Sign in to follow this  
Che -Guevara

Somaliland Will Attend the London Conference?

It was obvious the brits never wanted to downgrade hassan culusows status at the conference. So it was clear SL would not attend , NGONGE mise sheekadi kursi qurux badan ba lana fadhiisyey baad qadaan lahayd:D

NGONGE   

^^ War hadaan maaanta baasto macaan ku siiyo, barito waa inaan kuu badala oo bastada wax ku dhara. Hadii kale, ninkee maanta laha "NG baasto macaan ayuu i siiyay" ayaa isla barito odhan doona "war kii xuma ee NG, baastadii xumayeed uun ayuu maalin walba igu khasba". Marka, "kursi qurux badan" waxay aheed sheekadii Feb 2012. April 2013 waa in kursiga wax la raaciyaa. Wax fahan.

A_Khadar   

Xaaji Xunjuf;940395 wrote:
^^ Come if you are so certain lets bet on it , i am sure the President will not go he confirmed it for a 3rd time and so did the all the Parties back home now tell me how is he going to go ?

This morning, I had a bet with with my son after his school bus was so late and we bet that the bus was late either a new bus driver or machanical problem. It become later one.. XX will excuse strategical reasons later when Oday Siilanyo comes and setting in next to his president... War you all talking baaaaaaac, but I tell you neither Siiraanyo nor Culus has any leverage to deny anything. Rag la maamusho oo sidii la doono laga yeelo aad maanta dhan nagu xiijinaysaan...

A_Khadar   

Oodweyne;941328 wrote:
A_Khadar,

Waxaad tidhi, Silanyo iyo Culusow, waa rag lamaamusho ee hanoo xayeysiinina. Markaa ka waran kuwaa lamaamusho kuwa ay siimaamulaan?
:D

Ileyn waa ognahey in 'tolka' khatumo ay yihiin kuwa kudaba safan Xaaji Silanyo, iyo kuwa caymis iyo badbaado kasugaya Xaaji Culusow. Markaa, saaxiib, bal isku noqo oo noosoo sheeg ninka u baahan in loo khajilo, ileyn mid loo taliyo ayaa isagana u taliya e?...
:D

Weli habar yar baad ku wareygaas adiguba mid baad ku daba faylantahay, no difference you and khatumo in this case. My point was these men have nothing in their power to say NO even if they were asked to turn around. Hadiise aad dhahaysay one of them is our Isxaaqi's daughter's son waa sheeko kale..

A_Khadar   

^^ Oday, hadaa hadalkaygu ku galay.. Adeer anigu nin loo taliyo meeshii la doono u dhigo la odhanayo ma ku daba faylayo regardless at the sametime na kuma faanayo hadayba dhacdo inaan ku daba faylo kaa noocaas ah.