Sign in to follow this  
Ibtisam

Way Duushay...for real

Originally posted by Ibtisam:

^^^What baruur, I don't think you have enough to share out, but don't worry, stick with me an dmy chocolates and I will get you as big as a house
:D

lol I don't have your high metabolism/shut down syatem in place. I'm not into chocolate. Give me cake and biscuits any day. Wait, no, don't! smile.gif

Aaliyah, xagaad jirtey?

Kool_Kat   

Originally posted by AAliyah416:

xagee loo duuley,yaa duuley, maxa loo duulay
icon_razz.gif

Sheh baa gabdhihii ka waashay oo tiri inakeena aan duulnee...Laakiinse sidii S/land wey duuli waayeen... icon_razz.gif:D

Ar hooy maadka joogtiin, May isn't that far away...Hadana amaad dhiiqootaan? The baati and garbasaar suggestion still stands ogaada uun...

Kamaavi   
LOL@Kuusha, let us send them to the moon so that they can't post on SOL how much they hate the moon, Or complain about the accomodations or lack of baruur and xalwa... :D

nuune   

^^ Ducadaadu Libaaxoow waxey aheyd ineysan kicin diyaarada, mana aysan kicin oo weatherka ayaa xumaa, hillaac, onkod, gugac iyo balaaya kalaa isla daryaamayey oo cirka ka guuxayey.