Sign in to follow this  
Che -Guevara

Somaliland Will Attend the London Conference?

Wadani   

ole-maasai;940156 wrote:
Believe or not "Ngonge" my learning is better than casiir tutorials
:)
.I was schooled by none other than brother to legend Hadraawi. By name in Walanwal, Lived here among the Maasais.

Do tell more.

Tallaabo   

ole-maasai;940156 wrote:
.I was schooled by none other than brother to legend Hadraawi. By name in Walanwal, Lived here among the Maasais.

Wow I am surprised Hadraawi is a Maasaai. Deep down I knew there was something jumpy about him:D

Haatu   

ole-maasai;940156 wrote:

A Masaai claiming nasabness. Blasphemy! :D

PS: I see Oodka chose to ignore my comment :D

Tallaabo   

^ Waaryaa leave the Maasai alone they are good people and are our natural allies. We have a long established relationship with them.

nuune   

^^ Oodka, I really prefer this whole buuq and shoobaro to end, and for once, Somaliland qowlkeeda kaga dhabeyso, aadi meyno has to mean aadi meyno, waan ka qeyb galeenaa has to mean waan ka qeyb galeenaa, wixii intaa dhaafsan waa moolto fitamiina asasiino muundo fiyaambiiro dadkii madax wareer aa ku dhacey maxaa dood iyo hadal meeshaan ku dhamaadey, fiina wiito uultimo liima mandariina waxa dhan ha ahaato kabicho kuunta cansalaato once and for all.

nuune;940361 wrote:
^^
Oodka
, I really prefer this whole buuq and shoobaro to end, and for once, Somaliland qowlkeeda kaga dhabeyso,

Same here nuune, I really wish they don't attend but its all bravado and you will see them in the conference. Take my word for it.

^Loooooooooooooooooool, I think the secessionists are really here today to amuse me and keep me entertained. That made me laugh very very very out loud waryaa. Siilaanyo will attend the Shir Xaajiyow, that's a given point, and I will not pay 1000 but only revive this page if I remember it.

^^ Come if you are so certain lets bet on it , i am sure the President will not go he confirmed it for a 3rd time and so did the all the Parties back home now tell me how is he going to go ?

^He will, this all is a tactic, to sound that his position against attending is so strong, and later comeback to his constituency and say that my stance was so solid as a rock but the pressure was only too profound and I did it for the interest of the wellbeing and welfare of SL to keep our relationship with the donor nations.

Somaliland oo sheegtay in mowqif cad ka qaadatay ka qeyb-gallka shirka bisha May ka furmaya London

Axad, Abriil, 21, 2013 (HOL) -- Wasiirrka wasaarradda arrimaha dibadda maamulka Somaliand Dr Max'ed C/llaahi Cumar ayaa isaga oo ku sugan magaalada Washington ee dalka Mareykanka waxaa uu mar kale ku celiyay mowqifka xukuumada Somaliland ee shirka ka furmaya bisha May magaalada London ee looga hadllayo xaaladda Soomaaliya.

Wasiirrka oo ka hadllayay kulan magaalada London ay ku yeesheen ra'iisal wasaaraha dalka Britain David Cameron, wuxuuna sheegay in kulankaas uu David Cameroon uga codsaday in Somaliland ay ka soo qeybgasho shirka bisha May ka dhici doona magaalada London, hayeeshee ay u sheegeen in ay mowqifkooda shirka uu yahay mid cad, isla markaana aysan ka soo qeybgeli doonin.

''Runtii ra'iisal wasaaraha dalka Britain ayaa siweyn ugu dhaganaa qodobka ka soo qeyb-gallka shirka, isaga oo noo muujiyay sida uu u daneynayo Somaliland in ay ka qeybgasho shirka, laakiin annagana mowqifkeena shirkaas oo iska cad ayaan u sheegnay'' ayuu yiri Dr Max'ed C/llaahi Cumar.

Shirka London ayuu sheegay in uu yahay shir u gaar ah Soomaaliya sida uu hadalka u dhigay, loogana hadlli doono arrimaha amniga, bani'aadanimada, iyo waliba sidii loo hagaajin lahaa deeqa la siiyo dowladda federaalka Soomaaliya, isaga oo intaa ku darray in Somaliland u aragtay shirkaa in uusan aheyn mid meelna ka khuseeya.

''Mowqifka shirka London ee Somaliland waxba iskama badallin, shirkaasna waa mid u gaar ah Soomaaliya runtiina muhiimad gaar ah u leh, annaga waan soo dhaweyneynaa, laakiin waxaan rabaa in aan si cad u sheego in aan marnaba ka qeybgeli doonin shirkaas ka furmaya London,''ayuu yiri wasiirrka arrimaha dibada Somaliland.

Bisha May ee soo socota waxaa magaalada London ka furmi doona shir looga hadlayo arrimaha Soomaaliya, iyadoo shirkaasna uu ku soo beegmayo iyadoo Soomaaliya ay yeelatay dowlad rasmi ah oo aan KMG ahayn.

NGONGE   

Siilaanyo will change his mind only when the Brits agree for him to chair the meeting with Hassan Sheikh. But since it's too late for them to do so, it is also too late for him to change his mind. Now move on poeple, there is nothing left here to see.

NGONGE   

^^ I'm a pragmatist, saaxib. I think Siilaanyo is one too. If attending this conference would add one inch to SL's argument, he would have attended like a flash. However, since there is nothing to be gained by attending he (wisely) knew where to draw the line.

Where is NORF he said SL would attend , even NGONGE said that few weeks ago in the SL somalia talks thread and i told him it would be suicidal to attend a conference chaired by Hasan sheikh maxamuud. Siilanyo cannot sell to the SL public kursi qurux badan ba lana fadhiisiyey iyo meeqaam sare sheekoyin iyo kiish sadaqo ba lana siiyey.

NGONGE   

^^ I said SL may attend if the conditions allow, saaxib. But once the SL government said they will not attend (the first time), I went with their words. Politics saaxib, wa maka taqaan? ;)