Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Ali Samatar to Appear in US Court for War Crimes

Taleexi   

Waa mujaahidiin jannada toos u gelaya - Xasuuqii ay ja geysteen Mudug, Awdal iyo Khaatumo-na Xaaju Xunjuf baa ka cafiyey inaan kuu sheego uun baan rabey. I truly believe anyone can be accused and they should be able to have their day in court.

Taleexi;785938 wrote:
Waa mujaahidiin jannada toos u gelaya - Xasuuqii ay ja geysteen Mudug, Awdal iyo Khaatumo-na Xaaju Xunjuf baa ka cafiyey inaan kuu sheego uun baan rabey. I truly believe anyone can be accused and they should be able to have their day in court.

Taleexi anigu nin cadaalada tageera baan ahay hadaad wax cadayn ah ku haysid Axmed siilaanyo Maxammad Kahin Axmed,, Axmed mire inaadeer waad dacweyn karta hadaad ku caaafimadeysiid anigu kama so horjeedo laakin wa inad adigu ku dhawaaqdiid, My opinion is this there are lots of Somalilanders who believe we should let the past rest but the likes of baashe Yusuf ayaa ku dawoobaya inu cadalaad helo marka maxaynu ugu diidayna , hadu ku caafimadayo .. hadaad abti aniga igu tidhahdid ninka ina kahin dambi bu aniga ama dadkayga ka galay wa inad dacweysiid ileen justicesystemka kama weyna ina kaahin that is what i believe.Laakin dadka kale haday dadki dambiga ka galay ay cadalaada horkeenaan maxaad ugu didii oo aad u odhan general ali samatar reerkisa lugu haysta, inago wada og in col tuke 1992 la dacweyey ina cali nuur same.iyaguna tallow ma waxay ilmadeer ahayeen cali samatar?

Taleexi   

Haddaa waynu isu dhownahay balse Cali Samatar xaq iyo xaq daroba waa edeb daro dacwada keligii lala beegsaday. Is yeelyeelkaaga ah in Siilaanyo layn dad badan oo maato ah ciday doonaan ha ahaato waa wax taariikhdu xusi doonto. Nabadi inaga dheer inta qolo waliba denbiilayaasheeda ugu yeedhayso mujaahidiin. Bal geediga meesha aynu ku furno aragaane.

Maxaa Bacaac meeshan ka baxaysa .... :D

The Cali Samatar case is not even the Somaliland one ... it is personal and led by an individual. Haday Somaliland u soo jeesato wallee maanta maxkamaddaasi Hargeysa ayay ka socon lahayd ... not America.

Abwaan   

Jacaylbaro;785974 wrote:
Maxaa Bacaac meeshan ka baxaysa ....
:D

The Cali Samatar case is not even the Somaliland one ... it is personal and led by an individual. Haday Somaliland u soo jeesato wallee maanta maxkamaddaasi Hargeysa ayay ka socon lahayd ... not America.

lol@JB...Libaax Hilib-ka-eryade...I hope inaysan u soo jeesan haddana the former General xabsiga Mandera hadda ma geli karee!:)

Taleexi;785925 wrote:
Classical selective justice at its finest. How many criminals are roaming in Hargeisa, Las Anod, Galkaio, Beledwein, Mogadishu to all the way to Kismaio...... but they all have one common denominator - they just happen to be from so called major clans.

What about in Bhadan?

Wadani   

As a Somalilander I exhonerate this man of his crimes solely based on the inhumane, despicable and unjustifiable treatment of his clan by fellow Somalis. Hes killed a couple thousand of us physically, but weve slowly killed the souls and spirits of millions of these innocent people for countless generations. So if we bring him to account for his crimes, who will bring us to account?

Abtigiis   

Wadani;786154 wrote:
As a Somalilander I exhonerate this man of his crimes solely based on the inhumane, despicable and unjustifiable treatment of his clan by fellow Somalis. Hes killed a couple thousand of us physically, but weve slowly killed the souls and spirits of millions of these innocent people for countless generations. So if we bring him to account for his crimes, who will bring us to account?

Ilaahay ha kaa abaalmariyo xaqa aad ku eedaantay. How true! Sad JB and few clan zealots don't see the bigger picture regarding this matter.