Sign in to follow this  
me

Jidbaale hints at Puntland links with the killing of Af-dhilo

Paragon   

^Dayuuradduu ku dhex arkay dee. :D

Originally posted by Mansa Munsa:

War illeyn ummad wada marqaansan lagama gar helo.

Kix kix. Ka daa. Illeen wa kaa JB qoslaye. :D

Originally posted by Jacaylbaro:

Xaajigu xagee buu Siyaad barre ku arkay ?? ,,,
:D

Ma cid reer SL oon Siyaad arag baa jirta? :D

Xatta Ibtisaam baa aragtay

Originally posted by Xaaji_xundjuf:

Che siyaad barre sooka nool 40 guurada ba loo qabta wa ku siidee

Oo meesha malagaa casumey mase dadkii qabanqaabiye kamid aheed? :D

Originally posted by me:

Wiilka uu dhalay C/raxmaan Faroole Madaxweynaha Puntland, oo lagu magacaabo Maxamed Bishii hore wuxuu joogay Laascaanood, wuxuuna la kulmay niman badan oo Somaliland ah sida nimanka jooga halkaas, wuxuuna ku dhuumanayey sidii uu yahay Saxafi, wuxuuna waday farriino, Cismaan Afdhillo Carruurtiisu waxay joogtaa Garoowe”.

:D:D

Actually Faroole's wife (caruurtiisa hooyadood) is from Ibrahim Egal's sub-clan. Wiilku haduu abtiyaashiis la soo shiray may iska daayaan. :D

^ :D

I don't know the family personally but here in Melbourne their mother was known to be very well connected to the Somaliland community.

When Siilaanyo wins the upcoming election in SL beesha Gabiley will become the link between the leaders of Djibouti+Somaliland+Puntland. Sadexda dumar ah Siyaasada waa inay hoosta ka ciyaaran oo odeyada isku soo dhaweeyan. ;)

Kamaavi   

Originally posted by Suldaanka:

When Siilaanyo wins the upcoming election in SL beesha Gabiley will become the link between the leaders of Djibouti+Somaliland+Puntland. Sadexda dumar ah Siyaasada waa inay hoosta ka ciyaaran oo odeyada isku soo dhaweeyan.
;)

Then it must be made sure for Silanyo to win, as the effort of the three wives could mean alot for half of the Somalis, not that I think they will never unite one day :D

Taleexi   

Originally posted by Nogobawi:

quote:Originally posted by Suldaanka:

When Siilaanyo wins the upcoming election in SL beesha Gabiley will become the link between the leaders of Djibouti+Somaliland+Puntland. Sadexda dumar ah Siyaasada waa inay hoosta ka ciyaaran oo odeyada isku soo dhaweeyan.
;)

Then it must be made sure for Silanyo to win, as the effort of the three wives could mean alot for half of the Somalis, not that I think they will never unite one day
:D
Taasi talo xun ma aha. Dumarkuna baal dahab ah bay taariikhda ka geli lahaayeen.

ElPunto   

^Only IF Riyaale goes. Quite literally I think his a$$ is superglued on to the President's kursi. Tug and try as they might - his opponents can not budge the master. He laughs in the face of feebleness :D