Sign in to follow this  
General Duke

Bossaso port booms with business - report with PICS

Originally posted by Sayid*Somal:

quote:Originally posted by dhulQarnayn:

dhulQarnayn :cool: Supports em!

pirates0321.jpg

^^^ Those are not somalis - look they are wearing bullet proof vest - not self respecting somali pirate would seen wearing bullet proof vest - so perhaps you are not supporting Somali pirates
Sayid-Somali, I'm not sure what you're trying to say, but I wanna let you know that, those guys on THAT speed boat, in THAT picture are Somalis. And those vests are not bullet proof, but are used to carry extra ammunitions.

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

ilax   
Originally posted by dhulQarnayn:

You can call those poor boys, pirate extortionists, all you want; but I look upon them, more or less, like a sort of Somali coast guard, albeit without government authority.And the monies they've collected so far from those illegal tourist ships and the like, are nothing but overdue FINES, collected BY Somalis, FOR Somalis!

Then its true that pirating is prime sources of income for that area. Then,this guy mus be a representative of that bandit. :D

Originally posted by nuune:

^^^
DhulQarneyn
said these are Somali Pirates
:D:D

pirates0321.jpg

horta, Somaali walba ma waxaad mooday sida adiga oo kale inuu futto madow yahay :D ha ha ha ...Waligaa waaweenee masawirka... nimankaasi waa Somaali.

Republic Of California

Ganacsiga Dekeda Magaalada Bosaso oo Markale Xiligan Dib loo furay ka dib Markii ay Dhamaatay Bisii Ogos,iyo isbedek laga Dareenay Dekeda Magaaladaasi Bosaso.

Bosaso:-Magaalada Bosaso ee Xarunta Gobolka Bari ayaa Dekedeeda Ganacsiga Waxaa laga Dareemayaa Dhaq Dhaqaaq ka bedelan Midkii Hore ay Dekedu u lahayd iyadoo Magaalada Bosaso ay tahay Goobaha Howlbowlaha Dhaqaalaha Gobolada puntland,Koox Weriyaala oo ka socda Radio Dhahar ayaa saaka Booqday Gudaha Dekedaasi Magaalad Bosaso si ay ugu Kuur Galaan Xaaladaha ka Jira Dekeda Magaalada Bosaso Waxaana dhaq Dhaqaaqeedu ahaa Mid Laga Dareemayo Jawi wanaagsan.

badeecooyinka kala duwan sida shidaaka raashinka iyo waxyaabaha kale ee Looga raro Magaada Bosaso Gobolada kale ee koonfureed ayaa maanta aad uga soo degayey.

Xasan Siciid yuusuf ayaa waxa uu naga siiyey amuurtaasi warbixin kooban oo uu uga hadlayo hanaanka iyo dhaq dhaqaaqa dekeda waxaana uu mastar xasan daaha ka rogey mar uu u waramayey Radio dhahar in haatan la dareemayo isbedel wayn oo dhanka ascaarta ah,taas oo uusabab uga dhigay Bilwoga bishan barakaysan ee Ramadaan oo noqday xiliga loogu iibka badanyahay iyo weliba badii oo markale dib u furantay.

Arintan ayaa ku soo aadaysa xilidhowaan uu wasiirka Ganacsiga iyo Wershedaha Puntland Cabdi Samed yuusuf Abwaan uu waraysi gaara oo uu siiyey Radio Dhahar uu ku sheegay in Bishan Dhamaadkeeda ay wax badan ka bedelayaan xaaladaha Ganacsi doolerkana dib ugu celin donaan halkii uu ahaa waayidii laga ladnaa sicirbararka.

Maxamed Axmed Ciise

Dhahar.com

Nuune. Adeer crime is a big issue in developed nations, so how will you justify your comments regarding Puntlands.

The Pirates are to me wrong as their motive is to make profit and they will bring much trouble to the honest fishermen and others.

To others they are modern day Robin Hoods stealing from the rich and giving to the poor[themselves].

They are young men who have not much opportunities like many and they have targeted foreigners and their vessels. Thus an organised crime which does not harm the locals, brings in cash and keeps their guns & energy occupies elsewhere.

Thus my kinsmen two horns has a valid point, instead of them putting road blocks in Bossaos they have placed road blocks in the sea....

Anyhow Business is booming in London and you have human trafickers and mafia in the streets.

Originally posted by dhulQarnayn:

quote:Originally posted by nuune:

^^^
DhulQarneyn said these are Somali Pirates
:D:D

pirates0321.jpg

horta, Somaali walba ma waxaad mooday sida adiga oo kale inuu **** madow yahay
:D
ha ha ha ...Waligaa waaweenee masawirka... nimankaasi waa Somaali.

Republic Of California
Imika ma waxaad naga dhaadhicinaysaa reer Bugland way cadcad yihiin ?? ,,, :D

^^^Sheekadii ma reer baad ka dhigtay? Si fiican baad u ogatahay, saas haday noqoto, inaan xaarkaaga ka boodi doonee...ee maad joogtid meel? smile.gif

Dadka meesha ku masawiran haday adiga kuula eg yihiin cadaan, anigu waxaan kuleeyahay inay yihiin Soomaali...marka meesha shaqa la'aanta kalatag!

Republic Of California

^^hell no saaxiib, I aint never said that!

You must be confusing me with the secessionist who think of themselves as the illegitimate children of the queen of England. :D

Republic Of California

^^oo adigu dadka indhahooda maxaa kaa galay? I fail to see why you keep posting these aimless replies. I urge to stop posting from now onwards...kapish! smile.gif

Republic Of California