Sign in to follow this  
Tuujiye

I'M Back!!!!!!!!!!!

Aaliyyah   

^^“bajaq” is not a respectful way of addressing your sisters. Walaalo will do or even abaayo.

That’s my 2 cent

Ramadaan kariim

hodman   

Wlc back Tuujiye, wareerkii aa hore ka bilowday

Whatz with the sijui hating ppl and LOZ where are your manners? The word is Digaagad lol

Tuujiye   

AALIYAH.. Thanks abaayo laakiin Bajaq adiga ayee micno kula leedahay because to me and lots of other people, it means nothing more than saying things like "yarta" Bajaq is not a word like NAAYAA or the B word.. it has no big meaning behind it... But the way it sounds is what drows the attention of many folks in here and I understand that.. I'm a very respectful man who loves his somali sisters and Shiinees sister but yes I do have my little trouble making side and thats me... So I'm sorry if you don't like the word but BAJAQ is a normal word to me and I like to use it......

Hodman, kaalay hada kohor aniga iyo shaax ma isla cabnay? lol

XiinFaniin.. Adiga wili ma i necebtahay lol.. Don't worry I'm not after girls this time around so they are all yours in SOL... I did lots of damage in the past lol.. I'm a different guy..

Wareer Badanaa!!!

Pucca   

Originally posted by Tuujiyee:

Hada Kohor islaan tuurleh oo buuran oo wili ******* ah ayaa waxee dhahday " wadh dee ka beydha waan soo dhaadhacayaa" balaayo ku aragtay dheh!!!

So aniga hada jig iga dhaha aan soo taraarexee!!

Kool-Kat kaalay adiga bajaq yaashii meeshaan aan ugaga cararay maa aheed mise kuwa cusub oo wili maraayaan "see waalaahi" stage lol.. Haye maxaa dhahday laakiin, wax ima dhaafin yaah..only aroos aroos iyo furoo lee i dhaafay lol.. let me guess most of them were reer UK lol.. ilaahey ha u barakeeyo kuwii isku qabta oo isku tirtira aamino dheh ilfuur yahee....

Lazy girl... Adiga kaalay Tuujiye lee maa daba socotaa horta? waa kuu sheegay waagaan Ontario dagnaa ii imoow aan ku dhahay si aan isla tufaaxeysano oo aniga qarowgeyga ku daayo.. waa diiday oo waxaa dhahday waa la igu haayaa.. hadaa waxaa nala soo gale aboo please anoo Alberta Jooga.. aloo yaa buumaha haada liid liidimo u yeela..quuq aa lagu dhahay lol..

Underdog.. lol.. waraa manooshahay adiga wili lol.. facaa reer aaqiraad wee dhaafeen oo hada danbas ee noqdeen.. waayeel dot dhibic!! Haye dadka aroosay oo la sheegaayo ma ka mid tahay oo naag cusub maku qabatay aan aheen tii single motherta aa ku heysay oo dagneed Jane and Finch oo jaadka gadi jirtay?

Rudy.. I stop politic talks man.. I'm Canadian and have left my somalians dreams for now till GEDI dies and AY and these fake wadaado...

lol @ Farax Brown and Chu' Waraa magacyadaan qaabka daran maxaaye lol... Cuudu bilaah waraa baxa magac fiican suuqa kasoo raadsada lafihiina maxaan dhahaa!!!

the ret of you please Who the hell are you people?? everyone has a new name except my good cute friend PUCA lol..

Miss PUCA!! how is Ramadaan and
I heard after Ramadaan you plan to date the nice sheekh kid who lead prayer at the mosque? is that true???? is not xaaraam you know! start with the phone..sheekh guys are shy as you know lol...

So whats new ciyaalka Xaafada?? LAst time I was here SOMALILAND was the big topic and Northner had the flag so I know that flag failed now as I could see.. SO whats new?????

Wareer Badanaa!!!!

date?? we passed that man...those indho ku xad and shy "salaam sister" is done and over with :D . its 16th day of ramadan dude! long enough so maaha?? I'm thinking wedding on eid day is just perfect... ^_^

Tuujiye   

^^^ loool.. Rudy don't you remember how I was your best man at that wedding to the single mother who you letter on broke her heart and left her lol... Waraa you shaanshi kid i thought your somali improved...

MMA lol.. Alta Vista waa u xiisay yaaqee... Meeshaas adiga ayaa ka qaraaban jiray waa ku ogahay iyo bank and Heron lol..

Kool Kat, Haye balan noo dhig hee aan hadal "BAAAAAA BAH!!" iska dhignee.. Ina Baqti lagde hadal iyo sabaaxada iyo garab tuujiska wuu isku daraayee!!! Ha iga cabsan maandheey!!!

Wareer Badanaa!!!

Kool_Kat   

Originally posted by Tuujiyee:

Kool Kat, Haye balan noo dhig hee aan hadal "BAAAAAA BAH!!" iska dhignee.. Ina Baqti lagde hadal iyo sabaaxada iyo garab tuujiska wuu isku daraayee!!! Ha iga cabsan maandheey!!!

Ani inaan wax BAAAA BAH kadhigo ma'ogiyee, BAAAA BAH la'igama dhin waligeey...So yea, pick the time and place...Meeshaan KK maamartey mise tariin, aa dadka shaki kagalaa... ;)

nuune   

Welcome back duqa, kolleey waxaad la soo noqotey ayaad qabtaa, meelihii aan isku ogeena waad dhameesay, arbushaad aad horey ka billoowdey baynaka cawdu,

Tuujiska, adiga waligaa ma is badaleesid cayaal libooyo waaxid