Sign in to follow this  
Abtigiis

Avenging Buuhoodle: Hitting Silaanyo Below the Belt

NGONGE   

Taleexi;807050 wrote:
Leave the Odayga gabdhihiisa alone. One of them who is from the Bay is a friend of mine. Indeed, very sweet person she is..

Maaddeey, xagaad ka shaqaysaa? kootarabaan iyo reerkiina loo kala caal waa, waa run oo taan aqaan koleyba mar waa la furay.

Abtigiis, Saaxiibow jacaylka iyo siyaasada ha isku qasin haddii aadan soo asaasiqi rabin. I'm a great proponent of intermarriages, and what not ... such communal rituals make the supply chain stronger. However, one should die with his political believes and convictions.

War mayaad igaga xigtaa dee? Orodo inadeerka la hadal. Anigu I don't mind A&T when he does these things. It is his habit now and only a mad person would get mad with such habits (ceebtiisa maaha, etc, etc). Lakin adigu eesh qiyaasak warya?

Abtigiis   

Can i respectfully ask Taleexi and blessed to re-read what i posted. I am actually saying the same thing you are saying. I am condemning it. Let us bee clear:are you saying i should not told the story i heard? If so, say so. Laakiin a odhanina cid baa lacaayey fadlan. Be fair.

Blessed, xantu way iska jirta, maaddeeyba waxaa lagu xantaa inuu dilaal TFG ka dhex yahay.

Abtigis marwalba siyasada wuxu is yidha ka dhex dusi laba qof oo isi saaran wa dhibaato taasi dadka guryahooda u nabad gali wixi qaba iyo wixi is qabana iyo wixi isla boyfriend iyo girlfriendna ah ilahay ha isu barakeyo.

Abtigiis   

Some habits never die** indeed, ng. such as the habit of whinning and victim playing. ngonge, do u seriously believe i insulted someone here,?

Taleexi   

NGONGE;807073 wrote:
War mayaad igaga xigtaa dee? Orodo inadeerka la hadal. Anigu I don't mind A&T when he does these things. It is his habit now and only a mad person would get mad with such habits (ceebtiisa maaha, etc, etc). Lakin adigu eesh qiyaasak warya?

Illaahow aqoon yarina ha nagu cadaabin, eexna hanagaga tegin .... Abtigiis, concede saaxiib oo naga daa dumarkan sheekooyinka lagu xawaashaynayo.

Blessed   

Oo kalay, hadii ciyaal suuqnimada farta lagu fiiqo waa vicim playing miyaa? Sheekada willka Khaatumo inay bug tahay oo aany jirin ayaan hubaa.

Abtigiis   

Sideed ku hubtaa? Ma beenaale ayaad tahay baad leedahay? Hagaag. Inta meel loo dhaafo garanmaayo. Aynu raali kala ahaano markaa.

Maaddeey   

Aniga laca.ta dillaalka dalka difaaciisa baan ku biiriyaa, adigase pleasure baad ka heshaa sheekooyinka foosha xun, hays kaaya meel dhigin, dulli kugu dhacye! :D

Carafaat   

Xaaji Xunjuf;807075 wrote:
Abtigis marwalba siyasada wuxu is yidha ka dhex dusi laba qof oo isi saaran wa dhibaato taasi dadka guryahooda u nabad gali wixi qaba iyo wixi is qabana iyo wixi isla boyfriend iyo girlfriendna ah ilahay ha isu barakeyo.

:D

nuune   

Anigu ma ogoli iney AT&T iyo Blessed isku dhacaan, taasi hadey dhacdo quruumihii baan u yeedhi hakala dhax galaanee, mid dhaxdhaxaadinta ku fiican oo lagu naaneeso Daacuur buqbuq ayaan u yeedhi isagaa kala tuuri howsha.

NGONGE   

Abtigiis;807076 wrote:
Some habits never die** indeed, ng. such as the habit of whinning and victim playing. ngonge, do u seriously believe i insulted someone here,?

Insult, no. Offend, YES.

Taleexi   

Maaddeey;807095 wrote:
Aniga laca.ta dillaalka dalka difaaciisa baan ku biiriyaa, adigase pleasure baad ka heshaa sheekooyinka foosha xun, hays kaaya meel dhigin, dulli kugu dhacye!
:D

Ma habaartan bay tagtay ... anigu wanaag uun baan kula rabaa saaxiib :)

Abtigiis   

Blessed iskuma dhacayno. Qiimahay agtayda ka joogto unbaana agteeda ka joogin. And that is her choice and judgement. I did not invent this story for thw record.

Ngonge, why offend? Only this week, a girl related to me sent a facebook notification which shows that she changed her status from ' married' to 'single'. Markaan idhi na fozia maxaa dhacayna waxay tidhi xalay baa ina caraale warqadii la iiga aaday. This is a true story. she updated her fb profile before she informed immediate family. Markaa this thing is that simple. maxaa dhiiga la isugu kicinayaa.

Chimera   

Abtigiis as a boy was once beaten up by another boy called Hassan. He had his payback when he hit Hassan's sister Hamdi and attempted to transgress her, but a defect at Abtigiis' birth, rendering his manhood disfunctional, resulted in Hamdi's maiden status being preserved (though he will proudly claim to anyone that bothers to ask that he took Hamdi's purity, but she knows better and secretly he does too!). :o

Abtigiis fled the city, his dusty feet on the path to nowhere and with the seaside city disappearing in his back, the young Abtigiis had an epiphany that would become his motto in life; to get back at the man one must go through the woman!