Sign in to follow this  
Ibtisam

Troll, Shah and Sheeko

Juxa   

good question ibti. am not used to inwax la isiyo so soo cadee waxad isiisay

unless you meant the piracy in that case alle ajir kama siiyo waligaa

^markan xaradheere lacag iyo kaluun barnay. well let them eat cake then icon_razz.gif

KK baayo dadkan xaaran baan ku heysataaye ii dhaf

miyaad weligaa maqashay "Fad ama ha fadin waa lagu fadsiin" :D

Maalinwalba mid halkaan la yimaada "Qardho xalay riyada ugu soo dhacday - Alle meeshu qurux badan - waa inaan real life u tago" :D

Juxa   

a true reer qardhood wont know FAD AMA HA FADIN WALAGU FADSIIN.

i rest my case

Kool_Kat   

LOOOOOOOOOOOOOL@markan xaradheere lacag iyo kaluun barnay. well let them eat cake then...Waala jisaaray miyaa? :D

Sayidoow, bas bas sheekada hadeyba riyo gaartay, waankaaga daba haray...Kuwad, erm, I mean, fadsii!

Malika   

CL,didnt show up..

Maxaatiri,I heard he was playing in Manchester last weekend,will ask his where about from his followers..lol[Are you a fan?]

Kool_Kat   

Age is catching up with me, I think...Woke up with a dry throat and couldn't fall back asleep... :(

BTW, it is not late...It is very early! icon_razz.gif

Ibtisam   

^^I thought you did not even go to bed yet dhee, did not thin you were old enough to be like the old ladies who wake at 5am and then come knocking at your door at 7am demanding maxaad saacat la huurda as if you are the strange one :D

Kool_Kat   

Reminds me of my Ayeeyo (AUN), she'll come in our room yelling 'naa ka kaca waa harkii dibkiisiye, waa maxay gabdho saacadan wili sii jiifa!'...It would only have been 7am on a Friday morning back home...

Have fun at work dear, I'll try to go back to sleep...hadaan seexanwaayona wardi baan iska gali!!!