Sign in to follow this  
Maaddeey

Matabaan oo gacanta Al Shabaab gashay

Originally posted by Kashafa:

[QB] Dambarsame,

Although you make some valid points, you're quoting them in the wrong context. If your overall point is that the Mujahideen should somehow 'talk peace' and sit at the negotiating table, you are both naive and deluded(no offence).

:D What an equivocal utterance you put in this

place since you have already judged me as you know what I am hiding in the heart telling that I am quoting something in a wrong principle. " an naasu yaxkumu thawaahir WALLAAHU yatawalla bawaathin"

First of all and foremost I plainly declare that I believe implementing Islamic sharia is innegotiable.Secondly what I was talking about was the Islamic way of calling or something called in arabic ( usluubu dacwa) and the prioritization of priorities (awlawiyaat), and I still say and ask you ( forget about what is going on in the embattled somalia battle grounds and how every religious sect and administrational entity implementing its daily occupational responsabilies), which is better to call the others to follow in your guidence, a manner which making them furious and leading them to the point of deffense and inexcusable cyber warring system or a better way which you dissuade, consult and advice them rationnally taking your points from the undeniable wisdom of the ALMIGHTY SW and the recites, acts and the instructions of the Mustafa PBUH. which could easily actuate them to the light path.and bear in mind the people that you are going to preach are declaring the SHAHAADAH, while when ALLAAH SW sent Moses and Aron to pharoah said WAQUULAA LAHU QOWLAN LAYYINAN where ALLAAH SW knew that pharoah will never concentrate to get in the path?

Maaddeey   

^Akhaanaa Al Cazeez, Dambarsame,

Kashafa inta aad sheegtay & ka badanba wuu ogyahay, dadkan uu si adag ula hadlo waa rag uu ku yaqaanno CINAAD, AFLAGAADDO & JEES-JEES, waa rag caadeystay inay adoo soo jeeda kaa been-abuurtaan!, hadalkaaga si qaldan u fasiraan, meel aan laga hadleyn kula galaan.

Dadku isku aragti maaha, qofba meel buu wax ka eegi karaa, lakin in si ragannimo le qof walba ra'yigiisa u bandhigo ayaa la rabaa!, nimankan waxay rabaan iney IRHAAB FIKRI ah nagu ridaan, oon waxa aan aaminsannahay aanaan sheegi karin, halka Gaalada meeshan Alle Weyne ku caayaan (tacaalla laahu camaa yaquuluuna culuwwan kabiiraa), marka ugu dambeysana ey kugu brand-gareeyaan: 'script' 'keligi muslim' 'khaariji' iwm.

Billaahi Calayk, rag halkan jooga ayaa inkiray xukum-ka Rajminta ee sugan, naag waxa joogta zandiiqad ah oo shubuhaat halkan ku afuufta, weli ma aragtay iyagoo eray ama laba ka dhahaya arrinkaas?, maxaa ku kallifay iney innaga baadil isugu kaaya kaashadaan?.

Still, waxaan rumeysnahay in khayrka ku jiro xadiiska rasuulka (csw) ee ahaa:

إن الرفق لا يكون

في شيء إلا زانه . ولا ينزع من شيء إلا شانه

Akhii, waxa Shabaab laga qoray (Muslim & Gaalo-ba) akhri oo u kuurgal, haddii dad aad ku kalsoontahay ay jiraan oo meelaha ay ka taliyaan joogana wareyso, dadka waa necebyihiin waa run, lakin Xaqqa ayaa sidaa loo necbaa weligeed, ma diidanni in xoogaa fudeyd & Ghuluwwi ku jiro, asbaabteeda ayey leedahay! markaas booskooda istaagto ayaadna garan doontaa!

Waan kuu soo noqon doonaa IA....

NGONGE   

^^ Naga daa dee. Kashafa marko waasho, waa runtood, keligi muslim ba iska noqda. Lakin inta kale aad qortay fiiha nooc min al sixa ban odhan laha. :D

Al muhim, Matabaan ya maanta haysta? We didn't get an update. :D

Maaddeey   

^Maadigaa keligi Muslim noqda?,

Matabaan, waxa u socda Xizbul Islaam, bi khaylihim wa rajilihim, waxayna wacad ku mareen ineysan Beledweyn ku soo noqon: immaa al Dhafr wa immas-Shahaadah

Paragon   

Still playing tom and jerry in nowhere places, I see.

Yaakhey isku qaleeya - ciyaartan has no audience let alone hooligans.

The question should be: 'matabaan ma lama taabtaan baa'? If no, dee kii qabsadeyna ma gam'o kan laga qabsadeyna meel dheer ma uu san tegin.

Waa rag waaweynoo yo-yo cayaaraya. Aniga taas laabjeex ayaan ka qaadaa beryahan.

Raggu ha wada fariisto oo arrinta ha loo qayyilo, ama bunjabsho.

Horta Shabaabka habeen habeen, sida ciidaha, maku guraan? Illeen rag wada qayyiley heshii baa la yiriye.

NGONGE   

Originally posted by Maaddeey:

^Maadigaa keligi Muslim noqda?,

Matabaan, waxa u socda Xizbul Islaam,
bi khaylihim wa rajilihim, waxayna wacad ku mareen ineysan Beledweyn ku soo noqon: immaa al
Dhafr wa immas-Shahaadah

Maya. Anigu nin waalan ma ihi. But Kashafa himself would tell you that he suffers from occasional bouts of temporary insanity. Ma argtay suufiyiinta masaarida odhin jirtay 'Xaaay'? Sida kuwa iyuu marmar noqda. Dee waa keligi Muslim. :D

Maaddeey   

Ma wax NIN dhiig lihi ku waalan baa? :D

Dhagax, salaax & tuujis waa isugu mid

Lax dhukan, col & abaar moog

Adiga, you maintain your cool wax kastoo dhaca, dhiiggii miyaa syringe lagaaga miirtay? :D

Tolow yaa Karl baray in la tartiibsado :D ?

Dadkugu iskuma jiro, ee yaan laysku darin,

Kashafa = waa gangistar caraysan, dhaqankii ghetto da buu Islaamkii la galay. Waxaan la barin a taxalli wa-takhalli :D

Maaddeey = rag aan saaxibo nahay baa leh oo nagula dirira

Markaa meeshaa shiddo badani kama jirto, ee yaan abhinta run la moodin

NGONGE   

^^ War Maaddeey si toos iska celi dee. Neither me nor A&T are able to come up with some of the amazing stuff he posts in here. Beside, he already know I am not (fully) on his side. Lakin wan kala xishoonayna oo xabaal in aan qodqodno ma doonayno. :D

NGONGE   

Heh@Xiin. :D

I told you I would be proud if he were (with minor changes here and there of course). Adigu fulay ha noqon oo ninka iska celi dee. :D

War heedhe dee script aad la daba socotid ka daa odayga. Ra'yi ha ku khaldanaado ama ha lagu khilaafo, laakiin waa qof(dad kale)shaqadood waa childish dee.