Sign in to follow this  
Deeq A.

Somali forum

nuune   

^^^^^ qacbaro loool, wax kasta ka filo ninkaan feebaro, abaayo leezigal uu shanta la galay, wey ku tifee waraa see camalka, jaceel ma kaseeso sidii beedaan camal ay ku ruugee

Juxa   

someone wise told me, not to hiilis, gabarkasta, however i cant resist it. icon_razz.gif

feebaro, kkkkkkkkkkkkkkk

why? its 1-0-1.

its about time feebaro meets his match smile.gif xaa tiri, he cant even get thro the ganjeelo :rolleyes: waa filaayay falfaldaradaas.

boolbaro, battery aa tahay boojaal aa sheegee kkkkkkkkkkk. i remembered the advert with the bakayle, and imagined the ears on yr Irish madax kuryeeri

The propblem with the present SOL is that there is tooo much POLITICS, and you know that Somalis and this discipline don't really get along. Just look at the civil wars the country has experienced over the last decades.

The other issue is that nobody seems to have read/understood what admin wrote. They were merely INFORMING people of the proposed changes that are due. What they were not doing is giving us a CHOICE. It seems to me that they have already made up their mind about this matter. Therefore in my view this 'debate' is highly inappropriate and uncalled for.

To admin: Perhaps in the future you shouldn't bother to announce your plans for this forum so publicly since all you'll get are hostile responses and counter accusations. Transparency is not the right tool for SOL, however dictatorship is.

Salaam

Qac Qaac   

ar isku hiiliskaan badanaa, ma dhamaado miyaa...

waraa Boolbaro maxaa tiri, feebaro sidii beedaan camal aa loo rifay ah. looool.

Juxa abaayo qofka aad doonaysid u hiili. yaa waaye qof wax kuu dii diida adiga.. wah.

aniga waxaanba ka shakisanahy in uu Adminka naftirkiisa kaseenin luqada Soomaaliga, maxaa yeelay, maba arkinba isagoo hal xaraf oo luqadeena qoraayo.

Admin, bal waa su'aalee maxaa kuu diiday luqadaada hooyo inaad wax noogu qortid, mase adna waxaad ka mid tahay (liiska dheer oo aan soo koobi karin) kuwa baawuurka la dhiiqday? lool j/k dont ban me aight peace n luffffffffffffffff

Tuujiye   

LOL....kaalay gabar shaarbo leh wilige ma arkineeeee..guygaan aa sawirka ka dhigatay, beerka muu kaaga sawiran yahay..wuxuuba isoo xasuusiyaa markaan arko kuwii mina shiibiyadee...(jkloooooooool)..waa ku tuugaa gabasaar nooqado yaaqee..see camal..

wareer badanaa!!!

^^^wadnaha aan farta ku hayaa, amooba i buriyaa odigaan......adminow xaal qaado

waraa feebaro n Qac.....war ninka musuwurka beerka iigama musuwurnee sababta aan musuwurka uqaatay waxaa waaye waa wiil naga mid eh oo laakiin ku dhibaateesan Asia....caawinaad daraadeed ee iga tahay MR MOTI

Qac Qaac   

Haa og moti maa caloosha kaaga sawiran.. waraa Moti duqa meesha is xoree waa u jeedaa sheekada see tahay ye...

adminkana ma udhaarsantahay adi.. reformer dhibaataadu badanaa.

Curly   

So what happened baby? :confused: (can i call you that? redface.gif )

It's not only been a few days but it's dragged on to weeks, yet I still see no sign of that section you promised us.

Qacbaro walaalkiis neva underestimate the wonders of women, seductive creatures i tell ya....you see with their supernatural influences of just charlingly sweet words or simple smile does the trick now adays and we (the male species) let them get away with murder my friend.......it's been like that since the beginning of civilization my friend, there is nothing you and i can do bout it.....all i can say to you is BLACK POWER smile.gif

asxantu