Sign in to follow this  
oba hiloowlow

Reer Hiiraan '' We Will Join Jubbaland''

Haatu   

I thought you were using the 'Keenyaan bey adeegsanayaan' card again. I was a little surprised you would stoop so low as to post that trash :D

Abwaan   

Xaaji Xunjuf;881944 wrote:
Wait a minute hiiraan is joining Jubaland what a mad world

Yeah and then Burco will join khaatumo...amaba xitaa Jubba ayay ku biiri, sida Oba meesha soo dhigay.....this is Soomaalida meesha ay marayso, kooxdii meel wax ka weysa meel kale ayey uqaraab doontaan.:D

Abwaan;882009 wrote:
Yeah and then Burco will join khaatumo...amaba xitaa Jubba ayay ku biiri, sida Oba meesha soo dhigay.....this is Soomaalida meesha ay marayso, kooxdii meel wax ka weysa meel kale ayey uqaraab doontaan.
:D

waryaa waxa waxba kama jirto Burco waxa weye caasimada labaad eeh Jamhuuriyada Somaliland.

Xaaji dee xaa yaalo burco oo dhagax iyo qorax ahayn ? lol miyaadan u baahnayn xabxab (magaca aa idilay, maalin dhawayto un baan ogaado XabXab waxa lagawado) ?

Dee meesha imaaw u sheeg wiilkiini godane ahaana meesha waa laga bartayoow si fiican baa la idiin soo dhawayn

Carafaat   

Haatu;881984 wrote:
War it's needed.

I'm just waiting for Carafaat's lot. They might as well show up since every other Somali is

If Afmadow tuulo is the justification folks from Kenya and Ethiopia claim the Juba's, then I am sure Jamaame is a good reason for folks like me claiming ownership as well. ;)

Deeq A.   

Nomads, please let us not post clan names on the forum. Please the time to edit clan names out of the articles you post.

Raamsade   

Oba Hiloowlow, waa iga naxisey ninyahow. Ma dadkii aa Hiiraan ku bari jirey in musuqsha (toilet) ee eheen ceel biyo laga cabo aa wax ku darsanaa? Agga, Awoowgaa gub, dhulkaan waa dhul aaran oo guri walbe ceel baa ku yaala! Markaas aa ku oran jirey war jooga musqusha ceel ku ma yaalo ee ha cabin biyahaas.

Jacpher   

For all the time I spent in this part of the country, the clan in question are more authentic reer waamo than our brothers on the other side of the border. But Kismaayo is blessed enought to house us all, minus the Kenyans.

The Zack   

Oba,

This sub-clan actually lives in Gedo. They are considered to be with reer Gedi(if you know what I mean). They can come to Kismayo, the ones in Gedo can. The "Hiiraan" elders will be kicked out, the ones from BeledXaawo can come.

P.s. Kuwa badan oo ciil hayo ku arkaa thread-kan. They have been lowered to bad mouth Somali clans. Guess what, since they can't stop the Kismayo train, they are allowed to insult.

P.s.s Raamsade soo kii gaalka ahaa ma aha horta LOL. Atheist musqul ma galaa horta LOL