax ka bartay Scoula Indusdriale ee magalada xamar.

Wuxuu shaqoyiin kale duwan ka qabtay isla Magalada Xamar. Wuxuu ku biiray ururkii SYL sannadkii 1943oo markaaas la aasay.

Magaca Giyaajo wuxuu ugu baxday asaga oo wadi jiray gari barafka loogu qaado oo lagu geeyo guryaha iyo maqaayadaha Talyaaniga. Habeenkii wuxuu gariga shaqada ku qaadi jiray xubnaha ka tirsan SYL si ay shirarkooda qarsoodi uga qabsadaan bacdama aan habeenkii loo ogolaan jiriin inay dadku shiraan.

Xaaji Xasan wuxuu ka mid ahaa halgamaaasha SYL, wuxuuna madax ka noqday ururka shaqalaha Somaaliya 1954tii oo shirar badan Oo ay madaxdii Africa isugu iman jirtay oo ka mid Ahaayeen Tom Mboya, Julius Nyere iyo Jomo Kenyatta. 1955 Xaaji Xasan waxaa loo diray dalka Talyaangi si loo baro maamulka uu ka mid ahaa Dadkii loo diraarinaayey inay Talyaaniga oo markaas dalka xuriyadda ka qaadanaayey.

1958 Xaaji Xasan waxaa laga magacaabay maareeyahii ugu horeyay ee Shirkadda Caymiska Somaaliya (CASS).

1961 wuxuu tababar maareeyanimada ku soo qaatay dalka Mareeykanka (Social Security Administration.), jagadaas Mareeyanimada wuxuu hayey ilaa iyo sannadkii 1963kii

1963 wuxuu aasaasay shirkadda AMPO Spa, agaasimana uu ahaa. Shirkaddaas oo wakiil ka ahayd shirkado badan oo dalka ka jiray sida Shirkadda Baabuurta ee FIAT.

1969 wuxuu tartan u galay xildhibaanadii la soo dooranayey, wuxuuna ku waayey 13 cod oo kaliyah.

Xaaji Xasan wuxuu ka qayb galay dhamaan heeshiisyadii loo qabtay ummadda Soomaliyeed ka dib burburkii dowladdii dhexe ee Soomaaliya..

2007 wuxuu ka noqday gudoomiyaha Jaaliyaha dibedda shirkii dib u heeshiintaSoomalida.

Xaaji Xasan wuxuu mar waliba jeclaa in uu noloshiisa ku dhameysto dalka Soomaaliya gaar ahaan magaalada uu ku dhashay ee BuulBurte. Sannadkii 2009 ayaana ahayd markii ugu dambeysay ee uu soo booqdo dalka Soomaaliya.

Allaha u naxariistee Xaaji Xasan wuxuu ifka kaga tagay 2 Xaas iyo 73 qof ah caruurta iyo waxay sii dhaleen

AUN sannadkaan ayuu geeriyoodey, waxuuna ahaa a close family friend

Alla ha unaxariisto Xassan Giyaajo. He was a family friend and qaraabo. Shalay ay illa aheed markaa gurigiisa weynaa ee Casa de Populare aan taagnaa. Alle ha u naxariisto, Aamiin