Sign in to follow this  
Juje

Sheekh Xasan Daahir Aweys “ siyaasadeenu waa in dagaalada aan sii wadnaa...

Sargaal category starts from xidig and up awoowe. isbatoore waxay ka hoosaysaa xidigta

waryaa yaa ku baray sarkaaladdan iyo hawlahan aad ka sheekeyneysid haddaad alshabaab tahay?

Maaddeey, Sargaal could be a colonel or major. Sargaal could also be used for none military official, right?

Odayga taarikhdiisi dib ma ugu laabatay. There are a lot of red areas waryaa.. :D

Maaddeey   

Xiin, Redbull wax ka badan amaad soo cabtay!, intaas aad sheegtay leen af-Soomaali ku sheegay!

Inta dambe jawaabteedu waa aamus.

Maaddeey   

Geelle, waa runtaa, laakiin Sarkaal baa lagu qaatay haddii la yiri ujeedadu waa Xiddigle sidey ila tahay!

Maya Geelle, dib uguma laabane intaad ka note-gareysay lee maahanoo? Taariikh la qalday waan arkay, & 3 sano oo xabsi ah oo dherer lagu sheegay, aniga waxay ila tahay in (aad) lagu daro ayay ahayd si ay u noqoto: 'aad u dheer'.

Xiligaa Sheekh Aweys waa uu iska soo taagay ka qaybqaadashadda Afgambigaa, goortaa oo uu sabab oga dhigay,
isaga oo aan aaminsanayn in xoog wax lagu bedelo, waxa uu doonayay marwalba sheekhu in wanaaga
iyo wadahadalku uu shaqeeyo...

Sharaxii la tumay (taariiqdiisa) sheekaa ka dambeysay (waxa dhacaayo maanta). That is a man I can call 'sheekh.' Not this current warmonger.

He still does have my respect -- albeit losing a bit of my respect each time he utters words like the title of this thread -- for dagaaladda uu ka qeybqaatay si geesinimo ah ee '77. Taas waa u qirtay.

Jibreel   

Originally posted by xiinfaniin:

Gheelle is right. Sargaal darajo maaha. It's a category in milatery ranking. Xidigle is however is a darajo, isbatoorahoy ka sarreysa
:D

I fail to understand why 'Isbatoore' rank is of such a matter of ridicule for you but then again why would it since you probably never served nor know what it is let alone its value and functions.

Sarkaal in categtory means an officer.Xidigle is the lowest rank of a Commissioned officer while you could say Isbatoore is the Highest rank of the non-commissioned service man.

Ka gudub.

Hassan Dahir Aweys like most of his like minds are business men whose commodity is the mere misery of the weak and poor populace.

Unfortunately,you fail to see that in reality(your so called president) is purely in the same category as the man in the above discussion but be it as it is,lets call a spade that which it is and either condemn them all which is what they deserve or hail them all.

As for me,i chose the former!

Abwaan   

Originally posted by Gheelle.T:

Sheekhu 1945 wuu dhashay high school diploma wuxuu qaatay 71, cajiib.

lol...malaha kuwii la dhihi jirey Aqoon-darsad ayuu ahaa oo iyagoo shaqaale dowlo amase ganacsato ah da' weyn iskuul ku aadey!

Maaddeey...lol threadkaaga dheer ee taariikhda ah intaan akhrinayey shaah baan miiska iskaga daadiyey...lol...teeda kale maxaa iska khuseeya threadka AUN Siyaad iyo Dahir Aweys...you think in la is cafinayo...meeshaan wax walba su'aal baa la iska weydiinayaa.

Originally posted by Maaddeey:

Waa nin horay ciidanka oga tirsanaan jiray, waana nin adag oo waxa uu samaynayo ay dhab ka tahay, waxaan aaminsanahay intaa marka la isku daro in uu nin nabadeed yahay, Soomaaliyana nabad ka keeni karo" Xuseen Caydiid.

[/qb]

lol...As if that is gonna change my view of Xasan... Xuseen Caydiid goormuu noqday khabiir ku xeel dheer taariikhda ciidanka Soomaaliyeed...? I am sorry laakiin halkaan waa kaa xumaatay!...Adigoo Madaxweyne Shariif soo xigta ayaa la ii qaatay...lol

Waad ku mahadsan tahay taariikhda dheer ee Xasan, balse su'aashaydu waxay ahayd "Afgooye maxaa laga samaynayaa"? Dagaalkan la iska wado oo markii ay runta gaartona dibedda loo cararayo geesinnimo miyaa?

Maaddeey   

Abwaan,

N3-ga balka waan ka helay!

Thread-kii Siyaad waxaad u ekeyd nin Taariikhda aad u yaqaan! mise Vendetta aad u baratay?, haddii taariikh 20 sano ka hor aad sidaa uga sheekeyseysid inaad mid Current ah oo Attore-heeda weli noolyahay aad taqaanideey aheyd, sheekada dhanna waxaa keenay 'ASKAR GAALSHIRE'.

Ceelasha Biyaha & Afgooye inuu degganyahay miyaad mooddaa oo uu dadka la soo qaxay?, waxaan maqlay inuu Xafiis ku leeyahay H/wadaag-jidka 30ka & kan warshadaha dhexdooda-.

Tan ah in la cararo, ma waxaad qabtaa in uu AK47 intuu qaato dagaallamo? maxay ku kala duwanyihiin-markaas- isaga & wiilka 20 jirka ah?

maxay ku kala duwanyihiin-markaas- isaga & wiilka 20 jirka ah?

Waxba, waa isku mid isaga iyo 20 jirka with the AK47. One gives order to kill and maim, and the other one carries it. :D

Cowke   

Lol. His political vision is to continue the war. What a bright leader we have in dahir aweys, so much for his love of somalia.

Mr.Dahir Aweys, if you were offered the presidency I am certain you would drop the "sheikh" costume. He don't fool anyone.

That's what it is all about, He just wants power and villa somalia and if he don't get it the second best thing is to get his pay-cheques through one of the various hawalas courtesy of arab donors/al-qaeda, whilst taking a vacation to asmara to discuss with the tigrays there on how the make life hell for the tfg and the tigrays of addis ababa.

The final picture is: Tigray asmara vs Tigray addis ababa. Goal is to control and monopolize somalia for themselves. In the process alot of dead somalis and the venue is mogadishu.

Anyone wanna get tickets? because that is the political reality of somalia today and the sad part of it all is, in reality somalis are just mere pawns in the process who take orders from foreign stakeholders.

When the pawns argue with one an another, it's pretty much one of the pawns saying "my daddy addis is better then your daddy in asmara" lol.

Abwaan   

Originally posted by Maaddeey:

Abwaan,

N3-ga balka waan ka helay!

Thread-kii Siyaad waxaad u ekeyd nin Taariikhda aad u yaqaan! mise Vendetta aad u baratay?, haddii taariikh 20 sano ka hor aad sidaa uga sheekeyseysid inaad mid Current ah oo Attore-heeda weli noolyahay aad taqaanideey aheyd, sheekada dhanna waxaa keenay 'ASKAR GAALSHIRE'.

Ceelasha Biyaha & Afgooye inuu degganyahay miyaad mooddaa oo uu dadka la soo qaxay?, waxaan maqlay inuu Xafiis ku leeyahay H/wadaag-jidka 30ka & kan warshadaha dhexdooda-.

Tan ah in la cararo, ma waxaad qabtaa in uu AK47 intuu qaato dagaallamo? maxay ku kala duwanyihiin-markaas- isaga & wiilka 20 jirka ah?

lol...maxaan ka ogahay mar kasta ceelasha biyaha ayuu ka hadlay baan maqlaa...tan labaad waxaan ka wadaa inaan la cararin ee dadka ay isku mowqifka yihiin wuxuu qabo uu la qabo. Do you know how many have suffered while he and his wives were in Asmara?

Thnx Maaddeey runtii akhyaar baan kuu arkaa sidaad discussion-ka iila wadaageysid rather than taking it personal waxaana la dhihi karaa qaabkan ayaa ugu habboon in mowduuc looga hadlo.