Sign in to follow this  
QabiilDiid

The poster boy of today’s Somali Interahamwe (Hutu death squads)

me   

I am referring to both.....you can also read the article on Somaliland.org while your at it.

me   

Faysal cali waraabe made his stance clear and there is no discussion about that......the question at hand is....do you support genocide in those regions?

Before I make a reply. I need your help a bit.

Help me dig the exact Somali language version of this quote from the link to the Somali news article?

“If we are worrying about committing genocide against these people [the people of Sanaag & Sool] we will never be able to realize our goal of establishing a state.”

me   

This article has been badly censored...........you can see the replies of the two others..but Ina waraabes comments have been taken out.

This is what Siilaanyo and Ina Ducaale said to Ina Waraabe

Siilaanyo:

Horta marka hore erayga xasuuqa inaga daaya, dadkeena iyo dad kale toona ereyadaasi waa ereyada iska ba'an.

Cabdillaahi Maxamed Ducaale

Faysaloow, horta dad la xasuuqi maayo, xukuumaddana siyaasadeedu maaha inay xasuuqdo dad u dhashay dalkan, horta marka hore taas ku abshirso, siyaasadda xukuumadda Somaliland maaha inay xasuuqdo dad shacab ah oo u dhashay dalkan.

http://somaliland.org/ns.asp?ID=07052308

^^I didn't ask what Siilaanyo said sxb.

I asked this following quote which appears on Ahmed Hassan's article

“If we are worrying about committing genocide against these people [the people of Sanaag & Sool] we will never be able to realize our goal of establishing a state.”

This seems the key quote that Ahmed Hassan is making his whole case on. So I want to know the exact Somali version and where he got it from.

me   

No you seem not too understand the point...........Waraabes comments in the Somali article have been censored...but the comments of the other participants haven't...and you can see their replies to him.....and that shows you that he called for a genocide.......now its your turn to clarify yourself...Just as Siilaanyo and Ina Ducaale did.

^^ :D

In other words, you are unable to find it, sow maha? same here, I can't seem to find it anywhere. Very interesting indeed. hmm.

Anyways, there is another quote there where Faysal has clearly clarified his points.

Arrin yar ayaan doonayaa inaan cadeeyo taas oo ah anigu horta
maan odhan shacbiga reer Somaliland ee Laascaanood hala xasuuqo ee waxaan u jeedaa cadawga ku soo duulay
. Laascaanood waa lagu soo duulay oo waxa ku soo duushay Puntland, dalkan waxaynu ka xoraynay ****** haddaan Laascaanoodna aan Puntland laga xorayn sideed u helaysaa

Why did you not mention this above quote which can be found clearly there? Or is it because it doesn't fit well in that "genocide" character assassination drive? Cajiib.

me   

Thats the censoring..........the comments by Silaanyo and Ina Ducaale are showing what he really said and the he was proposing a genocide.

These men wouldnt make these comments based on nothing.

Read carefully what they said....I will post it again for you.

This is what Siilaanyo and Ina Ducaale said to Ina Waraabe

Siilaanyo:

Horta marka hore erayga xasuuqa inaga daaya, dadkeena iyo dad kale toona ereyadaasi waa ereyada iska ba'an.

Faysaloow, horta dad la xasuuqi maayo, xukuumaddana siyaasadeedu maaha inay xasuuqdo dad u dhashay dalkan, horta marka hore taas ku abshirso, siyaasadda xukuumadda Somaliland maaha inay xasuuqdo dad shacab ah oo u dhashay dalkan.

http://somaliland.org/ns.asp?ID=07052308

My question is would these men say it.....if Ina Wabaabe didnt suggest XASUUQ.........and XASUUQ means Genocide.

You can't seem to provide a link with the whole text on it.

But from the article on Somaliland.org it seems Mr. Ducaale didn't exactly get Faisal's point clearly. Mr. Silaanyo was only refering to repeatative usage of the word "Xaasuuq", after Ducaale first mentioned and Faysal replied to make his clarification to Ducaale. Siilaanyo was last in the comments.

maan odhan shacbiga reer Somaliland ee Laascaanood hala xasuuqo ee waxaan u jeedaa cadawga ku soo duulay

He clearly says that the people of Lascanood is not what he was refering to but the Puntland authority there.

me   

Suldaankow........the link is the BLUE one.....click on that and you will be magically transferred to another article....and I quoted the text from that article.

And now your saying that Ina Ducaale guy didn't get what Ina waraabe meant? And all these people who have replied to the articles didn't get Ina Waraabeś point either.......He must be one of the most misunderstood guys in the world. I am sure all he wants to do is good, he just can help being a blood thirsty monster.

^^ The blue one or the green one or purple one... :D

I don't need no colours sxb. Just provide the link in your posts without mention or refering to a previous page. Just say this is the link and provide the link there so people don't need to go back and forth the threads....

Anyways, what we can learn from here is that:

1. You can't provide the exact words that was accused to have been said by Faysal. All you are providing is a link to an Opinion, which doesn't cut the mustard. For I know this Hassan guy could be you? We need authentic sources not opinions written by people with sinister motives.

2. You argument was reduced to Ducaale and Siilaanyo refering to the word "Xaasuuq" in their commentary. In that article in Somaliland.org, the word Xaasuuq first appeared in Ducaale's comment which came right after Faysal ended his turn on the microphone. Mr. Faysal then took the time to clarify to Ducaale and to the audience.

After all that happened, Mr. Siilaanyo joined and commented about the word "Xaasuuq" in the context of its usage in the dicussion not in the context of Sool and Sanaag.

3. The opinion articles that you provided failed to mention where they got their sources. They also failed to mention Mr. Faysal's clarification whatsoever (We can understand why, b/c it would invalidate their whole case :D ).

4. You can't be taken on facevalue by writing an opinion article accusing someone with such serious accusation without providing concrete evidence either in Audio or Video or clearly from an authentic text source. Mr. Me, you provided none.

Conclusion: This is a poor attempt at character

assassination.

------------

Faysal Cali Waraabe:

Anigu waxaan qabaa inaan la dhayalsan Karin Laascaanood iyo bariga Sanaag. Waa mid ee waxa weeye inagii ayaa u xalaalaynay oo waxaynu nidhaahnaa Sool iyo Sanaag ayuu muran ka jiraa, Sool iyo Sanaagna muran kama jiro ee waa deegaano ka mid ah. Cali Mahdi waxa uu yidhi 15 gobol ayaanu u dirnay martiqaadka, macnaheedu waxa weeye Sanaag iyo Sool ayay u direen, markay u diraana waxay helayaan qaar ku jira Sanaag bari iyo Soosha bari, adduunkana waxay ku yidhaahdeen laba gobol oo Somaliland ah ayaanu u dirnay martiqaadka, Togdheer, Waqooyi Galbeed iyo Awdal ayay ka tageen, markaas Beelaha Laascaanood dega waxa inoo jooga Ina Daahir Afqarshe oo Suldaan loo boqray lamana xoojin, halka Saajimadii Buuhoodle iska boqray la xoojiyay. Inagu awoodna xuduudii kuma tagayno oo waxa la leeyahay dadka lama xasuuqayo, haddaan dad la xasuuqin qaran lama dhisi karo, dadka haddaanad dilin oo aanad dhiigaaga ku xorayn sidii aynu ugu xoraynay. Cabdillaahiyoow Diblomaasiyadiina ma wadno oo wax socda ilaa iyo maalintii Laascaanood la inaga soo eryay ma aragno. Markaas dalkii wuu galbaday, haddii deegaankaasi galbaday oo ay yidhaahdaan laba gobol ayaa Somaliland ka soo qayb galay oo saddex gobol ayaa inaga maqan, dee maxaynu ku daawaynaynaa.

Faysaloow, horta dad la xasuuqi maayo, xukuumaddana siyaasadeedu maaha inay xasuuqdo dad u dhashay dalkan, horta marka hore taas ku abshirso, siyaasadda xukuumadda Somaliland maaha inay xasuuqdo dad shacab ah oo u dhashay dalkan. Somaliland way ogtahay xasuuq wuxuu yahay oo Faysaloow way soo martay xiisana uma qabto. Dagaal halaaga oo shacbiya oo siduu doono isu bedela Somaliland xiiso uma qabto, xukuumaddana meel ayay ka taalaa. Ta diblomaasiyaddu Faysaloow way shaqaynaysaa gudo iyo dibadba, waynagaas oo xasilooni ayaynu dalkii ku joognaa, maalin walba waxbaa inoo soo kordhaya oo waxa ka markhaati ah intaas Axmed Maxamed (Siilaanyo) sheegayo, nimankii aynu shalay ambabixinay [Reer Ghaana] iskamay iman ee waxay ku yimaadeen siyaasad iyo diblomaasiyad. Kulankayagii ugu horeeyay ee Madaxweynuhu aniga igu diray iyo kii labaad ayay ku yimaadeen oo waa taas maanta Baarlamaankii gacanta loo soo geliyay oo ay si qiimo leh u soo dhaweeyeen. Siyaasadeenii dibaddu xoog ayay u shaqaynaysaa idina waad qirteen, waxaanan aad iyo aad u taageerayaa mawqifkaas Axmed Siilaanyo ee ah in loo baahanyahay inaynu dhinac walba mid ka noqono oo sidaas aynu kelmadda qudha ugu sheegnay nimankaas reer Gaana, oo waxaan jecelahay inay taasi siyaasad guud inoo noqoto dibad iyo gudaba markaynu u baxno oo taas ku shaqayno. Tana Faysaloow waxay ila tahay inaynaan taas ku murmin, waad ogtahay oo madaxweyne ku xigeenku bari ayuu ka soo noqday mar walbana wax ayaynu wadnay. Markaas waxaan leeyahay arrintu yaanay inaga noqon tii dhexdeena, hangaraaracna lug keliya uma dhutiyo, rag maqan oo iskood iskaga shaqo tagay waynu garanaynaa qaarna way soo noqdeen oo waynu ka shaqaynay, rag maqan oo hadda inoo soo hiloobayaana way jiraan, markaas sidii aynu mawqifkaas u xooji lahayn ayaa inoo taala.

Faysal:

Arrin yar ayaan doonayaa inaan cadeeyo taas oo ah anigu horta maan odhan shacbiga reer Somaliland ee Laascaanood hala xasuuqo ee waxaan u jeedaa cadawga ku soo duulay. Laascaanood waa lagu soo duulay oo waxa ku soo duushay ******teeniya, dalkan waxaynu ka xoraynay ****** haddaan Laascaanoodna aan ******teenka laga xorayn sideed u helaysaa?

Cabdillaahi M Ducaale

Faysaloow ****** reer Somaliland ahaydna way jirtay oo ku dhex jirtay dadka waanay badnaayeen. Faysaloow dadka kala saari mayno.

Faysal Cali Waraabe:

Cabdillaahoow Laascaanood galbtay, wada hadalna may hayno cududna diide oo waxaad tidhaahdeen wada hadal baanu wadnaaye, adduunka ama siyaasad ama xoog ayaa lagu soo celiyaa, imikana wada hadalna ma isticmaalayno, raggiina waxay ina leeyihiin laba gobol ayaa ka qayb galaya shirkii ee ma been baa.

Siilaanyo:

Horta marka hore erayga xasuuqa inaga daaya, dadkeena iyo dad kale toona ereyadaasi waa ereyada iska ba'an. Waxaanan u malaynayaa Faysal wax kale ayuu u jeeday ee waxaan hubaa inaanu macnaha caynkaas ah u jeedin Faysal.

Marka aynu taariikhda dib u raacno ee ka doodno inaga qudheenu khaladaadka badh ayaynu ku lahayn, sababta ay u maqanyihiin iyo sababta looga shaqayn waayay Faysal waan ku raacsanahay oo waxa weeye hawl iyo siyaasad inaga, inaga maqan oo si kastaba aan u galnee inaan xalkeedii oo ah xal nabadgelyo ah helno weeye, Wasiirul khaarajiyuhu haddii uu shaqo qabtayna waxba yuu noo faanin waxyaabo badan ayaanu ka odhan karnaaye.

Intii doodu socotay ayaa Axmed Maxamed Siilaanyo, waxa uu hal mar kaga sanqadhiyay inuu shacbiga ku jiro shaki ah inuu jiro xidhiidh hoose oo ka dhexeeya Xukuumadda Somaliland iyo dawladda Cabdillaahi Yuusuf, "Markaas, waxa fiican inaynu horta mawaaqifteena wada cadayno." Ayuu yidhi Axmed Siilaanyo. Hase yeeshe Md. Faysal Cali Waraabe, ayaa isagu sheegay inaanu Siilaanyo la qabin fikirkaas, waxaanu yidhi, "Horta anigu Axmed lama qabo fikirkaas. Annagu Mucaarad ayaan nahay waanan la soconaa tallaabada xukuumadu qaadayso, maalintii dhawayd ninkii yidhi ‘Nin u hadlay dawladda Itoobiya ayaa yidhi Cabdillaahi Yuusuf ayaan Hargeysa gaynayaa' , waxa ceeb inagu ah in ninkaasi (Diblomaasiga Itoobiya) aanu qof jiraba ahayn oo magaciisaba laga waayay wasaarada khaarajiyadda Itoobiya. Markaas inaynu inagu is daacayadayno ma fiicna, dawladda ayaa awoodii haysa, waana inaan dawladda ku kalsoonaana, dalkana qof iyo laba ma kaxayn karo, ninkii gacan saar la yeeshaana shakhsi ayuu ula yeelanayaa ee qaran ahaan ulama yeelanayo, laakiin anigu imika taas kama shakisani.'

Doodaas oo socotay muddo ku siman laba saacadood iyo weliba xoogay, waxa ay ku dhammaatay jewi degen.

me   
:D .........I rest my case homeboy........how often do I have to repeat before you get it? and about assassinating the character of ina waraabe...is just funny because. 1. he has no character 2. if he had one he committed character suicide :D

me   

Originally posted by Sharmarkee:

^^Me weligiiba khair muu lahayn wax buu iska walaaqayaa
:D

lol.....wadaadkiina wuu soo baxay......gabdhihi un baa hadhay hada. :D

Let me shout the commands...........Digtoonowwww..........Closeeeee the ranksssss :D Difaac ina Waraaaaaaaaaaabe :D